Про режим роботи відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) під час карантину
З 19 березня 2020 року у всіх відділах обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві прийом громадян буде ТИМЧАСОВО ПРИЗУПИНЕНО до відповідного розпорядження.
У зв’язку з набуттям чинності ЗУ № 530 від 17.03.2020 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби COVID-19», фахівці Головного управління обслуговуватимуть громадян виключно для оформлення документів щодо виплати допомоги на поховання.
Доводимо до вашого відома, що більшість питань, пов’язаних з пенсійним забезпеченням, можна вирішити без особистих візитів до сервісних центрів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.
Також можна звернутися за номерами телефонів:
Райони | № телефона |
Голосіївський | (044) 200-88-39 |
Дарницький | (093) 326-51-02 |
Деснянський | (044) 547-46-90
(044) 548-08-88 |
Дніпровський | (044) 296-82-62 |
Оболонський | (044) 413-33-49 |
Печерський | (044) 280-71-68
(044) 280-71-70 |
Подільський | (044) 425-15-00 |
Святошинський | (044) 273-51-51
(044) 405-92-06 (044) 405-92-04 |
Солом’янський | (044) 244-78-11 |
Шевченківський | (044) 482-24-37 |
Відділ обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян | (044) 453-47-82 |
Письмові звернення можливо направляти:
- на поштову адресу Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві: вул. Бульварно- Кудрявська ,16, м. Київ, 04053;
- на електронну пошту: kiev_gu@kv.pfu.gov.ua;
- через ВЕБ-портал електронних послуг Пенсійного Фонду України.
Зважаючи на те, що найвразливіші до недуги – люди поважного віку, не ризикуйте власним здоров’ям в період складної епідеміологічної ситуації! Отримуйте необхідну інформацію дистанційно, без відвідувань відділів обслуговування громадян!