Пропустити навігацію

Телефонний діалог з громадянами – зручно, швидко та оперативно

20200618 123054 300x281 - Телефонний діалог з громадянами – зручно, швидко та оперативно    

   В умовах адаптивного карантину найкращий спосіб проведення прямого діалогу з громадянами – спілкування  телефонною  «гарячою лінією».  Сьогодні, з 10:00 до 12:00,   сеанс телефонного зв’язку з питань пенсійного забезпечення проводила заступник начальника Головного управління Ольга Прищепа.

      Питання дозвонювачів стосувалися перерахунку пенсій, призначення пенсій за віком, виплати допомоги на поховання та отримання пенсій через установи банку.

     Також були обговорені питання внесення даних з паперової трудової книжки до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

      Пані Ольга акцентувала увагу на перевагах вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, можливістю самостійно здійснювати контроль за персональними даними та дистанційно отримувати  послуги, особливо радила користуватися електронними послугами у період карантину.

        Жоден дзвінок не залишився без змістовної відповіді.

background Layer 1