Інформаційно-консультаційна телефонна «гаряча лінія»
Заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві Олена Бойко 23 липня провела двогодинну телефонну «гарячу лінію» для мешканців столиці.
Упродовж відведеного часу телефонували не тільки громадяни пенсійного віку, але й особи, які не набули статусу пенсіонерів. Вони порушували питання щодо нової сервісної послуги з 1 липня – автоматичне призначення пенсії.
Сучасна електронна послуга передбачає подання документів, необхідних для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та скан-копії документів) через особистий електронний кабінет на веб-порталі Пенсійного фонду України.
“Громадянам, що набули пенсійного віку, які не є одержувачами пенсійних виплат можливо авторизуватися на Порталі ПФУ за допомогою кваліфікованого електронного підпису, сформувати та подати анкету-заяву на автопризначення пенсії. Сервіс надає можливість надати всю необхідну для призначення пенсії інформацію завчасно, без будь яких часових обмежень” – пояснила Олена Бойко.
«Телефонна «гаряча лінія» дозволяє оперативно вирішувати питання, а також удосконалювати роботу з урахуванням громадської думки. Я вдячна всім, хто зумів знайти час і зателефонував сьогодні на «гарячу» лінію» – зазначила пані Олена.