Пропустити навігацію

Інформаційний діалог з громадянами

20200813 101534 300x225 - Інформаційний діалог з громадянами      Сьогодні відбулась «Пряма телефонна  гаряча лінія» для жителів столиці, під час якої громадяни мали можливість звернутися із своїми питаннями до заступника Головного управління Пенсійного фонду України Ольги Пасічник.

    Дозвонювачі цікавилися питанням режиму роботи структурних підрозділів в умовах протиепідемічних обмежень, як отримати необхідні довідки, як провести попередній розрахунок пенсії та  про спосіб  переведення з пенсії по спецзаконам на пенсію за віком.

   Також піднімали питання за який проміжок часу до настання пенсійного віку  необхідно надавати документи для призначення пенсії.

     У ході проведення «Прямої телефонної лінії» пані  Ольга  надала громадянам фахові  роз’яснення та подякувала за кожен дзвінок, так як у період коронавірусної інфекції дозвонювачі мінімізували  соціальні контакти.

   «Залишаючись вдома, громадяни можуть отримати всю необхідну пенсійну інформацію, а також подати документи на автоматичне призначення пенсії без особистих візитів, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України» – додала Ольга Пасічник.

background Layer 1