Переважна більшість запитань, які надійшли на «гарячу лінію» стосувалися сплати внесків до Пенсійного фонду України
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві продовжує практику проведення телефонної «гарячої лінії» до якої може зателефонувати будь-який громадянин та задати питання з пенсійної тематики.
Сьогодні на численні запитання дозвонювачів відповідала заступник начальник Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві Ольга Прищепа.
Засобами телефонного зв’язку скористалися жителі столиці та жителі областей України. Дзвонили громадяни з Буковини, Львівщини та м. Луцька.
Підіймались питання призначення пенсії, перехід з одного виду пенсії на інший, але домінували питання сплати внесків.
Під час проведення «гарячої лінії» громадяни отримали фахові роз’яснення на нагальні питання.
Також пані Ольга нагадала дозвонювачам про зручну можливість отримання інформації за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України, де кожен користувач отримує доступ до своїх персональних даних і може дізнатися суми сплачених роботодавцем внесків та отримати багато іншої корисної інформації.