Телефонна «гаряча лінія» про дистанційне користування електронними сервісами Пенсійного фонду України
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві продовжує практику проведення телефонної «гарячої лінії», до якої може зателефонувати будь-який громадянин та задати питання з пенсійної тематики.
29 жовтня на запитання громадян відповідала заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві Олена Бойко.
Питання, які надходили упродовж двох годин, стосувалися призначення пенсії, перерахунку, зокрема: пенсій державних службовців, довічного грошового утримання суддів у відставці. Також цікавили громадян питання отримання сформованих індивідуальних відомостей про застраховану особу із Реєстру застрахованих осіб та способи подання звернень у період запровадження карантинних обмежень.
Олена Бойко надала розгорнуті кваліфіковані відповіді та радила для зручності і економії часу, без відвідування органів Пенсійного фонду, користуватися електронними послугами веб-порталу, де можливо подати заяву на автоматичне призначення пенсії, заяву про перерахунок пенсії, отримати довідки (форми ОК-5, ОК-7), довідки про розмір пенсії, тощо.
Фахівці Головного управління завжди з розумінням та увагою ставляться до усіх, хто телефонує на «гарячу лінію», намагаються зробити все можливе для того, щоб питання громадян були вирішені.