Відповіді на нагальні запитання у телефонному режимі
З метою надання консультаційних послуг громадянам, 14 липня 2021 року, заступник начальника Головного управління Олена Бойко провела пряму телефонну «гарячу лінію».
Під час спілкування з громадянами заступником начальника Управління були надані роз‘яснення про перерахунки пенсій у 2021 році, про порядок обчислення страхового стажу та про функціонування і можливості веб-порталу Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua).
Олена Бойко надала розгорнуті кваліфіковані відповіді та радила для зручності і економії часу користуватися електронними сервісами веб-порталу, де можливо подати заяву на автоматичне призначення, перерахунок пенсії, отримати інформацію про сплачені страхові внески, нараховану заробітну плату, страховий стаж та спростити оформлення тимчасової непрацездатності, скориставшись е-сервісом «Електронний лікарняний».
Фахівці Головного управління завжди з розумінням та увагою ставляться до усіх, хто телефонує на «гарячу лінію», намагаються зробити все можливе для того, щоб питання громадян були оперативно вирішені.