«Подання скан-копій трудових книжок» – навчання продовжується
Цього тижня, у вівторок, до методичної та консультативної допомоги, яку надають фахівці Головного управління за темою: «Подання скан-копій трудових книжок», долучилися нові учасники, які мали змогу отримати сучасні знання та переконатися в оперативності та зручності електронних сервісів Пенсійного фонду України.
Від спікера заходу, головного спеціаліста відділу формування електронних трудових книжок № 2 управління інформаційних систем та електронних реєстрів, Тетяни Белюги, слухачі дізналися про особливості подання сканованих копій трудової книжки роботодавцями або особисто працівником. Особливу увагу слухачів фахівець звернула на вимоги до скан-копій трудової книжки та формат їх подання.
Після презентованого матеріалу спікер працювала з запитаннями громадян. Наводимо найактуальніші з них:
- Якщо трудова книжка в статусі «виконано», чи можна її паперовий варіант видавати працівникові?
2.Чи потрібно подавати скановану копію трудової книжки працюючих пенсіонерів?
Електронні сервіси стали надійними помічниками в отриманні важливої інформації, як юридичними особами так і пересічними громадянами. Приємно ділитися знаннями, коли відбувається зворотній зв’язок з боку слухацької аудіторії.