Інформація щодо закупівель на 2021 рік від 07.10.2021
Конкретна назва
предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником |
Код економічної класифікації видатків бюджету | Обґрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення | Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Капітальний ремонт покрівлі та технічного поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 50 (ДК 021:2015:45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи») |
3132 | Очікувана вартість робіт по капітальному ремонту визначена згідно з вимогами ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 8 347,200 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 4 697,442 тис. грн.; устаткування, устаткування, меблі, інвентар – 1 838,779 тис. грн.; інші витрати – 1 810,979 тис. грн. |
Об’єми, склад та зміст робіт визначені у проектно-кошторисній документації, яка розроблена відповідно до умов Договору № 69 від 15.06.2021. |
Капітальний ремонт четвертого, п’ятого, шостого поверхів адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 50
(ДК 021:2015:45450000-6 – «Інші завершальні будівельні роботи») |
3132 | Очікувана вартість робіт по капітальному ремонту визначена згідно з вимогами ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 42 601,266 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 29 628,398 тис. грн.; устаткування, устаткування, меблі, інвентар – 3 274,442 тис. грн.; інші витрати – 9 698,426 тис. грн. |
Об’єми, склад та зміст робіт визначені у проектно-кошторисній документації, яка розроблена відповідно до умов Договору № 70 від 15.06.2021. |
Меблі
(ДК 021:2015:39130000-2 – «Офісні меблі») |
2210 | Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі
визначені відповідно до потреб замовника (для забезпечення належних умов праці працівників Головного управління та відвідувачів) з урахуванням вимог чинного законодавства України. |
Очікувана вартість визначена, шляхом порівняння ринкових цін на аналогічний товар, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі (договорів в електронній системі Prozorro) та з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2001 р. № 332 (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 102 від 04.02.2016) «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету», а також межах затверджених бюджетних призначень, а також проведено порівняння ринкових цін |