Пропустити навігацію

БАНКІВСЬКИЙ СЕКТОР: В ФОКУСІ ОСОБЛИВОЇ УВАГИ

Співпраця з банківським сектором є одним з приоритетних напрямків діяльності Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві. Частка киян, які отримують пенсії через банківські установи, дедалі більшає. Столичні пенсіонери оцінили перевагу зручного сервісу отримання пенсійних виплат на банківську карту. Це звільнює їх від необхідності відвідування установи, розширює можливості в розрахунках, навіть дистанційно, за допомогою інтернет-банкінгу.

Між банками та керівництвом Головного управління постійно відбувається партнерський діалог. Прикладом цього є нарада, яка відбулась 18 листопада в Головному управлінні. Керівний склад Управління та відповідальні особи з боку «Ощадбанку» обговорили низку питань щодо відкриття рахунків в банках, забезпечення своєчасності виплат пенсій та надходження звітної інформації.

Не залишилися поза увагою учасників наради питання безпеки та ідентифікації осіб, що звертаються до банків за отриманням виплат.

В ході плідного діалогу були визначені наступні крокі в забезпеченні якісного обслуговування київських пенсіонерів та обміну інформацією щодо проведення фінансових операцій.

Довідка

Кількість осіб, які отримують пенсії та інші виплати через банківські установи – 596 тис. осіб, або 20% пенсіонерів столиці.

Кількість банків, які є партнерами Головного управління – близько 40.

Рейтинг банків за кількістю пенсіонерів, що отримують пенсії через відділення банків.

АТ КБ «ПриватБанк» – 302 тис. осіб

АТ Ощадбанк – 174 тис. осіб

АТ «Raiffisen BANK» – 25 тис. осіб

f 300x205 - БАНКІВСЬКИЙ СЕКТОР: В ФОКУСІ ОСОБЛИВОЇ УВАГИ

ff 300x217 - БАНКІВСЬКИЙ СЕКТОР: В ФОКУСІ ОСОБЛИВОЇ УВАГИ

 

background Layer 1