Пропустити навігацію

Якість та комфорт: акценти обслуговування громадян

1 291x300 - Якість та комфорт: акценти обслуговування громадян20 грудня 2021 року начальниця Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві Лариса Дзядевич символично відкрила відремонтоване приміщення відділу обслуговування громадян(ВОГ №4) Дніпровського району за адресою вул. Азербайджанська, 8 Б.

Під час відкриття ВОГ відвідали Голова правління Пенсійного фонду України Євгеній Капінус, голова Дніпровської районної в м.Києві державної адміністрації Ігор Щербак.

Нове приміщення кардинально відрізняється від того, в якому здійснювався прийом громадян за попередньою адресою, в старій будівлі (вул.Мініна, 4А).2 300x232 - Якість та комфорт: акценти обслуговування громадян

В спеціально пристосованому та відремонтованому приміщенні простора зала, зручні місця очікування прийому. Фахівці ведуть прийом на сучасних робочих місцях. Електронні сервіси спрощують та прискорюють запис на прийом та відстеження своєї черги. Приміщення оформлено в корпоративному стилі Пенсійного фонду України.

Відкриваючи ВОГ, Лариса Дзядевич навела статистику роботи відділу за 11 місяців поточного року. Вона акцентувала увагу на тому, що, не зважаючи на переїзд та облаштування робочих місць за новою адресою, обслуговування громадян району не припинялось. В новому приміщенні, завдяки ергономічному облаштуванню робочих місць та організації прийому громадян, останні відчують на собі більш комфортне обслуговування, а працівники будуть працювати у зручніших умовах та відчувати менше психологічне навантаження. Все це буде сприяти новому рівню сервісу.

3 300x203 - Якість та комфорт: акценти обслуговування громадянДОВІДКА ПРО ВІДДІЛ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН

Кількість працівників – 20

Кількість осіб, що мешкають на території Дніпровського району та перебувають на обліку, чоловіків/жінок – 30 452/57 572

Середня щоденна кількість відвідувачів – 300

Довідка про обслуговування громадян

За 11 місяців поточного року (на 1.12.2021) відділом обслуговування громадян №4:

Здійснено прийом 59 588 громадян

Видано 19 610 довідок

Призначено 3552 пенсії

Здійснено 6293 перерахунку пенсій

Надано 9863 усних консультацій.

Слід зазначити, що вказані послуги громадяни можуть отримати в онлайн-форматі, після реєстрації на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України – https://portal.pfu.gov.ua

5 300x214 - Якість та комфорт: акценти обслуговування громадян

4 1 300x212 - Якість та комфорт: акценти обслуговування громадян

8 300x262 - Якість та комфорт: акценти обслуговування громадян

7 300x199 - Якість та комфорт: акценти обслуговування громадян

background Layer 1