
В умовах цифровізації та із запровадженням роботи Порталу послуг Пенсійного фонду України, левову частку питань можна вирішити онлайн, лише клікнувши на посилання
https://portal.pfu.gov.ua .
Проте, особистий прийом громадян також ведеться жваво та активно: лише за жовтень 2023 року сервісними центрами Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві було надано понад 102 076 послуг.
Минулого місяця сервісними центрами прийнято 16 635 заяв, в тому числі :

на призначення пенсії – 3 144;

на перерахунок пенсій – 5 433;

на призначення субсидій – 3 142;

на перерахунок субсидій – 117;

на призначення пільг – 2 096;

на перерахунок пільг –268;

на призначення страхових виплат – 49;

на перерахунок страхових виплат – 8;

на внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги – 2 378.
Також видано 11 326 довідок про розмір пенсії та 8 896 довідок та витягів з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
На особистому прийомі сервісними центрами надано 14 256 усних консультацій, в тому числі :

9 760 – консультацій щодо пенсійного забезпечення;

1419 – консультацій з питань пільг;

3018 – консультацій з питань субсидій;

59 – консультацій з питань страхових виплат.
Під час роботи телефонів «гарячої лінії» за жовтень 2023 року надано консультації та роз’яснення 10 987 громадянам.

Нагадуємо, що за номером телефону 0 800 500 680 вас радо проконсультують наші фахівці із питань пенсійного забезпечення, страхових виплат, субсидій та пільг.