ПІДСУМКИ 2023 РОКУ: НАДАНО ПОНАД 1 МЛН ПОСЛУГ!
Про це зазначила начальниця Головного управління, Олена Бойко, в своїй доповіді під час проведення колегії за підсумками 2023 року.
Кількість наданих послуг зросла в порівнянні з 2022 роком на 47% або майже на 401 тис. Фактично за послугами Пенсійного фонду України дистанційно, або через сервісні центри звернувся кожен другий киянин.
Станом на 01.01.2024 на обліку по Головному управлінню Пенсійного фонду України м. Києва перебувало 750, 8 тис. пенсіонерів (на 6, 8 тис. більше ніж на 01.01.2023).
Головним викликом 2023 року стало збільшення кількості функцій, які виконує Головне управління – нарахування та виплата житлових субсидій, пільг, оформлення лікарняних, страхових випадків та виплати по ним.
Олена Бойко відмітила здатність колективу в екстремальних умовах збільшення обсягу напрямків діяльності швидко налагоджувати комунікації та організовувати взаємодію.
Оцінку діяльності Головного управління надала Ірина Ковпашко, заступниця Голови Правління Пенсійного фонду України, яка брала участь в роботі колегії. Ірина Василівна позитивно оцінила збільшення результативності однієї перевірки нових напрямків роботи, звернула увагу на підтримання належного рівня якості послуг, що надаються, окреслила головні завдання на 2024 рік. Також вона подякувала колектив Головного управління за самовіддану працю та побажала ефективної роботи в 2024 році.
Відмітив ефективну співпрацю та позитивні результати від неї в частині легалізації праці та збільшення сплати ЄСВ Роман Семчук, член колегії, начальник Центрального міжрегіонального управління Держпраці. За його словами, завдяки чітким комунікаціям між установами, суттєво зросла швидкість обробки заяв та прийняття відповідних рішень.
В поточному році інтенсивність роботи Головного правління не зменшиться. Попереду – щорічні перерахунки пенсій, популяризація електронних сервісів, підбір та навчання нових кадрів. Проте колектив заряджений на рішення складних та відповідальних задач.