Пропустити навігацію

В ЦЕНТРІ УВАГИ – СТАБІЛЬНА РОБОТА ПІДПРИЄМСТВ ОБОЛОНІ

В умовах війни особливої актуальності набувають питання організації стабільної та безпечної роботи підприємств, а також охорони праці і соціального захисту працівників. Цим питанням було присвячено засідання Ради директорів підприємств, установ та організацій Оболонського району м. Києва.

Участь у засіданні взяли керівники підприємств Оболоні, перший заступник голови Оболонської РДА Олександр Цибульщак, представники Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, Державної служби надзвичайних ситуацій та ДТЕК Київські електромережі. Першочергово були заслухані доповіді стосовно стану енергосистеми столиці та безпеки працівників в умовах війни.

З роз’ясненнями щодо розслідування нещасних випадків у період воєнного стану виступив Віталій Гриценко, головний спеціаліст відділу профілактики та розслідування нещасних випадків Головного управління. Він детально зупинився на порядку організації роботи комісії з розслідування нещасних випадків та вимогах до термінів проведення такого розслідування. Зокрема, зазначив пан Віталій, нещасні випадки, що стались з працівником унаслідок бойових дій, підлягають спеціальному розслідуванню незалежно від ступеня травм. Спрощений механізм розслідування нещасних випадків на виробництві, який діє у період воєнного стану, дозволяє швидко проводити розслідування та створює умови для своєчасного та належного соціального захисту потерпілих.

Також на нараді було приділено увагу популярному державному вебресурсу – порталу електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua. Детально про сервіси порталу розповіла Ірина Крейда, начальниця відділу методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління.

Пані Ірина поділилась практичними порадами щодо роботи з електронним кабінетом страхувальника та детально зупинилась на сервісах формування та подачі звернень на отримання довідок, роботі з листками непрацездатності, формуванні та отриманні інформації про трудові відносини, внесенню відомостей про участь працівників в профспілкових організаціях та проходження ними медоглядів.

На завершення свого виступу вона підкреслила, що «Електронний кабінет страхувальника» на вебпорталі ПФУ на сьогоднішній день є ефективним помічником сучасного керівника, який дозволяє оперативно в режимі 24/7 отримувати та подавати потрібну інформацію.

IMG E2561 150x150 - В ЦЕНТРІ УВАГИ - СТАБІЛЬНА РОБОТА ПІДПРИЄМСТВ ОБОЛОНІ

IMG E2628 150x150 - В ЦЕНТРІ УВАГИ - СТАБІЛЬНА РОБОТА ПІДПРИЄМСТВ ОБОЛОНІ

IMG E2643 150x150 - В ЦЕНТРІ УВАГИ - СТАБІЛЬНА РОБОТА ПІДПРИЄМСТВ ОБОЛОНІ

background Layer 1