Пропустити навігацію

ДІЯЛЬНІСТЬ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ: ПІДСУМКИ ЛИПНЯ

В самий спекотний місяць літа кипіла робота в сервісних центрах Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві. Не зважаючи на спеку, темп прийом громадян майже не знижувався. За липень 2024 року було надано понад 96 043 різноманітних послуг!

В липні спеціалістами сервісних центрів було прийнято від громадян

23 057 заяв. З них на:

  • призначення пенсії – 4432;
  • перерахунок пенсій – 8764;
  • інше щодо пенсій (допомога на поховання, виплата недоотриманої пенсії, зміна виплатних реквізитів, зміна особистих даних, тощо) – 5733;
  • призначення субсидій – 956;
  • перерахунок субсидій – 42;
  • призначення пільг – 1666;
  • перерахунок пільг –65;
  • призначення страхових виплат – 12;
  • внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги – 1387.

В цей же період було видано 9089 довідок про розмір пенсії та 6885 довідок (ОК-5,7, додаток – 9) та витягів з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

У липні 2024 на особистому прийомі сервісними центрами Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві надано 8610 усних консультацій, в тому числі:

  • 6665 – щодо пенсійного забезпечення;
  • 987 – з питань пільг;
  • 932 – з питань субсидій;
  • 26 – з питань страхових виплат.

Під час роботи телефонів «гарячої лінії» за липень 2024 року надано консультації та роз’яснення 11 112 громадянам.

VOG konsultatsiyi lypen 150x150 - ДІЯЛЬНІСТЬ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ: ПІДСУМКИ ЛИПНЯ VOG poslugy lypen 150x150 - ДІЯЛЬНІСТЬ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ: ПІДСУМКИ ЛИПНЯ

background Layer 1