ДІЯЛЬНІСТЬ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ: ПІДСУМКИ ЛИПНЯ
В самий спекотний місяць літа кипіла робота в сервісних центрах Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві. Не зважаючи на спеку, темп прийом громадян майже не знижувався. За липень 2024 року було надано понад 96 043 різноманітних послуг!
В липні спеціалістами сервісних центрів було прийнято від громадян
23 057 заяв. З них на:
- призначення пенсії – 4432;
- перерахунок пенсій – 8764;
- інше щодо пенсій (допомога на поховання, виплата недоотриманої пенсії, зміна виплатних реквізитів, зміна особистих даних, тощо) – 5733;
- призначення субсидій – 956;
- перерахунок субсидій – 42;
- призначення пільг – 1666;
- перерахунок пільг –65;
- призначення страхових виплат – 12;
- внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги – 1387.
В цей же період було видано 9089 довідок про розмір пенсії та 6885 довідок (ОК-5,7, додаток – 9) та витягів з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
У липні 2024 на особистому прийомі сервісними центрами Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві надано 8610 усних консультацій, в тому числі:
- 6665 – щодо пенсійного забезпечення;
- 987 – з питань пільг;
- 932 – з питань субсидій;
- 26 – з питань страхових виплат.
Під час роботи телефонів «гарячої лінії» за липень 2024 року надано консультації та роз’яснення 11 112 громадянам.