Пропустити навігацію

Реєстр ризиків Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві станом на 01.01.2025 року

№ з/п Функція, процес Пенсійного фонду України та його територіальних органів Корупційний ризик Зміст корупційного ризику Джерело(а) корупційного ризику Існуючі заходи контролю Аналіз корупційного ризику.                                            Рівень корупційного ризику Заходи впливу на корупційні ризики та етапи їх виконання Терміни (строк) виконання заходів впливу на корупційний ризик Відповідальні виконавці Необхідні ресурси Індикатори виконання заходів впливу на корупційний ризик Моніторинг виконання заходів впливу на корупційні ризики
Ймовірність реалізації корупційного ризику  Рівень наслідків від реалізації корупційного ризику Рівень корупційного ризику Фактичний термін (строк) виконання заходів впливу на корупційний ризик Стан виконання заходів впливу на корупційний ризик (виконано / не виконано / виконано частково) Опис результатів виконання заходів впливу на корупційний ризик або інформація про причини невиконання
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
1 Здійснення пенсійного забезпечення  1.1. Можливість отримання та/або вимагання неправомірної вигоди, задоволення приватного інтересу,  вчинення дій в умовах конфлікту інтересів  під час надання послуг у сфері пенсійного забезпечення Існує можливість отримання та/або вимагання неправомірної вигоди, задоволення приватного інтересу,  вчинення дій в умовах конфлікту інтересів  під час надання послуг у сфері пенсійного забезпечення Неузгодженість та/або неусталеність законодавчого регулювання;  особистий контакт посадових осіб Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві (далі – Головне Управління) з фізичними  особами під час реалізації функцій, пов’язаних із прийняттям рішень на користь / не на користь фізичних осіб 1. Екстериторіальний принцип обслуговування громадян; 2. Здійснення моніторингу з використанням  інтегрованої комплексної інформаційної системи Головного управління (далі – ІКІС) щодо нарахування сум пенсій за визначеними ризик-орієнтованими критеріями; 3. Забезпечення контролю за призначенням / перерахунком пенсій шляхом перевірки змісту рішень чи проєктів рішень, що приймаються або розробляються за зверненнями при реалізації прав на пенсійне забезпечення близьких осіб, вказаних у повідомленнях про конфлікт інтересів; 4. Верифікація пенсійних виплат Міністерством фінансів України Високий – 3 бали Середній – 2 бали Високий – 6 балів 1. Стандартизація та оптимізація процедур під час надання послуг у сфері пенсійного забезпечення шляхом прийняття нормативно-правових та/або розпорядчих актів Пенсійного фонду України (далі – Пенсійний фонд) / внесення змін до нормативно-правових та/або розпорядчих актів Пенсійного фонду України Грудень 2024 року, грудень 2025 року (по мірі необхідності) Управління обслуговування громадян  Не потребує додаткових ресурсів Прийнято нормативно-правові та/або розпорядчі акти Пенсійного фонду / внесено зміни до нормативно-правових та/або розпорядчих актів Пенсійного фонду постійно 100% За ІІ півріччя 2024 року відділами обслуговування громадян (сервісними центрами) управління обслуговування громадян було надано 631 294 послуги, а саме: призначення пенсії – 20 703; перерахунок пенсій – 38 722; інше щодо пенсій (допомога на поховання, виплата недоотриманої пенсії, зміна виплатних реквізитів, зміна особистих даних, тощо) – 42 764; призначення субсидій – 9992; перерахунок субсидій – 219; призначення пільг – 10 367; перерахунок пільг – 2180; призначення страхових виплат – 104; внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги – 10 574.
Видано 51 333 довідки про розмір пенсії та 39 350 довідок (ОК-5,7, додаток – 9) та витягів з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
На особистому прийомі сервісними центрами надано 54 450 усних консультацій, в тому числі: 39 224 консультації щодо пенсійного забезпечення; 6639 консультацій з питань пільг; 8110 консультацій з питань субсидій; 477 консультацій з питань страхових виплат.
За ІІ півріччя 2024 року надано консультації та роз’яснення 62 740 громадянам на телефон «гарячої лінії».
Здійснено 605 виїзних прийомів до громадян.
2. Здійснення моніторингу з використанням  ІКІС щодо нарахування сум пенсійних виплат за визначеними ризик-орієнтованими критеріями        Щоквартально Управління пенсійного забезпечення, страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг Не потребує додаткових ресурсів Проведено моніторинг пенсійних справ за визначеними ризик-орієнтованими критеріями. Про результати моніторингу поінформовано заступника начальника Головного управління, за напрямком діяльності, згідно з розподілом обов’язків; вжито заходів відповідного реагування на виявлені порушення / недоліки / ризики (у разі встановлення) постійно 100% Для запобігання корупційних ризиків призначення/перерахунок пенсії здійснюється за принципом екстериторіальності в межах України. За звітний період забезпечено опрацювання  наданих Міністерством фінансів України рекомендацій щодо проведення додаткової перевірки інформації, що містить невідповідності, або усунення невідповідностей даних щодо: одержувачів пенсій, термін опрацювання яких настав у звітному періоді. За результатами опрацювання 4181 (або 100 %) відповідних рекомендацій Головним управлінням прийняті наступні рішення: – 14 випадків – «Недостовірна, хибна, некоректна, неправильна інформація в даних отримувачів державних виплат була виправлена»; – 1074 випадки – «Недостовірна, хибна, некоректна, неправильна інформація в даних отримувачів державних виплат була виправлена до отримання рекомендацій Мінфіну»; – 3003 випадки – «Припинено нарахування і здійснення державної виплати до отримання рекомендацій Мінфіну»; – 25 випадків – «Рекомендації надані Мінфіном не підтвердились. Порушення відсутнє ; – 65 випадків – «З’ясовуються обставини для прийняття остаточного рішення».
2    Надання страхових виплат і соціальних послуг за загальнообов’язковим державним  соціальним страхуванням у зв’язку з тимчасовою втратою непрацездатності та загальнобов’язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання що спричинили втрату працездатності 2.1. Можливість отримання та/або вимагання неправомірної вигоди, задоволення приватного інтересу,  вчинення дій в умовах конфлікту інтересів  під час надання послуг у сфері загальнообов’язкового державного
соціального страхування у зв’язку з
тимчасовою втратою працездатності та
загальнообов’язкового державного
соціального страхування від нещасного
випадку на виробництві та професійного
захворювання, які спричинили втрату
працездатності
Існує можливість отримання та/або вимагання неправомірної вигоди, задоволення приватного інтересу,  вчинення дій в умовах конфлікту інтересів  під час надання послуг у сфері загальнообов’язкового державного
соціального страхування у зв’язку з
тимчасовою втратою працездатності та
загальнообов’язкового державного
соціального страхування від нещасного
випадку на виробництві та професійного
захворювання, які спричинили втрату
працездатності
Неузгодженість та/або неусталеність законодавчого регулювання; особистий контакт посадових осіб Головного управління з фізичними  особами під час реалізації функцій, пов’язаних із прийняттям рішень на користь / не на користь фізичних осіб 1.Екстериторіальний принцип обслуговування громадян;                                                                          2.Верифікація страхових виплат Міністерством фінансів України;                                                              3.Здійснення нагляду та контролю у сфері соціального страхування Державною службою України з питань праці;                                                    4. Здійснення контролю / моніторингу за дотримання вимог законодавства під час надання соціальних послуг Національною соціальною сервісною службою України та її органами. Високий – 3 бали Середній – 2 бали Високий – 6 балів 1. Стандартизація та оптимізація процедур під час надання послуг у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та
загальнообов’язкового державного соціального страхування від нещасного
випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності шляхом прийняття нормативно-правових та/або розпорядчих актів Пенсійного фонду та/або внесення змін до нормативно-правових та/або розпорядчих актів Пенсійного фонду.
Грудень 2024 року, грудень 2025 року (по мірі необхідності) Управління з питань виплат; Управління пенсійного забезпечення, страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг Не потребує додаткових ресурсів Прийнято нормативно-правові та/або розпорядчі акти Пенсійного фонду / внесено зміни до нормативно-правових та розпорядчих актів Пенсійного фонду постійно 100% У ІІ півріччі 2024 року проведено нарахування 29573 страхових виплат на суму 164 745, 88 тис. грн.
Проведено нарахування недоотриманих страхових виплат у зв’язку зі смертю по 8 електронних особових справах на суму 14, 02 тис грн.
Актом приймання-передачі № 2 від 20.01.2023 документів, на підставі яких здійснюються відрахування із страхових виплат було передано із Фонду соціального страхування України в м. Києві на облік в Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві 5 осіб.
Із яких 2 особи, які перебувають на повному державному утримання в спеціалізованих закладах та по яких проводиться утримання 75% від призначеного розміру страхових виплат та перерахування їх на рахунки даних установ.
2 особи, по яких проводилося стягнення на підставі Постанов державного виконавця в розмірі 20% від призначеного розміру страхових виплат до повного погашення збитку в загальній сумі 956 021, 51 грн. Станом на 31.12.2024 залишок не стягнутих коштів складає 911 831, 99 грн.
1 особа – переплата страхових виплат в сумі 25 375, 91 грн. станом на 31.12.2024 залишок після щомісячних відрахувань в розмірі 20% від призначеного розміру страхових виплат становить 18 524, 99 грн.
За звітний період Головним управлінням нараховано 57 переплат страхових виплат на загальну суму 1 173 269, 62 грн, не відшкодований залишок по виявленим переплатам на 31.12.2024 становить 1 135 138, 56 грн.
В ІІ півріччі 2024 року Головним управлінням було прийнято рішення на підставі заяви пенсіонера про відшкодування переплати в сумі 13 764, 60 по 20% від призначеного розміру страхових виплат до повного погашення.
За звітний період забезпечено опрацювання  наданих Міністерством фінансів України рекомендацій щодо проведення додаткової перевірки інформації, що містить невідповідності, термін опрацювання яких настав у звітному періоді. За результатами опрацювання по 1 електронній особовій справі внесено дані про смерть та написано відклик коштів з банківської установи на суму 5 771, 84 грн. За звітний період забезпечено опрацювання  наданих Міністерством фінансів України рекомендацій щодо проведення додаткової перевірки інформації, що містить невідповідності, або усунення невідповідностей даних щодо: одержувачів страхових виплат, термін опрацювання яких настав у звітному періоді. За результатами опрацювання 233 (або 100 %) відповідних рекомендацій Головним управлінням прийняті наступні рішення: – 65 з’ясовуються обставини для прийняття остаточного рішення; – 21 недостовірна, хибна, некоректна, неправильна інформація в даних отримувачів державних виплат була виправлена; – 66 недостовірна, хибна, некоректна, неправильна інформація в даних отримувачів державних виплат була виправлена до отримання рекомендацій Мінфіну; – 36 припинено нарахування і здійснення державної виплати до отримання рекомендацій Мінфіну; – 45 рекомендації надані Мінфіном не підтвердились. Порушення відсутнє. 
                  2. Узагальнення практики реалізації положень Порядку призначення, перерахування та здійснення страхових виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду від  26 січня 2024 року № 4-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 березня 2024 року за № 353/41698 Щороку (до 20 числа місяця, наступного за звітним роком) Управління з питань виплат Не потребує додаткових ресурсів Узагальнено практику реалізації положень Порядку призначення, перерахування та здійснення страхових виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду від  26 січня 2024 року № 4-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 березня 2024 року за № 353/41698; отримані від Пенсійного фонду України оглядові листи щодо застосування положень зазначеного Порядку постійно 100% Управління з питань виплат припиняє виплату у зв’язку зі смертю, в тому числі за результатами верифікації страхових виплат Міністерством фінансів України. 
В ІІ півріччі 2024 року по припинених страхових виплатах направлено 22 листи до банківських установ про повернення коштів, нарахованих після дати смерті потерпілого та подано до поліції на відшкодування переплат 52 листа на суму 1 073 273, 34 грн. Для запобігання корупційних ризиків призначення/перерахунок пенсії здійснюється за принципом екстериторіальності в межах України. 
3 Надання житлових субсидій та пільг на
оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного
побутового палива і скрапленого газу (далі – пільги)
3.1.  Можливість отримання та/або вимагання неправомірної вигоди, задоволення приватного інтересу,  вчинення дій в умовах конфлікту інтересів під час призначення та перерахунку житлових субсидій та пільг в частині застосування тарифів на послугу з постачання електричної енергії та природного газу, відмінного від установленого організацією – надавачем комунальних послуг Існує можливість отримання та/або вимагання неправомірної вигоди, задоволення приватного інтересу, вчинення дій в умовах конфлікту інтересів під час призначення та перерахунку житлових субсидій та пільг у частині застосування тарифів на послугу з постачання електричної енергії та природного газу, відмінного від установленого організацією надавачем комунальних послуг Недоброчесність посадових осіб Головного управління, які мають право доступу до заповнення відомостей у підсистемі; недосконалість операційного та внутрішнього контролю  за застосуванням тарифів на послугу з постачання електричної енергії та природного газу, вiдмiнного від установленого організацією – надавачем комунальних послуг 1. Контроль доступу співробітників до інформації; 2. Екстериторіальний принцип обслуговування громадян; 3. Здійснення контролю за правильністю призначення і виплати житлових субсидій  Національною соціальною сервісною службою України та її територіальними органами; 4. Верифікація виплат Міністерством фінансів України; 5. Автоматизовані протоколи звірки даних про смерть фізичної особи, які надійшли з Державного реєстру актів цивільного стану громадян в рамках інформаційної взаємодії Міністерством юстиції України та Пенсійним фондом Середній – 2 бали Середній – 2 бали Середній – 4 бали 1.  Здійснення моніторингу щодо застосування тарифів на послугу з постачання електричної енергії та природного газу, вiдмiнного від установленого організацією надавачем комунальних послуг Щоквартально Управління пенсійного забезпечення, страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг; Управління інформаційних систем та електронних реєстрів Не потребує додаткових ресурсів Проведено моніторинг застосування тарифів на послугу з постачання електричної енергії та природного газу, відмінних від установленого організацією надавачем комунальних послуг. Про результати моніторингу поінформовано заступника начальника Головного управління, за напрямком діяльності, згідно з розподілу обов’язків; вжито заходів відповідного реагування на виявлені порушення / недоліки / ризики (у разі встановлення) постійно 100% Здійснено 100% інформування надавачів комунальних послуг щодо необхідності вчасної подачі ними даних щодо тарифів на послуги та наявних боржників – направлено понад 2518 листів.
Опрацьовано 194 листа від надавачів комунальних послуг щодо змін тарифів (100%).
Опрацьовано 166 службових записок щодо відсутності КМЕС у надавачів – направлено листи щодо реєстрації (100%).
Проведено автоматизовані масові перерахунки щодо зміни тарифів, в т ч. щодо майбутнього опалювального сезону.
Проведено 3 — ZOOM навчання для надавачів комунальних послуг. За звітний період забезпечено опрацювання  наданих Міністерством фінансів України рекомендацій щодо проведення додаткової перевірки інформації, що містить невідповідності, або усунення невідповідностей даних щодо: одержувачів субсидій та пільг, термін опрацювання яких настав у звітному періоді. За результатами опрацювання  73348 (або 99,4 %)  від загальної кількості 73779 відповідних рекомендацій, Головним управлінням прийняті наступні рішення: – 21519 з’ясовуються обставини для прийняття остаточного рішення; – 24775 не проведено перерахунок раніше призначеної державної виплати. За результатами опрацювання рекомендації Мінфіну щодо зміни обставин виявлено, що вони не впливають на розмір державної виплати; – 3988 недостовірна, хибна, некоректна, неправильна інформація в даних отримувачів державних виплат була виправлена; – 19123 недостовірна, хибна, некоректна, неправильна інформація в даних отримувачів державних виплат була виправлена до отримання рекомендацій Мінфіну; – 1984 припинено нарахування і здійснення державної виплати до отримання рекомендацій Мінфіну; – 1 припинено нарахування і здійснення державної виплати за результатами проведеної перевірки, розпочатої після надання рекомендації Мінфіном. Кошти підлягають поверненню; – 3 проведено перерахунок раніше призначеної державної виплати під час здійснення такої виплати. За результатами опрацювання рекомендації Мінфіну щодо зміни обставин виявлено, що вони впливають на розмір державної виплати. Кошти підлягають; – 1955 рекомендації надані Мінфіном не підтвердились. Порушення відсутнє.
  3.2. Можливість задоволення приватного інтересу під час прийняття рішення про припинення нарахування житлових субсидій та пільг у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 07 березня 2022 року № 215 (далі – постанова КМУ № 215) Існує можливість задоволення приватного інтересу під час прийняття рішення щодо припинення нарахування та виплати житлових субсидій та пільг  у зв’язку з наявною інформацією про смерть отримувача житлової субсидії або пільги, виплата яких здійснювалась відповідно до постанови КМУ № 215 Недосконалість операційного та внутрішнього контролю  за припиненням надання житлової субсидії та пільг у зв’язку зі смертю одержувачів, виплата яким здійснювалась відповідно до постанови КМУ № 215; особистий контакт посадових осіб Головного управління з фізичними  особами під час реалізації функцій з припинення нарахування житлових субсидій та пільг, пов’язаних із прийняттям рішень на користь / не на користь фізичних осіб; вчинення дій в умовах конфлікту інтересів під час прийняття рішення про припинення нарахування та виплати житлових субсидій та пільг, виплата яких здійснювалась відповідно до постанови КМУ № 215 1. Верифікація виплат Міністерством фінансів України; 2. Автоматизовані протоколи звірки даних про смерть фізичної особи, які надійшли з Державного реєстру актів цивільного стану громадян в рамках інформаційної взаємодії Міністерством юстиції України та Пенсійним фондом. Середній – 2 бали Середній – 2 бали Середній – 4 бали 1. Впровадження додаткового автоматизованого контролю за своєчасним та повним опрацюванням протоколів звірки даних про смерть фізичної особи, які надійшли з Державного реєстру актів цивільного стану громадян Щоквартально Управління інформаційних систем та електронних реєстрів;      Управління з питань виплат Не потребує додаткових ресурсів Впроваджено та проведено моніторинг; про результати моніторингу поінформовано заступника начальника Головного управління згідно з розподілом обов’язків; вжито заходів відповідного реагування на виявлені порушення / недоліки / ризики (у разі встановлення); здійснено контроль за виконанням структурними підрозділами Головного управління заходів на виявлені порушення / недоліки / ризики (у разі встановлення) Щотижнево за запитами 100% Впроваджено та системно проводиться моніторинг за своєчасним та повним опрацюванням протоколів звірки даних про смерть фізичної особи, які надходять з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, результати якого доповідаються керівництву Головного управління. За наслідками проведеної роботи сформовано списки фізичних осіб, які є отримувачами є одержувачами пільг та субсидій та по яким наявний актовий запис про смерть (за визначений період) та направлено управлінню з питань виплат Головного управління 97 службових записок з інформацію про смерть фізичних осіб. Управління з питань виплат опрацьовує протоколи звірки даних про смерть фізичної особи, які надійшли з Державного реєстру актів цивільного стану громадян які направлені службовими записками. Припинено виплату у зв’язку зі смертю по 52 078 особовим рахункам. Направлено листів до установ про повернення переплачених коштів після смерті 2 433 штук на суму 40 418,62 тис. грн та повернено на рахунок Головного управління 18 152, 92 тис. грн.
4 Проведення внутрішнього аудиту 4.1. Можливість впливу третіх осіб на об’єктивність відображення результатів аудиторських досліджень у матеріалах внутрішнього аудиту Існує можливість втручання третіх осіб, надходження пропозиції щодо отримання неправомірної вигоди, виникнення конфлікту інтересів тощо, що негативно впливає  на незалежність і об’єктивність членів аудиторської групи та може призвести до необ’єктивного та некоректного відображення результатів аудиторських досліджень у матеріалах внутрішнього аудиту Недоброчесність посадових осіб Головного управління, можливе зловживання службовим становищем,  зацікавленість у вимаганні та/або отриманні неправомірної вигоди 1. Вибірковий моніторинг документів внутрішніх аудитів (при плануванні та здійсненні аудиторського дослідження), проведених членами аудиторської групи Головного управління;                             2. Вибірковий моніторинг результатів аудиторської діяльності (при плануванні та здійсненні аудиторського дослідження) членами аудиторської групи Головного управління Середній – 2 бали Низький – 1 бали Низький – 2 бали 1. Оптимізація процесу формування і ведення зведеної бази даних об’єктів внутрішнього аудиту та впровадження щомісячного моніторингу інформації із зведеної бази даних об’єктів внутрішнього аудиту. Жовтень 2024 року Управління внутрішнього аудиту У межах наявних ресурсів Оптимізовано процес формування і ведення зведеної бази даних об’єктів внутрішнього аудиту та впроваджено щомісячний моніторинг інформації, яка до неї надходить. Інформацію про результати моніторингу подано начальнику Управління внутрішнього аудиту постійно 100% Визначений корупційний ризик унеможливлюється, в першу чергу, організаційною складовою діяльності управління внутрішнього аудиту, яка передбачає пряму підпорядкованість управління внутрішнього аудиту  начальнику Головного управління. А також, укладенням 29.09.2023 декларації, в якій визначено місію, цілі, принципи незалежності в діяльності підрозділу внутрішнього аудиту. Начальником управління внутрішнього аудиту проводиться моніторинг документів на всіх стадіях аудиторського  дослідження. Що унеможливлює вплив третіх осіб на об’єктивність відображення результатів аудиторських досліджень. Довідку за результатами проведеного аудиту підписують всі члени робочої групи та керівник робочої групи. Результати проведеного дослідження розглядаються на оперативних нарадах при начальнику Головного управління . Відповідно постанови ПФУ №19-1 від 26.06.2024 ведення бази даних передбачає надання інформації до ПФУ щодо матеріалів проведення внутрішнього аудиту із зазначенням дати та номеру документа не пізніше наступного робочого дня після їх підписання, затвердження. Одночасно із внесенням інформації копії відповідних документів надсилаються до управління внутрішнього аудиту ПФУ через ЕДО. За результатами проведеного ризик-орієнтованого планування УВА Головного управління у ІІ півріччі 2024 року в 7 структурних підрозділах проведено 3 внутрішніх аудити, з них 1 аудит ефективності,2 аудити відповідності. Надано та прийнято 22 рекомендації, виявлено 24 недоліки/проблеми, встановлено 10 порушень на суму 2 тис. грн. Результати проведених у ІІ півріччі 2024 року моніторингів стану врахування рекомендацій та усунення виявлених недоліків підтвердили виконання 12 рекомендацій, по 9 рекомендаціях досягнуто результативність, та усунення 15 недоліків/проблем, усунення 16 порушень на суму 16,7 тис. грн. 
5 Здійснення контролю за дотриманням суб’єктами системи загальнообов’язкового державного пенсійного та соціального страхування вимог законодавства  5.1. Можливість отримання та/або вимагання неправомірної вигоди посадовими особами Головного управління під час проведення перевірок, передбачених Законом України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” Існує можливість отримання  та/або вимагання неправомірної вигоди посадовими особами Головного управління під час: проведення перевірок обґрунтованості видачі, продовження листків непрацездатності та документів, що є підставою для їх формування; перевірки стану профілактики нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань; здійснення контролю за використанням страхувальниками страхових коштів Недоброчесність посадових осіб, які проводять перевірку;  недосконалість нормативно-правових та розпорядчих актів, які регулюють діяльність підрозділів Головного управління під час: проведення перевірок обґрунтованості видачі, продовження листків непрацездатності та документів, що є підставою для їх формування; перевірки стану профілактики нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань; здійснення контролю за використанням страхувальниками страхових коштів 1. Моніторинг результатів перевірок дотримання страхувальниками законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування                                                                                           Середній – 2 бали Середній – 2 бали Середній – 4 бали 1. Стандартизація та оптимізація процедур під час здійснення перевірок, передбачених Законом України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, шляхом внесення змін до нормативно-правових та/або розпорядчих актів Пенсійного фонду та реалізації їх результатів Червень 2025 року Управління контрольно-перевірочної роботи  У межах наявних ресурсів Внесено зміни до нормативно-правових та/або розпорядчих актів Пенсійного фонду / внесено зміни до нормативно-правових та розпорядчих актів Пенсійного фонду постійно 100% Головним управлінням забезпечено контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та в установах, у яких особи перебувають на повному державному утриманні. Протягом ІІ півріччя 2024 року проведено:
• 17 перевірок банківських установ (100 % від запланованих на звітний період).
• 4 перевірки установ (закладів), де особи перебувають на повному державному утриманні (90 % від запланованих на звітний період). Військовий інститут телекомунікацій та інформатизації відмовив у проведенні перевірки у зв’язку з воєнним станом.
• 5 перевірок виплатних об’єктів поштового зв’язку АТ «Укрпошта» (100 % від запланованих), з них 3 – позапланових перевірок, під час яких перевірено 176 виплатних об’єктів (відділень) поштового зв’язку АТ «Укрпошта».
За результатами перевірки 18 відділень виплатних об’єктів поштового зв’язку АТ «Укрпошта» встановлено порушення цільового використання коштів, а саме:
• 20 випадків по 20 особах отримання пенсій, субсидій та страхових виплат неналежною особою, тобто після настання смерті одержувача, про що свідчить підпис про отримання, без наявних довіреностей, у відомостях В1-М на загальну суму 112,9 тис. грн;
За допущені порушення до АТ “Укрпошта” застосовано фінансові санкції на загальну суму 5,1 тис. грн, сплачено 10,5 тис. грн. (з урахуванням попередніх періодів). Загальна сума порушень, виявлених під час перевірок відділень АТ «Укрпошта», складає 2 296,8 тис. грн, в т.ч. встановлено 179 випадків інших порушень на загальну суму 2 183,9 тис. грн (неналежне оформлення виплатних відомостей, виплата пенсії за довіреністю, з дати вчинення якої минув один рік і більше, за відсутності відмітки органу Пенсійного фонду щодо продовження строків).
За результатами перевірок банківських установ встановлено порушення в 200 випадках на суму 298,3 тис. грн, в т.ч. 181 випадок на суму 217,2 тис. грн при виплаті пенсій та грошової допомоги та 19 випадків на суму 81,1 тис. грн при виплаті житлових субсидій та пільг.
По установах (закладах), у яких особи перебувають на повному державному утриманні встановлено 1165 випадків порушень (не подання повідомлення про перебування особи на канікулах та/або лікуванні та порушення 3-денного терміну про самовільне вибуття особи з інтернату, ненадання установою до Головного управління довідки щодо зміни вартості утримання особи в установі). Питома вага порушень, виявлених під час перевірок з питань цільового використання коштів Пенсійного фонду України становить – 80,8%.
    5.2. Можливість задоволення приватного інтересу,  вчинення дій в умовах конфлікту інтересів під час здійснення контрольно-перевірочних заходів  Існує можливість задоволення приватного інтересу під час здійснення контрольно-перевірочних заходів  Недоброчесність посадових осіб Головного управління, які здійснюють контрольно-перевірочні заходи; недосконалість операційного та внутрішнього контролю  за здійсненням контрольно-перевірочної роботи 1. Вибіркова перевірка матеріалів здійснених підрозділами Головного управління перевірок відповідності змісту довідок первинним документам та перевірок суб’єктів господарювання;                        2. Моніторинг результатів перевірок дотримання норм законодавства організаціями та установами, що здійснюють виплату і доставку пенсій, страхових виплат, щомісячного грошового утримання суддям у відставці, житлових субсидій та пільг Високий – 3 бали Високий – 3 бали Високий – 9 балів 1. Розроблення в підсистемі “Контрольно-перевірочна робота” ІКІС картки перевірки, робочого реєстру та звіту щодо перевірок цільового використання коштів Пенсійного фонду Липень 2024 року Управління контрольно-перевірочної роботи  У межах наявних ресурсів Розроблено в підсистемі “Контрольно-перевірочна робота” ІКІС картку перевірки, робочий реєстр та звіт щодо перевірок цільового використання коштів Пенсійного фонду постійно 100% За ІІ півріччя 2024 року Головним управлінням проведено 3 788 перевірок суб’єктів системи загальнообов’язкового державного пенсійного та соціального страхування, з яких 86,7 % (3 284) – щодо обґрунтованості видачі документів для оформлення пенсій та достовірності документів, наданих для призначення пенсій; 6,1 % (232) – позапланові перевірки суб’єктів господарювання; 0,7 % (26) – з питань цільового використання коштів Пенсійного фонду України; 1,0 % (36) – перевірок реєстраційних сервісних центрів з питань повноти нарахування та своєчасності сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування; 3,4 % (127) з питань обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності; 1,8 % (70)  з питань правильності використання страхувальниками страхових коштів; 0,3 % (13) – щодо стану профілактичної роботи по створенню здорових та безпечних умов праці на підприємствах. Всі акти перевірок аналізуються та візуються начальником/заступником відділу, вносяться у базу «Підсистема КПР», формується Єдина справа розпорядчих документів по перевірках,  проведених  відповідно до ст. 6 ЗУ «Про основні засади державного нагляду (контролю)  у сфері господарської діяльності». Постійно проводяться наради,  де наголошується про відповідальність працівників під час проведення перевірок суб’єктів господарювання.
6 Застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів  / несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі страхових коштів  6.1. Можливість отримання та/або вимагання неправомірної вигоди посадовою особою Головного управління під час вирішення питання про застосування фінансових санкцій за порушення
порядку використання страхових коштів / несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі страхових коштів
Існує можливість отримання та/або вимагання неправомірної вигоди посадовою особою Головного управління під час вирішення питання про  застосування фінансових санкцій за результатами перевірок дотримання законодавства у сфері загальнообов’язкового державного соціального страхування Недоброчесна поведінка посадових осіб Головного управління та/або неусвідомлення наслідків вчинення відповідного правопорушення у сфері застосування фінансових санкцій, передбачених законодавством про загальнообов’язкове державне соціальне страхування; недосконалість операційного та внутрішнього контролю  за застосування фінансових санкцій за порушення
порядку використання страхових коштів / несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі страхових коштів 
1.Моніторинг прийнятих за результатами перевірок рішень щодо застосування фінансових санкцій за порушення порядку використання страхових коштів / несвоєчасне повернення або повернення не в повному обсязі страхових коштів Низький –
1 бал
Середгій –
2 бали
Середній –
2 балів
1. Впровадження додаткового
контролю Управлінням контрольно-перевірочної роботи використання коштів загальнообов’язкового державного
соціального страхування шляхом включення до програми перевірки органу питання обґрунтованості висновків матеріалів перевірок та стану їх реалізації
Відповідно до окремого плану Управління контрольно-перевірочної роботи  Не потребує додаткових ресурсів Питання обґрунтованості висновків матеріалів перевірок та їх реалізації включено до програми перевірки  постійно 100% За ІІ півріччя 2024 року загальна сума компенсованих страхових виплат за необґрунтовано виданими та необґрунтовано продовженими листками непрацездатності становить 51,6 тис. грн. Взято участь у 2 засіданнях медико-соціальних експертних комісій. Протягом ІІ півріччя 2024 року Головним управлінням проведено 70 перевірок правильності використання страхувальниками страхових коштів, у т.ч. 13 планових та 57 позапланових. Із 57 позапланових перевірок проведено 40 перевірок з підстави припинення юридичної особи в результаті її реорганізації або ліквідації, а також у разі припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця. За результатами 48 перевірок виявлено порушення використання страхувальниками страхових коштів. Питома вага порушень, виявлених під час перевірок правильності використання страхувальниками страхових коштів становить- 68,6%. Сума коштів, охоплена контрольними заходами, становить 172 180,8 тис. грн. За результатами проведених перевірок прийнято 51 рішення про повернення страхових коштів Фонду та фінансові санкції.
Загальна сума неправомірно витрачених страхових коштів Фонду за результатами проведених перевірок та фінансових санкцій, що належить до сплати, становить 1 131,5 тис. грн, в т.ч.:
– сума неправомірно витрачених страхових коштів та/або вартість наданих соціальних послуг, виявлена під час проведення перевірок – 753,1 тис. грн;
– фінансових санкцій – 378,4 тис. грн.
За ІІ півріччя 2024 року сплачено фінансових санкцій та повернуто на рахунки Головного управління та Пенсійного фонду України неправомірно витрачених страхових коштів на загальну суму 1 190,3 тис. грн. Питома вага відшкодованих сум неправомірно витрачених страхових коштів (за результатами перевірок правильності їх використання страхувальниками) та фінансових санкцій, що належить до сплати становить-105,2%. Крім того, протягом ІІ півріччя 2024 року 20 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності у вигляді штрафів на загальну суму 5,1 тис. грн, сплачено 5,6 тис. грн. Загальна сума страхових коштів, яка підлягає перерахуванню до Фонду складає 1 136,6 тис. грн (з урахуванням накладених адміністративних штрафів)
7 Цифровий розвиток, цифрова трансформація і цифровізація 7.1. Можливість задоволення приватного інтересу при доступі до відомостей у реєстрах, держателем яких є Головне управління, неправомірного їх використання  Можливість задоволення приватного інтересу при доступі до відомостей у реєстрах, держателем яких є Головне управління, неправомірного їх використання  Існує можливість задоволення приватного інтересу шляхом розголошення та неправомірного використання посадовими особами Головного управління відомостей реєстрів, держателем яких є Головне управління 1. Доступ до прикладних підсистем, програмного забезпечення, систем захисту  ІКІС Пенсійного фонду, відокремлених робочих станцій здійснюється за допомогою створеного в підсистемі адміністрування прав доступу облікового запису користувача на підставі персональних автентифікаційних даних: логіна, пароля, кваліфікаційного електронного підпису, сертифіката та особистого ключа CryptoAPI; 2. Регламентовано надання відповідних ролей та прав доступу користувачу, яке здійснюється на підставі розпорядчого акта Головного управління або його територіального органу, що визначає відповідне виконання обов’язків; 3. Журналювання дій користувачів у прикладних підсистемах ІКІС Головне управління; 4. Проведення перевірок стану організації роботи щодо контролю даних РЗО, здійснення доступу до даних, захисту інформації в Головному  управлінні; 5. Проведення навчальних заходів для формування у користувачів сприйняття необхідності виконання вимог нормативно-правових актів, нормативних і розпорядчих документів, що стосуються сфери захисту інформації. Високий – 3 бали Високий – 3 бали Високий – 9 балів 1.Удосконалення автоматизованого контролю даних реєстрів з використанням даних із зовнішніх джерел у частині фіксації та аналізу всіх дій користувачів реєстрів Грудень 2024 року Управління інформаційних систем та електронних реєстрів   У межах наявних фінансових ресурсів Модернізовано відповідне програмне забезпечення  постійно 100% В грудні 2024 року проведено другу верифікацію ролей в підсистемах ІКІС ПФУ, наданих працівникам Головного управління. За результатами надано доповідну запису начальнику Головного управління № 7415/06-16 від 23.12.2024 (на службову записку управління інформаційних систем та електронних реєстрів від 03.12.2024 за № 6696/07-16), про подані 36 службових записок, на підставі яких було заблоковано 53 ролі та 2 доступи районного рівня, невідповідних посадовим та функціональним обов’язкам спеціалістів
Забезпечено проведення робіт із захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі Пенсійного фонду України в Головному управлінні:  на підставі 3687 наказів заблоковано/розблоковано  доступи   до підсистем ІКІС ПФУ 1081 працівникам, в т. ч. заблоковано 341 користувачів, які звільнилися; по 1748 службових записках керівників структурних підрозділів заблоковано/ надано 5106 ролей  та створено 166 нових користувачів.
Проведено 3 навчальні заходи для працівників Головного управління щодо захисту інформації.
Направлено 49 службових записок щодо кібератак та розповсюдження вкладень зі шкідливим програмним забезпеченням до структурних підрозділів Головного управління.
8 Порядок прийняття на посади осіб у Головному управлінні 8.1 Можливість задоволення приватного інтересу під час формування умов проведення конкурсу під конкретних осіб без установлення взаємозв’язку між кваліфікаційними вимогами та вимогами до професійної компетентності кандидатів на зайняття посад державної служби та посадовими обов’язками Існує можливість встановлення на власний розсуд в інтересах інших осіб кваліфікаційної вимоги щодо освіти та вимоги до компетенції кандидатів на посаду без урахування їх взаємозв’язку з посадовими обов’язками з метою отримання неправомірної вигоди Відсутність контролю за встановленням вимог до кандидатів на зайняття посад державної служби, недоброчесність посадових осіб; тиск або неналежне втручання з боку інших працівників, у тому числі керівників; недосконалість кадрової політики організації; особистий контакт працівників організації з фізичними особами, які претендують на вакантну посаду 1. Надання пропозицій до умов проведення конкурсу на вакантну посаду керівниками самостійних структурних підрозділів Середній – 2 бали Середній – 2 бали Середній – 4 бали 1. Встановлення контролю за розробленням пропозицій до умов проведення конкурсу на підставі посадових інструкцій працівників та положень про структурні підрозділи із зазначенням кваліфікаційних вимог, які відповідають функціональним повноваженням на відповідній посаді, шляхом погодження їх з управлінням персоналом та заступником начальника Головного управління  відповідно до розподілу обов’язків Постійно (після скасування воєнного стану в Україні) Управління по роботі з персоналом       Не потребує додаткових ресурсів Забезпечено визначення кваліфікаційних вимог в пропозиціях до умов проведення конкурсу на підставі посадових інструкцій працівників та положень про структурні підрозділи із зазначенням кваліфікаційних вимог, які відповідають функціональним повноваженням на відповідній посаді, шляхом погодження їх зі службою управління персоналом та заступником начальника Головного управління відповідно до розподілу обов’язків постійно 100% Управлінням по роботі з персоналом оголошено 21 добір на заміщення вакантних посад: категорія «Б» 149, категорія «В» 1979;  Розглянуто інформацію від 383 осіб, з них категорія «Б» 68, категорія «В» 315 та забезпечено єдині вимоги до кандидатів на посади державної служби згідно Закону України «Про державну службу» та на підставі подання начальника самостійного структурного підрозділу погоджено підрозділом по роботі з персоналом та уповноваженим підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції, а також заступником суб’єкта призначення відповідно до розподілу обов’язків подання начальника самостійного структурного підрозділу Головного управління.
9 Щорічне оцінювання 9.1. Можливість задоволення приватного інтересу під час визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” та “В”, на відповідний період та результатів їх виконання Існує можливість задоволення приватного інтересу під час визначенні завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” та “В”, на відповідний період, та результатів їх виконання Недоброчесність посадових осіб; визначення завідомо невиконувальні / виконані та/або безсуттєві / виконуються декількома працівниками (без чіткого розмежування між ними завдань) завдання і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” та “В”, на відповідний період, та врахування результатів їх виконання;  тиск або неналежне втручання з боку інших працівників, у тому числі керівників; недосконалість кадрової політики організації; особистий контакт працівників 1. Визначені завдання і ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності державного службовця, який займає посаду державної служби категорії “Б” та “В” відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 року № 640 “Про затвердження порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців”;
2. Результати виконання завдань державним службовцем, який займає посаду державної служби категорії “Б” або “В”, оформлені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 року № 640 “Про затвердження порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців”;
Низький –
1 бал
Низький –
1 бал
Низький –
1 бал
1. Проведення вибіркового моніторингу обґрунтованості висновків, складених за результатами щорічного оцінювання  Щороку Управління по роботі з персоналом     Не потребує додаткових ресурсів Проведено вибірковий моніторинг обґрунтованості висновків, складених за результатами щорічного оцінювання;  про результати моніторингу поінформовано начальника Головного управління; вжито заходів відповідного реагування на виявлені порушення / недоліки / ризики (у разі встановлення) постійно 100% Під час щорічного оцінювання результатів діяльності державних службовців враховуються показники службової діяльності державних службовців, визначення кваліфікаційного рівня працівників структурних підрозділів. Звіт про стан виконання завдань, ключових показників службової діяльності державних службовців, які займають посади категорії “Б” та “В” (форма 1)  (форма 2) заповнена державним службовцем щоквартально подається безпосереднім керівникам для моніторингу виконання завдань і ключових показників результативності та службової діяльності. Станом на 01.01.2025 року Звіти про стан виконання завдань і досягнення ключових показників (формою 1) керівників самостійних структурних підрозділів Головного управління за 9 та 12 місяців поточного року зберігаються в управлінні по роботі з персоналом, а інших працівників – у відповідних структурних підрозділах. Результати виконання завдань були викладені у службовій записці від 03.10.2024 № 1486-О. Управління по роботі з персоналом підготувало аналітичну довідку про результати моніторингу стану виконання завдань і досягнення ключових показників службової діяльності 718 працівників Головного управління від 19.12.2024 № 2457-О «Про затвердження висновку щодо оцінювання результатів службової діяльності державних службовців Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, які займають посади державної служби «Б» і «В» у 2024 році».
10 Проведення закупівель 10.1 Можливість необґрунтованого укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару (з урахуванням пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг
для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178) (далі – Особливості)
Існує можливість задоволення приватного інтересу під час укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару (з урахуванням п. 13 Особливостей). Недоброчесність посадових осіб Фонду та його органів в умовах особливостей нормативного регулювання здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг
на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування; відсутність необхідних професійних знань, відсутність знань та/або нерозуміння вимог антикорупційного законодавства; відсутність достатніх практичних навичок роботи; неусвідомлення наслідків вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень
Наказ Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві від 13.10.2023 № 1390 “Про організацію закупівельної діяльності Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві  на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” Середній –
2 бали
Середній –
2 бали
Середній –
4 бали
1. Забезпечення належного обґрунтування закупівлі  товарів / робіт  / послуг без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару,  зокрема, з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність підстав для застосування процедури закупівлі Перед здійсненням закупівлі  Начальники структурних підрозділів Не потребує додаткових ресурсів Підстави для застосування пункту 13 Особливостей  постійно 100% Закупівлі здійснювались до норм Закону України “Про публічні закупівлі” та з урахуванням положень дії правового режиму воєнного стану в Україні, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 на підставі яких здійснено 16 закупівель: 1.Послуги супутникового зв’язку для забезпечення альтернативного каналу зв’язку в сервісних центрах обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованих за наступними адресами: вул. Вербицького, 9-А; вул. Каштанова, 6; вул. Азербайджанська, 8-Б; просп. Героїв Сталінграда, 57; вул. Керченська, 5А; вул. Бульварно-Кудрявська, 16;
2.Послуги з використання Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади версії (СЕВ ОВВ); 3.Послуги з постачання ліцензійного програмного забезпечення
Zoom Pro; 4.Послуги із заправки і відновлення картриджів (І квартал); 5.Послуги із заправки і відновлення картриджів (ІІ квартал); 6.Послуги із заправки і відновлення картриджів (ІІІ квартал); 7.Послуги із заправки і відновлення картриджів (ІV квартал); 8. Багатофункціональний пристрій Canon i-Sensys MF463DW; 9.Картриджі Canon 070 Black; 10.Камера відеоспостереження Greenvision; 11.Кабель мультимедійний HDMI to HDMI; 12.Блок живлення до ноутбуку Dell 65W; 13.Конектор Ritar RJ45, Кабель мережевий OK-Net UTP cat.5e 305м; 14.Примірник ПЗ АСС Enterprise Edition camera license; 15.Захищені носії особистих ключів; 16.Захищений носій Токен (ETOKEN, SAFENET 5110+,JAVA/80K, BLACK, ID (HEX); 17.Послуги з технічної підтримки CheckPoint рівня Premium Collaborative Enterprise до міжмережевих екранів 1535; 18.Постачання примірника та пакетів оновлень (компонентів) комп’ютерної програми “M.E.Doc” з правом використання на рік; 19.Комутатор мережевий TP-Link TL-SG1428PE; 20.Телевізор ERGO 43GUS8500; 21.Гарнітура Jabra Evolve 30 II Stereo RJ9. Головним управлінням у м. Києві за ІІ півріччя було укладено 121 договір про здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг.. Управлінням господарського обслуговування та матеріально-технічного забезпечення у звітному періоді було здійснено 100 закупівель товарів та послуг за державні кошти на загальну суму 18 320 389,90 грн, з них на підставі п. 13 Особливостей – 3 закупівлі на загальну суму 4 810 734,50 грн. та оголошено 86 закупівель без використання електронної системи закупівель на суму – 2 367 864,41 гривень.
11 Управління майном 11.1. Можливість отримання та/або вимагання неправомірної вигоди посадовими особами Головного управління під час надання в оренду, відчуження майна, яке перебуває на балансі Головного управління Існує можливість отримання та/або вимагання неправомірної вигоди посадовими особами  Головного управління під час надання в оренду, відчуження майна, використання його не за призначенням, яке перебуває на балансі Головного управління Недоброчесність посадових осіб Головного управління; особистий контакт працівників  з фізичними та юридичними особами під час реалізації функцій з надання адміністративних послуг, інших функцій, пов’язаних із прийняттям рішень на користь фізичних та юридичних осіб; неефективність операційного контролю; відсутність або неефективність внутрішнього контролю 1. Контроль керівництвом дій підлеглих під час забезпечення ведення обліку, утримання та оренди майна, яке перебуває на балансі Головного управління
2. Періодичне проведення внутрішніх аудитів підрозділами внутрішнього аудиту Головного управління
Середній –
2 бали
Середній –
2 бали
Середній –
4 бали
1. Впровадження Управлінням адміністративного забезпечення моніторингу використання майна, яке перебуває на балансі Головного управління, надання його в оренду, відчуження.
2. Проведення Управлінням адміністративного забезпечення контрольних заходів щодо достовірності даних моніторингу, в тому числі звірка  з даними фінансової звітності Головного управління
Липень 2024 року, грудень 2024 року, грудень 2025 року  Управління адміністративного забезпечення;  Фінансово-економічне управління; начальник Головного управління У межах наявних ресурсів Впроваджено моніторинг використання майна, яке перебуває на балансі Головного управління, надання його в оренду, відчуження. Забезпечено контроль за достовірністю даних моніторингу постійно 100% Управліннями, для яких здійснювались закупівлі, в обов’язковому порядку подавались службові записки з обґрунтуванням потреби: 25440/03-16 від 15.10.2024, 9270/02-16 від 16.10.2024, 9258/02-16 від 15.10.2024, 5909/07-16 від 23.10.2024, 5925/07-16 від 23.10.2024 та інші, на підставі яких здійснювались закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства. Закупівлі здійснювалися відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471). За ІІ півріччя 2024 року сплачено фінансових санкцій та повернуто на рахунки Головного управління та Пенсійного фонду України неправомірно витрачених страхових коштів на загальну суму 1 190,3 тис. грн. Питома вага відшкодованих сум неправомірно витрачених страхових коштів (за результатами перевірок правильності їх використання страхувальниками) та фінансових санкцій, що належить до сплати становить – 105,2%. Крім того, протягом ІІ півріччя 2024 року 20 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності у вигляді штрафів на загальну суму 5,1 тис. грн, сплачено 5,6 тис. грн. Загальна сума страхових коштів, яка підлягає перерахуванню до Фонду складає 1 136,6 тис. грн (з урахуванням накладених адміністративних штрафів).
    11.2. Можливість використання матеріальних ресурсів у приватних інтересах, прийняття необґрунтованого рішення про списання майна Існує можливість задоволення приватного інтересу у зв’язку з використанням матеріальних ресурсів Головного управління не за призначенням або формування необґрунтованої потреби, прийняття необґрунтованого рішення про списання майна Недоброчесність посадових осіб Головного управління; особистий контакт працівників  територіальних органів з фізичними та юридичними особами під час реалізації функцій з надання адміністративних послуг (списання майна) та інших функцій, пов’язаних із прийняттям рішень на користь фізичних та юридичних осіб; неефективність операційного контролю; відсутність або неефективність внутрішнього контролю під час прийняття  рішення про списання майна 1. Контроль  керівництвом дій підлеглих під час використання та списання матеріальних цінностей;
2. Періодичне проведення внутрішніх аудитів підрозділами внутрішнього аудиту підрозділів Головного управління
Середній –
2 бали
Середній –
2 бали
Середній –
4 бали
1. Впровадження Управлінням адміністративного забезпечення моніторингу використання та списання матеріальних цінностей.
2. Проведення Управлінням адміністративного забезпечення контрольних заходів щодо правомірності списання матеріальних цінностей, достовірності даних моніторингу, в тому числі звірка  з даними фінансової звітності Головного управління
Липень 2024 року, грудень 2024 року, грудень 2025 року  Управління адміністративного забезпечення;  Фінансово-економічне управління Не потребує додаткових ресурсів Впроваджено моніторинг; про результати моніторингу поінформовано заступника начальника Головного управління, за напрямком діяльності, згідно розподілу обов’язків; вжито заходів відповідного реагування на виявлені порушення / недоліки / ризики (у разі встановлення); здійснено контроль за виконанням Головного управління заходів на виявлені порушення / недоліки / ризики (у разі встановлення) постійно 100% При списанні основних засобів (матеріальних ресурсів), що перебувають на обліку Головного управління обов’язково застосовується Порядок списання об’єктів державної власності майна № 1314. Майно списується повністю амортизоване, морально та фізично зношене, при наявності акта технічної експертизи та за рішенням керівника Головного управління. За друге півріччя 2024 року списання основних засобів не проводилося. Водночас комісією під час щорічної перевірки матеріальних ресурсів було проведено списання необоротних активів (печатки, штампи) на суму 6 853, 00 грн. Виробничих запасів було списано на суму 244 031, 58 грн. (дизельного пального – 112 767, 83 грн. та бензину на суму 131 263, 75 грн.). Також було списано на суму 876 247, 96 грн. Малоцінних та швидкозношувальних предметів. Грошових документів було списано на суму 1 149 288, 30 грн. Актів з розподілу, передачі, продажу списано на суму 189 709, 32 грн. Також провелося списання запасних частин на суму 16 205, 00 грн. Всього протягом звітного періоду списано майно на загальну суму 2 482 335, 16 гривень. Акти виконання робіт щодо заправки картриджів візується після виконання робіт.
12 Запобігання корупції 12.1. Можливість впливу з боку третіх осіб на посадову особу Головного управління, який здійснює розгляд повідомлення про корупцію, поданого через Єдиний портал повідомлень викривачів  Існує можливість отримання неправомірної вигоди, діяти в умовах конфлікту інтересів під час розгляду посадовою особою Головного управління, повідомлення про корупцію, поданого через Єдиний портал повідомлень викривачів Недоброчесність посадової особи Головного управління, яка розглядає / бере участь у розгляді повідомлення про корупцію, поданого через Єдиний портал повідомлень викривачів; вчинення дій в умовах конфлікту інтересів; недосконалість розпорядчих документів, що регулюють механізм прийняття і розгляду повідомлень про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України “Про запобігання корупції”, перевірки та належного реагування на такі повідомлення Наказ Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві від 05.02.2024 № 250 Середній – 2 бали Середній – 2 бали Середній – 4 бали 1. Внесено зміни до порядку організації роботи у Головному управлінні з повідомленнями про корупцію Жовтень 2024 року  Відділ з питань запобігання та виявлення корупції Не потребує додаткових ресурсів Розроблено наказ Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві від 05.02.2024 № 250 постійно 100% Забезпечено функціонування в Головному управлінні внутрішніх каналів повідомлення про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції». У звітному періоді здійснювався щоденний системний моніторинг повідомлень про можливі корупційні правопорушення по спеціальній телефонній лінії (044) 486-28-79, яка функціонує відповідно до Наказу Головного управління від 05.02.2024 року № 250. Стосовно ознайомлення з Планом роботи Головного управління по заохоченню та мотивації викривачів корупції на 2024 рік та з переліком комунікаційних каналів для повідомлення про корупцію було проведено 31.10.2024 просвітницький захід з працівниками структурних підрозділів. Протягом ІІ півріччя забезпечено в межах компетенції виконання заходів Антикорупційної програми Пенсійного фонду України та його територіальних органів на 2024-2025 (далі — Антикорупційна програма), зокрема для надання кількісних та якісних показників за ІІ півріччя 2024 року було направлено службову записку до керівників структурних підрозділів від 02.12.2024 № 155/14-16, які надано Сектору з питань запобігання та виявлення корупції Пенсійного фонду України у відповідності до вимог до 15 січня 2024 року. Виконано 100% заходів Антикорупційної програми за ІІ півріччя 2024 року. За результатами виконання Антикорупційної програми було проведено тренінг на тему «Антикорупційна програма Пенсійного фонду України та його територіальних органів на 2024-2025 роки: оцінювання корупційних ризиків, моніторинг виконання та оцінка» для 456 працівників Головного управління. Вжито заходів щодо врегулювання 100 відсотків випадків конфлікту інтересів працівників Головного управління. Водночас для ефективної роботи по напрямкам діяльності з виконання завдань та заходів Антикорупційної програми керівникам структурних підрозділів було направлено службову записку від 11.07.2024 № 106/14-16 з описом завдань та заходів до виконання. Звіт про стан виконання завдань і заходів, передбачених Антикорупційною програмою за 1 півріччя було розміщено на інформаційній сторінці вебпорталу Головного управління в м. Києві заявкою на оприлюднення інформаційних матеріалів від 26.08.2024 № 113/14-16. Було вжито заходів для забезпечення своєчасного подання декларацій та дотримання вимог фінансового контролю державними службовцями Головного управління, а саме від 02.10.2024 року в рамках надання методичної та консультаційної допомоги відділом з питань запобігання та виявлення корупції було направлено Лист НАЗК службовою № 128/14-16. У рамках здійснення формування культури повідомлення про корупційні правопорушення, правопорушення, пов’язані з корупцією та інші порушення Закону «Про запобігання корупції» було проведено тренінг «Правила етичної поведінки державного службовця», результати якого викладені в службовій від 07.10.2024 № 132/14-16. 22.10.2024 року та службовою № 134/14-16 направлено до структурних підрозділів Методичні рекомендації НАЗК щодо ефективної організації роботи Єдиним порталом повідомлень викривачів. 06.11.2024 року для працівників ГУ проведено професійний тренінг на тему: “Механізми врегулювання врегулювання конфлікту інтересів в органах Пенсійного фонду України”, в якому взяло участь 548 працівників, з якими проведено тестування та анкетування. 10 грудня 2024 року взято участь у круглому столі з нагоди Міжнародного дня боротьби з корупцією та проведено просвітницький захід 11.12.2024 зі структурними підрозділами Головного управління.
background Layer 1