Пропустити навігацію

Звіт про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2018 року

Діяльність головного та об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України в м. Києві протягом I кварталу 2018 року була спрямована на забезпечення виконання законів України, сприяння втіленню їх у життя, зміцнення їх авторитету, охорону прав, свобод і законних інтересів громадян.
Робота по забезпеченню реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, а також неухильне виконання Закону України «Про звернення громадян» в головному та об’єднаних управліннях Пенсійного фонду України в м. Києві надалі залишається пріоритетним напрямком.
Протягом I кварталу 2018 року до головного та об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України в м. Києві надійшло 8720 звернень, що на 3865 більше у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (4855). Питома вага звернень, які надійшли з вищих органів влади до органів Фонду в м. Києві, становить 15 % (1341) від загальної кількості письмових звернень (7543), що на 4168 більше, ніж протягом звітного періоду минулого року (3375).
До «Урядового контактного центру» звернулось 1957 осіб або 22% від загальної кількості усіх звернень (8720), що більше на 1137 звернень порівняно з аналогічним періодом 2017 року (820).
Zvernennya tabl - Звіт про роботу із зверненнями громадян за І квартал 2018 року
Протягом I кварталу 2018 року в режимі робочого дня в головному та об’єднаних управліннях Пенсійного фонду України в м. Києві за допомогою “гарячої” телефонної лінії отримали консультації та роз’яснення 15061 особа, що більше на 8976, ніж за звітний період 2017 року (6085).
За період з 01.01.2018 по 31.03.2018 року за принципом «єдиного вікна» прийнято 95689 громадян, що більше на 8129 осіб, ніж за аналогічний період 2017 року (87560).

background Layer 1