Пропустити навігацію

ПРЯМИЙ ДІАЛОГ З ГРОМАДЯНАМИ У ЛИСТОПАДІ

З метою проведення прямого діалогу з мешканцями столиці протягом листопаду 2018 року Головним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві було анонсовано та проведено 3 прямі телефонні «гарячі лінії», на які звернулось 42 громадяни.

9 та 23 листопада з 10 до 12 години на питання дозвонювачів відповідала заступник начальника Головного управління – начальник управління обслуговування громадян –  Бойко Олена Володимирівна, а 15 листопада в такий же час – заступник начальника Головного управління – начальник управління з питань виплати пенсій –  Пасічник Ольга Адамівна.

За час роботи «гарячої лінії» громадяни звертались з питаннями призначення пенсійних виплат, призначення пенсій внутрішньо переміщеним особам, виплати індексації пенсій, порядку виплати пенсій працюючим пенсіонерам, отримання пенсій через установи банку. Було наголошено, що перерахунок пенсії працюючому пенсіонеру можливий лише за умови легального працевлаштування.

Кожному, хто звернувся на «гарячу лінію» було надано розгорнуті та кваліфіковані  відповіді.

background Layer 1