Пропустити навігацію

Вимоги та порядок щодо надання інформації з Реєстру застрахованих осіб

Відповідно до Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування  №10-1, від 18.06.2014 (далі у певних відмінках – Реєстр), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 8 липня 2014 за № 785/25562 із змінами, внесеними згідно з Постановою правління Пенсійного фонду України №8-1 від 27.03.2018 п. 8  Розділу V зазначено вимоги та порядок щодо надання  Інформація з Реєстру застрахованих осіб, а саме:

Інформація з Реєстру застрахованих осіб надається територіальними органами Пенсійного фонду України в паперовій формі:

  • застрахованій особі особисто при пред’явленні паспорта (іншого документа, що посвідчує особу), документа, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта, або свідоцтва про загальнообов’язкове соціальне страхування чи пенсійного посвідчення;

Звертаємо увагу на те, що за редакцією Постанови від 18.06.2014 (без урахування змін від 27.03.2018 за п.3 Розділ III  визначалось, що «Застрахованій особі, яка особисто звернулася до органів Пенсійного фонду України, індивідуальні відомості надаються при пред’явленні паспорта, довідки органу доходів і зборів про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або свідоцтва про загальнообов’язкове соціальне страхування чи пенсійного посвідчення за місцем проживання».

На сьогодні, перелік таких документів розширено. Окрім паспорта можливо пред’явлення «Іншого документа, що посвідчує особу».

  • у разі якщо застрахованою особою є неповнолітня або недієздатна особа чи особа, цивільна дієздатність якої обмежена, – батькам, опікуну, піклувальнику (законному представнику), представнику закладу, який здійснює опіку та піклування, при пред’явленні документів, що дають змогу територіальному органу Пенсійного фонду України ідентифікувати застраховану особу та її законного представника чи піклувальника або представника закладу, який здійснює опіку та піклування, а також документів, що підтверджують статус законного представника застрахованої особи чи її піклувальника або представника закладу, який здійснює опіку та піклування (відповідне посвідчення, свідоцтво про народження, рішення суду тощо);

представнику застрахованої особи чи страхувальника – при пред’явленні документів, що посвідчують особу представника та її повноваження діяти від імені особи, яку він представляє, а також засвідчених копій документів, що дають змогу територіальному органу Пенсійного фонду України ідентифікувати застраховану особу, страхувальника.

Особливо зауважуємо, що інформація з Реєстру може бути надана з урахуванням наступних норм:

п. 9 Розділу V Страхувальникам надається інформація із Реєстру застрахованих осіб про застрахованих осіб, які перебувають у трудових відносинах з цими страхувальниками, за період перебування особи у трудових відносинах із страхувальником, а також відомості про страховий стаж цих застрахованих осіб, необхідні для призначення соціальних виплат.

п.10 Розділу V Інформація з Реєстру застрахованих осіб, що містить відомості про реєстраційний номер облікової картки платника податків, серію та номер паспорта громадянина України, його сімейний стан, інформацію про інвалідність (групи, підгрупи, причини інвалідності із зазначенням у відповідних випадках нозологічних форм захворювань), матеріальний стан, адресу, дату і місце народження, місце проживання та перебування, надається виключно особі, якої вони стосуються (уповноваженій нею особі), а також у випадках, передбачених законами.

 

! Звертаємо увагу на те, що довідка з Реєстру в паперовій формі надається органом Пенсійного фонду України на безоплатній основі в громадських приймальнях відділів обслуговування громадян в кожному районі столиці, відповідно до регламенту роботи Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві.

background Layer 1