Пропустити навігацію

«Пряма лінія» – реальна можливість отримати відповідь у телефонному режимі

garyacha liniya 2 173x300 - «Пряма лінія» – реальна можливість отримати відповідь у телефонному режимі

26 лютого 2019 року заступник начальника Головного управління – начальник управління обслуговування громадян – Олена Бойко провела чергову «пряму» телефонну лінію.

Під час роботи телефонної лінії до управління звернулись пенсіонери різних категорій.

Впродовж двох годин спілкування в телефонному режимі кияни перш за все цікавилися перерахунком пенсії з 01 березня 2019 року,виплатою субсидій на оплату житлово-комунальних послуг шляхом перерахування коштів на пенсійні рахунки в уповноважених банках або через виплатні об’єкти ПАТ «Укрпошта», порядку обчислення страхового стажу та індивідуальними питаннями щодо змін в пенсійному законодавстві.

Крім того, Олена Бойко звернула увагу одержувачів пенсії, що для отримання цих виплат додатково надавати будь-які документи до органів Пенсійного фонду не потрібно!

background Layer 1