Телефонна «гаряча лінія» – допомогає громадянам вчасно отримати інформацію
З метою надання інформаційно-консультаційних послуг громадянам, 18 лютого 2021 року, заступник начальника Головного управління Ольга Пасічник провела двохгодинну телефонну «гарячу лінію» з питань пенсійного забезпечення.
Громадяни звертались до пані Ольги з питаннями про порядок нарахування пенсії, про зміну способу виплати пенсії та порядок обчислення страхового стажу.
Ольга Пасічник надавала роз’яснення щодо розрахунку пенсії, деяким громадянам рекомендувала перевіряти факт сплати роботодавцем єдиного соціального внеску, тому акцентувала увагу на перевагах веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, де можливо самостійно здійснювати контроль за персональними даними.
Пояснила, що заяву про зміну способу виплати пенсії (через поштове відділення або через банк) можливо подати особисто, звернувшись до органу Пенсійного фонду, або через установу банку.
Завдяки вчасно наданим роз’ясненням пані Ольги, декілька дозвонювачів встигнуть своєчасно подати заяву на автопризначення пенсїї.