Пропустити навігацію

НА ГАРЯЧІЙ ЛІНІЇ: ГРОМАДЯНИ ЗАПИТУЮТЬ – ФАХІВЕЦЬ ВІДПОВІДАЄ

ЯКІ ДОКУМЕНТИ ПОТРІБНІ ПЕРЕСЕЛЕНЦЯМ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ПІЛЬГ?

25 квітня поточного року з 10.00 до 11.00 на телефоні гарячої лінії чергувала заступник начальника головного управління Пенсійного фонду України Одеської області Тетяна Яворська. Протягом години один з керівників головного управління відповідала на питання мешканців Одещини по актуальним темам діючого законодавства.

Громадяни цікавились питаннями порядку первинного призначення та перерахунку пенсії, виплати пенсії по втраті годувальника, отримання електронного пенсійного посвідчення, нарахування страхового стажу  та багатьма іншими.

Пенсіонеру Олександру Литвинюку, що проживає в селі Степанівка Березівського району, роз’яснені питання виплати пенсії згідно Закону України «Про державну службу» та розрахунку заробітної плати для визначення розміру пенсії.

Одесита Олександра Тимченка хвилювало питання перерахунку пенсії відповідно постанові Кабінету Міністрів України №124 від 20.02.2019 р.

Мешканці Суворовського району міста Одеси Світлані Ільчук роз’яснено порядок березневої індексації пенсії. Вона отримала відповідь на питання чому саме на конкретну суму збільшено розмір її пенсії.

Переселенка з Луганська Валерія Громова дізналась про те, які потрібно мати документи і в якому порядку слід їх надавати для оформлення виплати пенсії по втраті годувальника.

Громадяни, які спілкувались з фахівцем на гарячій лінії, також отримали відповіді на питання користування веб – порталом Пенсійного фонду та впровадження в найближчому майбутньому нових сервісів , останніх змін в пенсійному законодавстві, змін в пенсійному забезпеченні у поточному році згідно із Законом України «Про державний бюджет України на 2019 рік».

foto YAvorska 300x225 - НА ГАРЯЧІЙ ЛІНІЇ: ГРОМАДЯНИ ЗАПИТУЮТЬ - ФАХІВЕЦЬ ВІДПОВІДАЄ

background Layer 1