Пропустити навігацію

НОВІ ОНЛАЙН – СЕРВІСИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

Сьогодні до послуг громадян Пенсійний фонд України пропонує сучасні онлайн -сервіси, що дозволяють застрахованим особам, а також пенсіонерам постійно бути в курсі новацій у сфері пенсійного забезпечення, контролювати свої особисті дані, замовляти й отримувати довідки тощо.

Для того, щоб стати користувачем Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України (далі Веб-портал), необхідно зареєструватись, звернувшись до фахівців будь-якого органу Фонду із заявою або ж зробити це самостійно авторизувавшись на Веб-порталі за допомогою електронного цифрового підпису (далі ЕЦП) за посиланням – http://portal.pfu.gov.ua. За допомогою цього зручного електронного сервісу кожна застрахована особа може подати заяву на призначення чи перерахунок пенсії, подивитись, які страхувальники подавали звіт за неї, які суми заробітної плати були нараховані, чи сплачено страхові внески, скільки днів для стажу зараховано, звернутися за консультацією до фахівців, замовити і роздрукувати необхідні довідки.

Веб-портал надає такі сервіси:

СМС-інформування. За допомогою СМС Пенсійний фонд України щомісячно інформує найманих працівників про сплату за них єдиного соціального внеску та розмір їхнього страхового стажу. Для отримання СМС-повідомлень від Пенсійного фонду України необхідно зареєструватись в особистому кабінеті на Веб-порталі за допомогою ЕЦП.  Якщо особа не має ЕЦП, то для підключення до СМС-інформування необхідно подати відповідну заяву до будь-якого управління Пенсійного фонду України.

Сервіс надання електронних документів із підтвердженням QR-кодом. Через особистий кабінет на Веб-порталі, не відвідуючи територіальні органи Фонду, можна отримувати електронні документи із підтвердженням QR-кодом: довідку про доходи пенсіонера для субсидії, індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5), довідку про трудовий і страховий стаж (Додаток 9), витяг з Реєстру застрахованих осіб  та інші. Сервіс надається для користувачів ВЕБ-порталу, які увійшли за допомогою ЕЦП.

Документ з QR-кодом згідно з чинним законодавством є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду. Документи з QR-кодом дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання електронних послуг, посольствах та консульських установах, для пред’явлення в банківських установах, органах фіскальної служби, територіальних органах міграційної служби тощо.

Кабінет страхувальника. На Веб-порталі функціонує кабінет страхувальника, в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, правильності подання звітності тощо. Кабінет надає можливість страхувальнику (як юридичній, так і фізичній особі-підприємцю) переглянути інформацію щодо надходження коштів (місяць та сума), інформацію щодо заборгованості сплати страхового та єдиного внеску (узагальнену та деталізовану), а також переглянути звітні відомості, подані до ПФУ та стан їх обробки.

Ще одна функція, яка є доступною для страхувальника у його кабінеті – можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності всім своїм найманим працівникам (Довідки ОК-7 та про трудовий і страховий стаж). Сервіс надається для користувачів ВЕБ-порталу, які увійшли за допомогою ЕЦП печатки підприємства.

 

background Layer 1