ЕЛЕКТРОННИЙ СЕРВІС ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ – ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ
Сьогодні не виходячи з дому, громадяни мають можливість вирішити низку питань із органами Пенсійного фонду України. Приміром, записатися на особистий прийом, подати запит на підготовку паперових документів, отримати відомості про себе, а також – переглянути всі свої звернення, подані до органів Пенсійного фонду України.
Автоматизована система персоніфікованого обліку працює з 2000 року, вона надає можливість кожному працюючому особисто, за допомогою Веб-порталу Пенсійного фонду України (www.portal.gov.ua), отримувати інформацію щодо нарахованої заробітної плати, щомісячного розміру сплачених внесків та страхового стажу. Ця система дозволяє застрахованій особі контролювати процес формування своєї майбутньої пенсії, вимагаючи від роботодавця своєчасної та повної сплати внесків.
Для отримання інформації користувачам необхідно зареєструватися в «Особистому кабінеті», що можна зробити за допомогою електронного цифрового підпису (ключем ЕЦП), або ж пройти оффлайн-реєстрацію, подавши заяву до територіальних органів Пенсійного фонду України.