Пропустити навігацію

ЗВІТ з виконання плану роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області за 9 місяців 2019 рік

Кроки Обґрунтування Відповідальні за виконання Строк Індикатор виконання Виконання

(додати з урахуванням очікуваних результатів, які вже є у графі)

 
 

ПРІОРИТЕТ I

 

Забезпечення європейських стандартів

функціонування та надання послуг органами Пенсійного фонду України

 

 
Мета 1

Підвищення продуктивності та якості обслуговування громадян

 

 
1.    Забезпечення уніфікації стандартів прийому та обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України в Одеській області необхідність підвищення якості обслуговування громадян Яворська Т. П.,

Родіна О. Р.,

начальники обєднаних управлінь

згідно окремого плану опрацьовано відповідні інформаційні матеріали та впроваджено при здійсненні обслуговування громадян;

реалізовано заходи щодо поліпшення умов обслуговування громадян, у тому числі ремонтні роботи

 

До підвідомчих управлінь 31.01.2019 доведені Методичні рекомендації щодо організації роботи громадян в органах Пенсійного фонду та  презентаційні матеріали «Стандарти обслуговування  громадян».  Підготовлено та надіслано 22 методичних листа з питань опрацювання   документів через електронну  форму 10. На сайті розміщено інструкцію по призначенню пенсії в “единий дотик”.

Прийом громадян здійснюється  в  окремих облаштованих приміщеннях. Протягом лютого під час особистих виїздів до підвідомчих управлінь (Арцизький, Тарутинський, Саратський підрозділи) перевірено стан дотримання вимог Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів  Пенсійного фонду України, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 №13-1. В вересні перевірено стан дотримання  зазначених вимог в Малиновському відділі  обслуговування  громадян,  Березівському відділі обслуговування громадян (в тому  числі і  на  віддалених робочих містах в  Миколаївці), Лиманському відділі обслуговування  громадян, на віддаленому  робочому місці в                  м. Ананьєві Любашівського відділу  обслуговування громадян. Забезпечено безперервне обслуговування  громадян протягом робочого часу шляхом упорядкування графіків перерви для  відпочинку і  харчування працівників, які здійснюють стаціонарний прийом громадян. Всі структурні  підрозділи за  рекомендацією Пенсійного фонду  України здійснюють прийом з 8.00 до 17.00, крім Київського, Суворовського, Приморського, Ізмаїльського відділу  обслуговування громадян де  чисельність штатних осіб перевищує 10 та в яких прийом здійснюється з 8.00 до 18.00.   Протягом  січня-вересня  2019 року під час  стаціонарного обслуговування  громадян надано послуги 631,7 тис. осіб.

Перелічені дії призвели до підвищення якості обслуговування громадян

 
2.    Впровадження електронної системи керування прийомом громадян з урахуванням контролю часу та якості обслуговування потреба у скороченні часу на відвідування Головного управління, прогнозуванні часу відвідування Яворська Т. П.,

Чернявська І. В.,

Родіна О. Р.,

начальники обєднаних управлінь

після надходження відповідного програмного забезпечення забезпечено використання програмного забезпечення для дистанційного запису на прийом, самостійного вибору дати та часу прийому, друку квитанції із зазначенням дати, часу прийому, висвітлення на електронних табло системи керування чергою відповідної інформації

 

Графік прийому громадян по відділам обслуговування громадян опубліковано на веб-порталі ПФУ. Забезпечено можливість дистанційного запису на прийом громадян, самостійного вибору дати та часу прийому, друку квитанції із зазначенням дати, часу прийому.

Для висвітлення відповідної інформації  на електронних табло закуплено відповідне обладнання, яке буде встановлено в 12 відділах обслуговування після отримання відповідного програмного забезпечення з ПФУ.

 
3. Забезпечення можливості для звернення про призначення (перерахунок) пенсії за принципом “одне відвідування” необхідність скоротити кількість відвідувань Головного управління, зменшити тривалість розгляду заяв Яворська Т. П.,

Чернявська І. В.,

Родіна О. Р.,

начальники обєднаних управлінь

після прийняття відповідного нормативного акту

 

забезпечено використання програмного забезпечення для подання заяви про призначення (перерахунок) пенсії через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, прикріплення необхідних електронних копій документів

 

Впроваджено в промислову експлуатацію функцію дистанційного подання документів для призначення (перерахунку) пенсій за принципом «одне відвідування».

З 01.07.2019 здійснюється прийом заяв на призначення пенсій засобами веб- порталу електронних послуг за принципом “одне відвідування”. Здійснюється щоденний  моніторинг та інформація надається Пенсійному  фонду України.   Звернулося 34 особи, з них в тестовому  режимі 9 осіб,  призначено пенсій  15 особам, відмовлено – 1 особі, пройшли ідентифікацію 12 осіб.

Перелічені дії призвели до можливісті дистанційного подання документів для призначення (перерахунку) пенсій з необхідністю один раз відвідати Головне управління.

 

 
4. Створення електронних пенсійних справ шляхом переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд Стратегія модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від                               14 вересня 2016 р.                       № 672-р

 

Яворська Т. П.,

Чернявська І. В.,

Родіна О. Р.,

начальники обєднаних управлінь

протягом строків, визначених Пенсійним фондом України, та після отримання програмного забезпечення впроваджено програмне забезпечення щодо створення електронних пенсійних справ шляхом переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд, визначено потребу в апаратному забезпеченні, розпочато переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд

 

В вересні поточного року розгорнуто два відділи з ретроконверсії. Розпочато створення електронних пенсійних справ шляхом переведення паперових пенсійних справ в електронний вигляд.

 

 

 

 

 

 

 
5. Продовження створення віддалених робочих місць з обслуговування громадян на базі об’єднаних територіальних громад, місцевих органів влади, надання всіх послуг на відділених робочих місцях

 

наближення послуг до осіб, які проживають у віддалених населених пунктах Яворська Т. П.,

Родіна О. Р.,

Ціповяз Н. В.,

начальники обєднаних управлінь

протягом року збільшення кількості територіальних громад, місцевих органів влади, в яких створені віддалені робочі місця, створено та впроваджено технологію надання всіх послуг на віддалених робочих місцях Щомісчно оновлюється  інформація, надана відділами (секторами) обслуговування громадян, про наявні віддалені робочі місця на базі окремих територіальних громад, місцевих органів влади, надання всіх послуг на віддалених робочих місцях. На 01.10.2019 в

17 об’єднаних територіальних громадах створено 18 робочих місць, де з часу їх утворення надано послуг 19597 особам, з яких: надано консультацій – 7246 особам, надано довідкову інформацію –667 особам, прийнято замовлень на видачу довідок –3011 особам, видано довідок – 1826 особам, надано допомогу в заповненні анкети на виготовлення пенсійного посвідчення – 869 особам, видано пенсійних посвідчень – 899 особам, надано перелік документів, необхідних для призначення, перерахунку пенсій, виплати допомоги на поховання – 1499 особам, прийнято заяв для надання допомоги у витребування документів, необхідних  для підтвердження страхового стажу роботи, заробітної плати  для призначення та перерахунку пенсій – 371 особі, прийнято документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення, перерахунок пенсії – 400 особам, прийнято заяв та документів у 864 осіб, забезпечено доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України, надано допомогу в користуванні ними –1945 особам. Всього створено 50 віддалених робочих місць. Інформація по графіку  надання  послуг на  віддалених місцях щомісячно оновлюється на  веб – порталі.

Підготовлену інформацію направлено до Пенсійного фонду України (лист від 01.10.2019 № 23906/02-1)

 
6. Забезпечення архітектурної доступності до адміністративних приміщень органів Пенсійного фонду України в області, де здійснюється прийом громадян, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення необхідність забезпечення архітектурної доступності, відповідність Державним будівельним нормам Аброскіна О. М.,

Шендрик С. О.,

начальники обєднаних управлінь

протягом року,

контроль щокварталу

наявність в адміністративних приміщеннях органів Пенсійного фонду України в області, де здійснюється прийом громадян, архітектурної доступності Надана інформація до Пенсійного фонду України від 09.10.2019
№ 25030/11-3 щодо

забезпечення належних умов для прийому громадян з особливими потребами.

 
Мета 2

Зміцнення та модернізація інформаційних ресурсів і технічної бази, підвищення ефективності системи управління

 

 
1.    Впровадження та тестування системи аналітики та звітності з використанням концепцій, технологій та програмних засобів аналізу первинних даних та візуалізації результатів для підтримки рішень

 

необхідність побудови достовірних поточних та прогнозних даних щодо стану системи загальнообов`язкового державного пенсійного страхування

 

Яворська Т. П.,

Чернявська І. В.,

Ізобіліна І. Л.,

начальники обєднаних управлінь

після надходження відповідного програмного забезпечення впроваджено та проведено тестування програмного забезпечення для реалізації моделі актуарних розрахунків, фінансової моделі показників бюджету, що побудована на первинних даних, створення системи звітності та аналізу

 

Впроваджено підсистему «Фінансова звітність». Формування звітності щодо потреби на виплату пенсій та іншої статистичної звітності здійснюється в підсистемі «Фінансова звітність».

 

 

 
2.   Впровадження  системи електронного документообігу необхідність впровадження документування управлінської діяльності в електронній формі Яворська Т. П.,

Чернявська І. В.,

Шендрик С. О.,

начальники обєднаних управлінь

після надходження відповідного програмного забезпечення забезпечено використання програмного забезпечення щодо формування, використання та контролю документів в електронній формі, накладання електронного цифрового підпису на документи Впровадження  системи електронного документообігу в Головному управлінні буде здійснено після надходження відповідного програмного забезпечення від ПФУ.  
3.   Забезпечення електронного обміну документами з виплати пенсій Стратегія модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 р.

№ 672-р

Яворська Т. П.,

Чернявська І. В.,

Родіна О. Р.,

начальники обєднаних управлінь

після надходження відповідного програмного забезпечення забезпечено використання програмного забезпечення щодо електронного обміну документами з організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, формування в електронному вигляді документів для переказу пенсій за кордон пенсіонерам, яким пенсії призначені на виконання міжнародних угод, виплати аліментів та інших утримань, що проводяться з пенсій, залучення уповноважених банків до обміну документами для виплати пенсій в електронному вигляді

 

До структурних підрозділів направлено листи від 29.05.2019
№ 9264/02, від 26.06.2019
№ 12129/1, від 29.07.2019 № 16838/3, від 28.08.2019 № 20155/01, від 26.09.2019 № 29697/02-02 щодо надання списків на зарахування пенсій на поточні рахунки у банківській установі ПАТ “Державний ощадний банк України” в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідальних працівників підрозділів Фонду, які проводять нарахування пенсій.

Починаючи з червня 2019 року списки на зарахування пенсій на поточні рахунки у банківській установі ПАТ «Державний ощадний банк України» надаються в електронній формі.

Спеціалістами відділів/секторів з питань виплати пенсій та відділу з питань організації роботи з виплати пенсій управління з питань виплати пенсій проводиться аналіз та моніторинг своєчасності надання списків на зарахування пенсій на поточні рахунки у банківській установі ПАТ «Державний ощадний банк України» в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису згідно календарного графіку виплати пенсій. Розпочато опрацювання пенсійних справ з використанням цифрового підпису.

Забезпечено використання програмного забезпечення щодо електронного обміну документами  для виплати пенсій з «Ощадбанком». Виплатні документи надсилаються виключно в електронному вигляді.

 
4. Оновлення парку апаратних засобів автоматизованих робочих місць необхідність забезпечення належних умов роботи з обслуговування громадян Яворська Т. П.,

Чернявська І. В.,

начальники обєднаних управлінь

грудень оновлено парк апаратних засобів автоматизованих робочих місць не менше ніж на 10% Станом на 16.10.2019 заключено 3 договори на закупівлю комп’ютерного обладнання -143 одиниці.Оновлено парк апаратних засобів автоматизованих робочих місць не менше ніж на 20%.  
Мета 3

Розвиток інфраструктури системи кіберзахисту

 

 
1.   Забезпечення  розгортання модернізованої комплексної системи захисту інформації Інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного фонду України

 

Закон України “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах” Яворська Т. П.,

Чернявська І. В., начальники обєднаних управлінь

протягом року комплексна система захисту інформації функціонує в органах Пенсійного фонду України в Одеській області Розгортання модернізованої комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного фонду України буде здійснено після надання відповідних рекомендацій від ПФУ.  
Мета 4

Вдосконалення організаційної структури, системи комплектування та підвищення кваліфікаційної підготовки персоналу

 

 
1. Оптимізація функціональних процесів та скорочення чисельності працівників Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області Стратегія модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від            14 вересня 2016 р. № 672-р; постанова Кабінету Міністрів України від            22 серпня 2018 р.   № 628 Ціповяз Н. В.,

голови комісій з припинення об’єднаних

управлінь

квітень проведено централізацію та оптимізацію функціональних процесів на базі Головного управліня Оптимізовані функціональні процеси з виконання бюджету і бухгалтерського обліку, управління персоналом, призначення пенсій. Скорочено 60 штатних одиниць.

10.09.2019 припинено діяльність об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України в м. Одесі та Одеської області.

 
2. Організація проведення професійного навчання державних службовців органів Пенсійного фонду України в Одеської області Закон України “Про державну службу” Ціповяз Н. В.,

 

протягом року відповідно до затверджених графіків забезпечено підвищення рівня професійної компетентності не менше 30% державних службовців Головного управління відповідно до визначених потреб Підвищено рівень професійної компетентності 781 державного службовця, що становить 76%  визначеної потреби.

 

 
3. Забезпечення проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців органів Пенсійного фонду України в Одеської області

 

Закон України “Про державну службу” Ціповяз Н. В.,

 

IV квартал ознайомлено 100 % державних службовців Головного та територіальних управлінь, які підлягали оцінюванню, з висновками щодо результатів оцінювання службової діяльності Термін виконання не настав.

 

 
Мета 5

Забезпечення прозорості та відкритості діяльності, підвищення рівня довіри населення до органів Пенсійного фонду України

 

 
1.    Забезпечення оперативного висвітлення питань діяльності Пенсійного фонду України в засобах масової інформації, на інформаційній сторінці веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, єдиному державному веб-порталі відкритих даних, інформаційних стендах тощо Закон України “Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації”, Закон України “Про доступ до публічної інформації” Аброскіна О. М.,

Яворська Т. П.,

Чернявська І. В.,

відділ організаційно- інформаційної роботи управління персоналу та організаційно- інформаційної роботи,

керівники самостійних структурних підрозділів,

начальники обєднаних управлінь

 

 

 

 

протягом року відсутні порушення вимог нормативно-правових та розпорядчих актів щодо строків оприлюднення інформації За звітний період на інформаційній сторінці Головного управління оприлюднено 829 інформаційних повідомлень.

Відбулося 67 виступів на телебаченні та 80 – в радіоефірах.

На сторінках друкованих видань розміщено 361 публікацію та 1127 інформаційних повідомлень на веб-ресурсах.

 
2.     Забезпечення участі регіональних ЗМІ в прес-турах Пенсійного фонду України щодо запровадження нових сервісів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України

 

поінформованість громадян Аброскіна О. М.,

Яворська Т. П.,

Ціповяз Н.В.,

начальники обєднаних управлінь

травень участь регіональних  ЗМІ в прес-турах 19.04.2019 проведено прес-тур Пенсійного фонду України за участю регіональних ЗМІ в щодо запровадження нових сервісів веб-порталу.  
3.    Забезпечення дотримання встановленого порядку надання публічної інформації (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль щодо задоволення запитів) Закон України “Про доступ до публічної інформації” Аброскіна О. М.,

Яворська Т. П.,

Шендрик С. О.,

керівники самостійних структурних підрозділів Головногоуправління,

начальники обєднаних управлінь

протягом року відсутність порушень строків та порядку розгляду запитів на інформацію, інших порушень законодавства про інформацію Станом на 01.10.2019 надійшло та своєчасно опрацьовано 30 запитів на публічну інформацію. Звіти щодо розгляду запитів на інформацію оприлюднено на інформаційній сторінці ГУ ПФУ в Одеській області  08.10.2019.

 

 

 
ПРІОРИТЕТ ІІ

 

Своєчасне призначення, перерахунок та здійснення пенсійних виплат, забезпечення додержання пенсійного законодавства

 

 
Мета 1

Забезпечення своєчасного призначення пенсій, проведення перерахунків та виплати пенсій

 

 
1.  Забезпечення проведення призна­чення (перерахунків) пенсій у зв’язку із змінами у законод­австві та за заявами у строки, визначені законодавством

 

виконання законодавства про пенсійне забезпечення Яворська Т. П.,

Родіна О. В.,

Пархоменко Ю. В.

Чернявська І. В.,

начальники обєднанних управлінь

постійно відсутні порушення строків призначення (перерахунків) пенсій До структурних підрозділів надіслано 19 листів роз’яснювального характеру, розроблено 3 брошури з методичними рекомендаціями, надіслано 12 методологічних  листів, лист від 30.07.2019
№ 17025/03-2 та від 16.08.2019 № 19183/03-2 –  щодо опрацювання протоколу контролю пенсій, від 16.07.2019
№ 14293/03 щодо опрацювання пенсійних справ з недіючими кодами.  Взято участь у проведенні навчання та надання методологічної допомоги в підрозділах м. Одеса: Малиновському – 07.05.2019, 10.05.2019, 14.05.2019; Київському – 07.05.2019, 21.05.2019; Суворовському – 10.05.2019. Надано методологічну допомогу 28-29 червня 2019 року відділам з питань призначення та перерахунків пенсій (Суворовський. Київський. Приморський, Малиновський підрозділи). У червні з спеціалістами відділів з питань призначення та перерахунків пенсій проведено тестування. 03.07.2019 проведено семінар з начальниками/заступниками начальників відділів з питань призначення та перерахунків пенсій. Розроблено та направлено до підрозділів Порядок взаємодії підрозділів Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області при організації роботи при призначенні та перерахунках пенсій; план професійного навчання  на ІІ квартал 2019 року. 17.07.2019 проведено ІР-конференцію  з питання ведення реєстру судових рішень, які підлягають виплаті згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2019 № 649; проведено ІР – навчання (12.08.2019) з актуальних питань, зокрема щодо застосування ст. 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”. Проведено тестування спеціалістів управління застосування пенсійного законодавства (13.09.2019)

До структурних підрозділів надіслано 15 листів роз’яснювального характеру, зі спеціалістами управлінь застосування пенсійного законодавства. з виплати пенсій та обслуговування громадян у квітні 2019 року проведено тренінг, на якому розглянуто питання щодо пенсійного забезпечення внутрішньо переміщених осіб. Проведено ІР-навчання (16.08.2019) щодо виплати пенсій за довіренністю та 17.10.2019 — щодо ведення реєстру судових рішень.

Згідно плану перевірок проведено сім перевірок структурних підрозілів, а саме: Малиновського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Одесі (Малиновський підрозділ) – 22.02.2019; Суворовського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Одесі (Лиманський підрозділ); Роздільнянського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Одеської області – 23.04.2019; відділу з питань призначення та перерахунків пенсій № 7 управління застосування пенсійного законодавства – 20.06.2019; відділу з питань призначення та перерахунків пенсій № 4 управління застосування пенсійного законодавства – 23.07.2019; відділу з питань призначення та перерахунків пенсій № 15 управління застосування пенсійного законодавства – 28.08.2019; відділу з питань призначення та перерахунків пенсій № 22 управління застосування пенсійного законодавства – 16.09.2019.

Протягом січня-вересня 2019 року призначено 15,4 тис. нових пенсійних справ та перераховано 32,3 тис. справ. Середнє значення кількості днів, протягом яких оброблено звернення – 5,5 дня.

Аналізом інформації встановлено, що 2820 справ оброблено з порушенням десятиденного терміну.   До структурних підрозділів направлено листи від 07.05.2019
№ 7692/02 щодо звернень, які зареєстровані в 2018 році та не закриті; від 07.06.2019 № 10008/03 – щодо додержання термінів призначення пенсій, від 04.07.2019
№ 12626/03 – щодо електронної форми 10.; від 05.08.2019
 № 17815/03-27 – щодо термінів опрацювання заяв та від 30.08.2019
№ 20486/03-2, від 30.08.2019 № 20531/03-2; від 01.10.2019
№ 23951/03-02 — щодо термінів опрацювання заяв щодо призначення та перерахунків пенсій.

До структурних підрозділів направлено листи  від 18.02.2019
№ 2681/02, від 25.03.2018 № 4901/02, від 05.04.2019 № 5676/02 щодо перерахунків пенсій, від 22.08.2019 № 19739/03-2.

Проведення призначення (перерахунків) пенсій у зв’язку із змінами у законодавстві та за заявами проводиться у строки, визначені законодавством.

Опрацьовано 31,8 тис. особових рахунків “кандидатів” на індивідуально-масові перерахунки пенсій ( в т.ч. машиноконтроль)

Протягом січня-вересня 2019 року на центральний рівень на техпідтримку піднято 492 запити.

Взято участь у проведенні тестування масового перерахунку пенсій з 01.07.2019 (Березівський підрозділ).

 

 
2.   Забезпечення контролю за своєчасністю і повнотою взяття на облік та виплатами пенсій внутрішньо переміщеним особам

 

необхідність контролю обгрунтованості здійснення виплат, додержання строків поновлення виплати пенсій Яворська Т. П.,

Родіна О. Р.,

Пархоменко Ю. В.

Чернявська І. В.,

начальники обєднанних управлінь

щомісячно впроваджено технологію щомісячного контролю обгрунтова-ності здійснення виплат, додержання строків поновлення виплати пенсій

 

Починаючи з 2014 року до органів фонду із запитами пенсійних справ  звернулося 16,5 тис. осіб, з  яких: виявили бажання повернутися до Донецької або Луганської областей – 1,7 тис.осіб. Не взято на облік – 259 справ,  з яких: не надійшла електронна пенсійна справа – 37 справ, справи, які не обробляються – 202 (виїхали, отримання допомоги в УПСЗН, виплата допомоги на поховання тощо), справи не можуть бути оброблені –20 справ (не має довідки МСЕК, про навчання).

Підготовлену інформацію направлено до Пенсійного фонду України (лист від 01.10.2019 № 23902/04-2).

Протягом січня-вересня поточного року забезпечено виплатою  пенсії 8,3 внутрішньо переміщених осіб. Потреба склала 335,1  млн грн.  По 2970 пенсійним справам “поточна доплата” становить 27,8 млн  грн, яка на цей час не виплачується.

Забезпечується постійний контроль за своєчасністю і повнотою взяття на облік та виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам. Протягом 9 місяців сформовано та надано запити на 38 електронних пенсійних справ пенсіонерів з непідконтрольних територій Донецька та Луганська.

 

 

 
3. Забезпечення своєчасного фінансування пенсійних виплат

 

Закон України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»

 

Яворська Т. П.,

Родіна О. Р.,

Ізобіліна І. Л.

 

щомісячно з  1 по 25 число відсутні порушення строків виплати пенсій Інформація про результати нарахування пенсій, зменшення фінансування, формування додаткових відомостей (у разі необхідності) структурними підрозділами щоденно надається до управління з питань виплати пенсій.

Узагальнена інформація щоденно надається до фінансово-економічного управління.

За 9 місяців своєчасно виплачено пенсій та допомог на 15958,5 млн грн  596,9 тис.чол.

 

 
4. Забезпечення своєчасної виплати пенсій пенсіонерам іноземних держав, які постійно проживають в Одеській області міжнародні договори з питань пенсійного забезпечення Яворська Т. П.,

Родіна О. Р.,

Ізобіліна І. Л.

 

щокварталу відсутні порушення строків виплати пенсій Протягом січня-вересня 2019 року прийнято 169  заяв та пакетів документів для вирішення питання виплати пенсій іноземним державам.

Заповнено та направлено до Пенсійного фонду України 92 формуляри.

Про прийняте рішення повідомлено 33 пенсіонери.

Щоквартально  зі спеціалістами фінансово-економічного управління перевіряються списки осіб щодо смерті або виїзду пенсіонерів.

 

Забезпечена своєчасна виплата пенсій пенсіонерам іноземних держав, які проживають в Одеській області

На 01.10.2019 року своєчасно виплачено пенсій 148 пенсіонерам іноземних держав, які проживают в Одеській області в сумі 5615,2 тис.грн.

 
 

Мета 2

Забезпечення правильності застосування законодавства у сфері пенсійного забезпечення

 

 
1.    Здійснення моніторингу судової практики з актуальних питань діяльності у справах за участю органів Пенсійного фонду України в Одеській області необхідність урахування правових висновків судів при засто-суванні пенсійного законодавства, обґрунтуванні правової позиції в суді

 

Березовська І. В.

 

протягом року підготовлено не менше двох оглядів судової практики на рік Виконано. За 9 місяців 2019 року підготовлено 7 оглядів судової практики.  
2. Забезпечення використання автоматизованого обліку судових справ про пенсійне забезпечення та інформації про стан виконання ухвалених у справах судових рішень з можливістю формування на його основі реєстру судових рішень, виплата за якими не проведена, з підтриманням інформації в актуальному стані

 

необхідність забезпечення оперативного одержання інформації про стан судових справ про пенсійне забезпечення та виконання судових рішень, з метою їх моніторингу та формування за потреби реєстрів судових рішень за окремими категоріями справ Чернявська І. В.,

Березовська І. В.

 

після надходження відповідного програмного забезпечення забезпечено використання автоматизованого обліку інформації про розгляд судами справ щодо пенсійного забезпечення та стан виконання ухвалених судових рішень Виконується. Інформація підтримується в актуальному стані.

Підсистема «Реєстр судових рішень» впроваджена в промислову експлуатацію. Доступ до роботи в підсистемі надано працівникам управління з питань виплати пенсій відповідно до переліку. 

 
3. Забезпечення представлення інтересів Пенсійного фонду України в судах: підготовка та подання в установлені строки адміністратив­них позовів, відзивів на позовні заяви, апеляційних та касаційних скарг, оскарження в апеля­ційному та касацій­ному порядку рішень, постановлених з порушенням законодавства

 

необхідність ефективного захисту інтересів Пенсійного фонду України в судах при розгляді справ за його участю Березовська І. В.,

Родіна О. Р.,

Ізобіліна І. Л., начальники обєднаних управлінь

в міру потреби забезпечено своєчасну підготовку та подання до судів процесуальних документів у справах, де Пенсійний фонд України визначений позивачем, відповідачем, третьою особою Станом на 01.10.2019 спеціалістами юридичного управління підготовлено понад 6820 процесуальних документів. Всі документи подаються в установлені строки.

 

 
4. Проведення перевірки стану організації правової роботи в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Одеській області

 

необхідність виявлення недоліків в організації правової роботи та безпосереднього надання практичної допомоги

 

Березовська І. В.

 

за окремим планом проведено перевірки у строки, передбачені планом, складено довідки за результатами перевірок Станом на 01.10.2019 спеціалістами юридичного управління проведено 10 тематичних перевірок стану організації правової роботи підвідомчих управлінь та Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області (згідно затвердженого плану) та за їх результатами складено відповідні довідки.

 

 
4. Здійснення перегляду актів Головного  управління Пенсійного фонду України в Одеській області з метою приведення їх у відповідність з Конституцією та законами України, іншими актами законодавства відповідність розпорядчих актів Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області вимогам законодавства Березовська І. В.,

керівники структурних підрозділів Головного управління

протягом року затвердження висновку за результатами перегляду  актів Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області Виконується. За 9 місяців 2019 року у розпорядчих актах Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області відсутні норми, що суперечать Конституції України та законам України, указам Президента України та постановам Верховної Ради України, актам Кабінету Міністрів України, іншим нормативно-правовим актам.  
ПРІОРИТЕТ ІІІ

 

Зміцнення фінансової стабільності

пенсійної системи, мобілізація надходження коштів до бюджету Пенсійного фонду України та їх раціональне використання

 

 
Мета 1

Виконання бюджету Головного управління у 2019 році та формування проекту бюджету на 2020 рік

 

 
1.  Підготовка бюджету Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, планів доходів і видатків територіальних управлінь на

2019 рік

постанова правління Пенсійного фонду України від

31 серпня 2009 р.

№ 21-2 “Про затвердження Порядку розроблення, затвердження та виконання бюджету Пенсійного фонду України”

(із змінами)

 

Аброскіна О. М.,

Ізобіліна І. Л.

 

у місячний термін після затвердження бюджету Пенсійного фонду України затверджено бюджет Головного управління, доведено до територіальних управлінь граничні обсяги показників планів доходів і видатків Для організації  роботи по складанню планів доходів та видатків на 2019 рік листом    від 11.02.19 № 2300/04 підвідомчим управлінням доведені граничні показники. Зведений проект бюджету Головного управління схвалено наказом від 12.02.2019 № 40 та подано на затвердження до Пенсійного фонду України 11 лютого 2019 № 2321/04. Доведені для виконання до підвідомчих управлінь затверджені плани доходів та видатків. Крім того розроблені та доведені до підвідомчих управлінь проекти кошторисів та план асигнувань, які  затверджені 12.02.2019 року.

 

 
2.    Забезпечення виконання планових показників з надходження до бюджету Головного управління коштів, адміністрування яких здійснюють органи Пенсійного фонду України

 

 

 

 

3.    Опрацювання спільно з Державною фіскальною службою України питання погашення заборгованості зі сплати єдиного внеску та відновлення страхового стажу застрахованих осіб

 

постанова правління Пенсійного фонду України від

31 серпня 2009 р.

№ 21-2 “Про затвердження Порядку розроблення, затвердження та виконання бюджету Пенсійного фонду України” (із змінами)

 

Закон України “Про загально-обов’язкове державне пенсійне страхування”

Аброскіна О. М.,

Ізобіліна І. Л.,

начальники обєднаних управлінь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аброскіна О. М.,

Ізобіліна І. Л.,

начальники обєднаних управлінь

 

протягом  року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

протягом  року

помісячний розпис основних груп доходів та видатків бюджету Пенсійного фонду України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

зменшення заборгованості зі сплати єдиного внеску та відновлення страхового стажу застрахованих осіб

План надходження власних коштів у січні-вересні поточного року  виконано на 100,9 %. На виконання  вплинуло зменшення заборгованості по відшкодуванню пенсій, призначених на пільгових умовах.

 

 

 

 

З метою забезпечення погашення заборгованості зі  сплати єдиного внеску та страхових внесків до ГУ ДФС в Одеській області направлено проект спільних заходів листом від 15.04.2019 
№ 6246/04. В рахунок погашення заборгованості надійшло 157,4 млн грн.Заходи були погоджені 11.05.2019 на нараді, яка проходила в тристоронньому форматі між представниками   ГУ ДФС в Одеській області, ГТУЮ ДВС в Одеській області та ГУ ПФУ в Одеській області.  зарахування страхового стажу  застрахованим особам.

 
4. Забезпечення стягнення переплат пенсій, витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, різниці у розмірі пенсій науковим працівникам та іншої заборгованості, що підлягає стягненню Закон України “Про загально-обов’язкове державне пенсійне страхування” Березовська І. В., Ізобіліна І. Л.,

Родіна О. Р.

протягом року зменшення заборгованості у порівнянні до початку року не менше ніж 5% Станом на 01.10.2019 заборгованість по обов’язкових платежах до Фондустановить 86776,3 тис.грн, що на 3,8 % менше ніж на початок року.

На 01.10.2019  залишок

переплат пенсій по 1677 справам на суму   23700,45 тис. грн., що на 0,5 % менше ніж на початок року. 

 

 
Мета 2

Використання даних Реєстру застрахованих осіб для забезпечення реалізації прав застрахованих осіб

 

 
1.    Здійснення моніторингу відомостей Реєстру застрахованих осіб, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю Закон України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, постанова правління Пенсійного фонду України від

29 травня 2017 р.

№ 11-1 “Про Порядок обміну інформацією про відомості, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю”

 

Аброскіна О. М.,

Яворська Т. П.,

Ізобіліна І. Л.,

Чернявська І. В.,

начальники обєднаних управлінь

щокварталу інформування головних управлінь Державної служби України з питань праці та Державної фіскальної служби України в Одеській області про виявлені ознаки порушення законодавства про працю Щомісячно здійснюється моніторинг відомостей Реєстру застрахованих осіб, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю. Дані, що мають ознаки порушень, направляються до Головного управління Держпраці в Одеській області, Державної фіскальної служби України та соціальних партнерів, зокрема, до Федерації професійних спілок Одеської області та об’єднання організацій роботодавців Одеської області (листи від 02.05.2019 № 7439/04 та №7440/04; від 20.05.2019 №8668/04; від 29.05.2019 № 9227/04 та 9228/04, від 27.06.2019 №12133/05-9 та 12132/05-9, від 29.07.2019 №16893/05-9 та 16894/05-9, від 28.08.2019    
 № 20267/05-9 та 20268/05-9, від 30.09.2019 № 23638/05-9 та 
№ 23637/05-9). Крім того,  щомісячно надається до райдержадміністрацій, органів місцевого  самоврядування та соціальних партнерів інформація за результатами моніторингу по страхувальникам, які виплачують заробітну плату у розмірі менше мінімального, які переводять працівників на скорочену тривалість робочого часу або на угоди цивільно-правового характеру разом з пропозиціями щодо запрошення окремих керівників на засідання комісій з легалізації заробітної плати. Так подані матеріали по   3,6 тис. страхувальників, по 0,7 тис. страхувальників питання розглядались на комісіях.

 

 
2. Проведення інвентаризації пенсійних справ та перевірки наявних у них даних, які містяться в електронних базах даних постанова правління Пенсійного фонду України від 19 серпня 2019 р.
 № 13-1 «Про проведення інвентаризації пенсійних справ»
Яворська Т. П.,

Родіна О. Р.,

Чернявська І. В.,

начальники обєднаних управлінь

 

грудень отримано та проаналізовано результати перевірки, визначено строки щодо виправлення даних Проінвентаризовано 553662 пенсійні справи. Відсоток проведення становить 90 %.

В електронних пенсійних справах проставляється дата проведення інвентаризації.

Зафіксовано  465,7 тис. пенсійних справ  із датою проведення інвентаризації.

Термін виконання щодо виправлення даних не настав.

 
Мета 3

Забезпечення контролю за управлінням коштами Пенсійного фонду України

 

 
1.    Забезпечення контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та в установах, у яких особи перебувають на повному державному утриманні

 

Закон України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” Аброскіна О. М.,

Габатель О.Є.

 

за окремими графіками перевірено всі організації, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та установи, у яких особи перебувають на повному державному утриманні За 9 місяців 2019 року заплановано та перевірено 143 організації, що здійснюють виплату і доставку пенсій та установи, у яких особи перебувають на повному державному утриманні. За результатами встановлено 117 порушень.

 За допущені порушення на посадових осіб накладено 19 адміністративних штрафів на суму 10,8 тис. грн та застосовано фінансових  санкцій і пені на суму 20,2 тис. грн.

 
2.     Організація складання річного плану перевірок суб’єктів господарювання на наступний плановий період

 

 

 

 

Закон України “Про основні засади державного нагляду (конторлю) у сфері господарської діяльності”

 

Аброскіна О. М.,

Габатель О.Є.

 

до 15 жовтня забезпечено внесення інформації про суб’єктів господарювання  до пілотного модулю інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду

 

124 суб’єкти господарювання включено до річного плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) Пенсійного фонду України на 2020 рік. Забезпечено внесення актів планової перевірки та на ліквідацію суб’єктів господарювання  до пілотного модулю інтегрованої автоматизованої системи державного нагляду протягом 3 днів.

 

 
3.     Проведення перевірок суб’єктів системи загальнообов’язко-вого державного пенсійного страхування відповідно до річного плану перевірок суб’єктів господарювання

 

Закон України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”

 

Аброскіна О. М.,

Габатель О.Є.

 

відповідно до строків річного плану перевірок суб’єктів гос-подарювання забезпечено внесення відомостей про результати перевірок до пілотного модулю інтегрованої автоматизованої  системи державного нагляду (контролю) Проведено згідно плану 46 планових перевірок та забезпечено внесення відомостей про результати перевірок до пілотного модулю інтегрованої автоматизованої  системи державного нагляду (контролю ).
4.   Формування  стратегічного плану діяльності з внутрішнього аудиту на період до           2021 року Порядок здійснення внутрішнього аудитут та утворення підрозділів внутрішнього аудиту, затверджений постановою Кабінету Міністрів України

 від 28 вересня

2011 р. № 1001

(із змінами)

 

 

 

Омелькова Т. О.

 

до 30 січня затверджено стратегічний план діяльності з внутрішнього аудиту на період до 2021 року та надано Пенсійному фонду України для формування Зведеного стратегічного плану Дотримано вимоги нормативних актів щодо порядку планування діяльності з внутрішнього аудиту.

Стратегічний план діяльності внутрішнього аудиту на період до 2021 року сформовано та затверджено начальником Головного управління 29.01.2019.

До департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю надіслано листом ЕП від 29.01.2019 № 1536.

 
5.   Забезпечення формування операційних планів діяльності з внутрішнього аудиту у 2019 та 2020 роках Порядок здійснення внутрішнього аудитут та утворення підрозділів внутрішнього аудиту, затверд-жений постановою Кабінету Міністрів України

від 28 вересня

2011 р. № 1001

(із змінами)

 

Омелькова Т. О.

 

до  30 січня та

до 15 грудня

затверджено операційні плани діяльності з внутрішнього аудиту у 2019 та 2020 роках та надано до Пенсійному фонду України для формування зведених операційних планів Дотримано вимоги нормативних актів щодо порядку планування діяльності з внутрішнього аудиту.

Операційний план діяльності внутрішнього аудиту на 2019 рік сформовано та затверджено начальником Головного управління 29.01.2019.

До департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю надіслано листом ЕП від 29.01.2019 № 1536

 

 
Мета 4

Вдосконалення системи управління фінансовими ресурсами Пенсійного фонду України та зміцнення її фінансової стабільності

 

 
1.   Забезпечення проведення внутрішніх аудитів відповідно до Зведеного операційного плану проведення внутрішніх аудитів в органах Пенсійного фонду України стаття 26 Бюджетного кодексу України, інші і нормативно-правові акти щодо діяльності з внутрішнього аудиту Омелькова Т. О.

 

у терміни, визначені Зведеним операційним планом проведення внутрішніх аудитів в органах Пенсійного фонду України проведення запланованих внутрішніх аудитів За січень – вересень 2019 року проведено чотири внутрішніх аудита, передбачені зведеним операційним планом на 2019 рік. Аудиторські звіти складено у сроки визначені програмами проведення аудитів. Збір аудиторських доказів проведено у визначені програмою сроки.  
2.   Забезпечення моніторингу впровадження аудиторських рекомендацій за результатами прове­дення внутрішніх аудитів Стандарти внутрішнього аудиту, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 04 жовтня

2011 р. № 1247

(із змінами)

 

Омелькова Т. О.

 

згідно термінів, встановлених розпорядчими документами про результати аудиторських досліджень опрацьовано інформацію об’єктів аудиту про результати реалізації аудиторських рекомендацій Проведено моніторинг повноти та своєчасності врахування об’єктами аудиту виконання аудиторських рекомендацій за результатами проведення п’ятьох внутрішніх аудитів.  
3.   Забезпечення моніторингу повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів коштів та виправлення допущених порушень Стандарти внутрішнього аудиту, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 04 жовтня

2011 р. № 1247

(із змінами)

 

Омелькова Т. О.

 

 

щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом узагальнено інформацію щодо відшкодування коштів та виправлення допущених порушень, направлено відповідну звітність департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю Проведено моніторинг інформації про стан відшкодування у січні-вересні 2019 року виявлених в ході аудитів коштів та виправлення допущених порушень. Узагальнена інформація направлена до Пенсійного фонду України 29.03.2019 та 27.06.2016, 27.09.2019

Проведено моніторинг та узагальнення інформації наданої структурними підрозділами Головного управління про стан відшкодування виявлених в ході інших контрольних заходів коштів та виправлення допущених порушень.

 

 
 

ПРІОРИТЕТ IV

 

Реалізація державної антикорупційної політики

 

Мета 1

Здійснення заходів, спрямованих на мінімізацію корупційних ризиків, запобігання виникненню корупційних                                                             та пов’язаних з корупцією правопорушень

 

 
1.  Розроблення заходів щодо реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України на 2019 рік, та забезпечення контролю за їх виконанням Закон України “Про запобігання корупції” та інші законодавчі акти щодо процедури моніторингу, оцінки виконання та періодичного перегляду антикорупційних програм

 

головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції,

керівники самостійних структурних підрозділів, начальники об’єднаних управлінь

до 01 червня, контроль щокварталу затверджені заходи щодо реалізації Антикорупційної програми Пенсійного фонду України на             2019 рік, щоквартальне інформування Пенсійного фонду України про їх виконання Антикорупційні заходи затверджено наказом  Головного управління від 29.07.2019 № 302

 

 
2.   Забезпечення проведення перевірок факту своєчасності подання щорічних декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави в органах Пенсійного фонду України за минулий рік та декларацій суб’єктів деклару-вання, які припинили діяльність

 

Закон України “Про запобігання корупції” Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції,

Ціповяз Н. В.,

начальники обєднанних управлінь

 

до 12 квітня, протягом року перевірка 100% фактів своєчасності подання щорічних декларацій За результатами моніторингу стану подачі декларацій за минулий рік установлено факт подання  1381 та неподання 3 декларацій.

Декларацію не подали дві особи, що були звільнені з державної служби у 2018 році та одна особа, що знаходиться в соціальній відпустці по догляду за дитиною, відповідні листи-повідомлення направлено до НАЗК.

 
3.   Забезпечення моніторингу прове­дення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави та декларацій суб’єктів декларування, які припинили діяльність Закон України “Про запобігання корупції”

 

Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції,

Ціповяз Н. В., начальники об’єднаних управлінь

 

щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом

 

 

узагальнені результати проведених спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави В Головному управління у грудні  2018 року розпочато перевірку стосовно Ольшевського Володимира Миколайовича, яка не завершена у зв’язку з відмовою особи від зайняття посади та відсутністю відповіді від  Департаменту охорони здоров’я    Одеської ОДА, щодо відомостей про стан здоров’я.

Інформацію за результатами моніторингу прове­дення спеціальних перевірок стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави  направлено до ПФУ листом Головного управління від 10.04.2019 № 5930/08, 10.07.2019 №13376/13

За звітний період 2019 року з Головного та підвідомчих управлінь звільнилось 1821 особа, з яких 191 особа подала декларацію перед звільненням, а 911 осіб звільнились за переведенням до іншого державного органу, у зв’язку з чим декларацію не подавали.

За результатами перевірки факту своєчасного подання декларації встановлено 5 випадків порушення визначеного законодавством строку, про що повідомлено НАЗК. Інформацію до ПФУ направлено листом Головного управління від 10.04.2019                     № 5931/08, від 10.07.2019 №13375/13.

 
4.   Забезпечення постійного моніторингу дотримання державними службовцями обмежень, передбачених законами України “Про запобігання корупції” та “Про державну службу”, вжиття заходів щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів Положення про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затверджене постановою правління Пенсійного фонду України від 22.12.2014 р. № 28-2

(зі змінами), зареєстроване в Міністерстві юстиції України 15.01.2015 р.                   № 40/26485

головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції,

Ціповяз Н. В.,

керівники самостійних структурних підрозділів,  начальники об’єднаних управлінь

щокварталу до 05 числа місяця, наступного за звітним кварталом узагальнені результати моніторингу Здійснюється постійний контроль дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, протягом 9 місяців 2019 року випадків виникнення конфлікту інтересів не встановлено. Інформацію за результатами моніторингу дотримання державними службовцями органів Пенсійного фонду України обмежень, передбачених законами України “Про запобігання корупції” та “Про державну службу”,   направлено до ПФУ листом Головного управління від від 05.04.2019
№ 5702/13 та від 05.07.2019 №12802/13.
 
background Layer 1