Консультація вдома
Сьогодні вранці до громадян з обмеженими фізичними можливостями, які не мають змоги звернутися до відділу самостійно, виїжджали працівники Київського відділу обслуговування громадян для роз’яснень та консультацій з питань пенсійного забезпечення.
Під час відвідування фахівці розповіли щодо монетизації субсидій, переваг отримання пенсії через банківські установи. Відповідали на запитання стосовно підвищення розміру пенсій, уточнення розміру надбавок “За особливі заслуги перед Україною”, умов та доцільності отримання пенсії по втраті годувальника за померлого чоловіка та виплати пенсії колишньому військовослужбовцю.
Фахівці привернули увагу громадян до реєстрації та використання веб-порталу Пенсійного фонду України та системи смс-інформування Пенсійного фонду України. Ці сервіси можуть суттєво спростити отримання потрібної інформації, адже ними користуються дистанційно, без відвідування Пенсійного фонду.