Пропустити навігацію

Доступ до публічної інформації (9 місяців 2018 року)

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» та постанови правління Пенсійного фонду України від 15 серпня 2011 року          № 22-1 «Про організацію виконання норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» за 9 місяців 2018 рік опрацьовано 31 інформаційний запит: з них 22 – апаратом головного управління, 9 – підвідомчими управліннями).

Найбільшу кількість запитів (16) отримано на електронні адреси органів Фонду, під час особистого прийому – 5, через поштові відділення зв’язку – 8 та факсом – 2 інформаційних запити.

За категорією запитувачів найбільше запитів отримано від фізичних осіб – 22. Від юридичних осіб – 8, від органів виконавчої влади як до розпорядника інформації – 1.

Запитувачі, зокрема, звертались з проханням надати інформацію  щодо:

  • роз’яснення норм пенсійного законодавства;
  • пенсійного забезпечення внутрішньо переміщених осіб;
  • соціального і правового захисту військовослужбовців;
  • сплати внесків страхувальниками та застрахованими особами.

Запити надійшли до Малиновського (2), Центрального (1) об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України  в м. Одесі, Балтського(1), Чорноморського (1), Подільського (1), Роздільнянського (1), Ізмаїльського (2) об’єднаних управлінь Пенсійного фонду України Одеської області.

За класифікацією змісту запитів дописувачів найбільше цікавить питання соціального захисту та пенсійного забезпечення (28) або 90,3 % їх загальної кількості.

Серед загальної кількості запитів, отриманих за 9 місяців 2018 року, 30 запитів розглянуто в межах компетенції Пенсійного фонду України, 1 – надіслано за належністю іншим розпорядникам інформації.

 

 

background Layer 1