Пропустити навігацію

Умови обслуговування громадян, впровадження електронних серверів доступу до інформації, що перебуває у розпорядженні Пенсійного фонду України

   Для Пенсійного фонду України запорукою успішного втілення державної політики у сфері пенсійного забезпечення, а тому, відповідно, і підтримування соціального спокою, є належний рівень поінформованості населення щодо прав та обов’язків. Тобто, можна казати, що своєчасне і зрозуміле інформування щодо змін у пенсійному законодавстві, у тому числі прав і обов’язків громадян у спілкуванні з Пенсійним фондом, – важлива складова діалогу ПФУ із суспільством.

    Саме тому Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області проводить роз`яснювальну роботу через засоби масової інформації: газети “Порто-Франко”, “Одеські вісті”, “Пенсійний кур’єр”, у соціальних мережах та на веб-порталі Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області.

   А інформування та обслуговування громадян об’єднаними управліннями Пенсійного фонду України в м. Одесі та Одеської області здійснюється за принципом “Єдиного вікна”: в місцях прийому розташовані інформаційні стенди, де розміщено зразки документів, які слід подавати до Пенсійного фонду, витяги із законодавчих та нормативно-правових актів, які стосуються статутної діяльності, інформація про керівництво Пенсійного фонду України, головного управління та управлінь Фонду, графік прийому громадян посадовими особами органів Фонду, для громадян з обмеженими можливостями окремо встановлено кнопку виклику спеціаліста.

   Триває інформування населення стосовно електронних звернень до державної установи “Урядовий контактний центр” за  телефонним номером 1545 та робота щодо надання громадянам дистанційного доступу до послуг, що надаються Пенсійним фондом.

   Взагалі, поліпшення якості обслуговування громадян – одне з ключових завдань Пенсійного фонду України для виконання якого створюються сучасні сервіси та можливості, наприклад,  онлайн-довідки та смс-інформування.

   Тож, крокуючи в ногу з часом, Пенсійний фонд України запровадив кардинальні зміни технології обслуговування громадян та широкий спектр електронних послуг, намагаючись зробити обслуговування пенсіонерів, роботодавців та громадян більш якісним, оперативним та функціональним.

   Якщо казати щодо функціонування веб-порталу Пенсійного фонду України, то використання можливостей Е-сервісів значно спрощує механізм звернення та отримання необхідної інформації, заощаджує час та ресурси, дозволяє постійно бути в курсі інновацій у сфері пенсійного забезпечення, дає змогу контролювати особисті дані, замовляти й отримувати довідки, подавати документи для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (http://portal.pfu.gov.ua).

   Станом на 01 грудня 2019 року Головним управлінням надано доступ для отримання послуг в електронному вигляді 152884 фізичним та юридичним особам, а за 11 місяців 2019 року зареєстровано 36758 користувачів веб-порталу. Також Головним управлінням за поточний рік зареєстровано та опрацьовано 4240 звернень, що надійшли на електронну пошту Головного управління від громадян.

   На веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України існує можливість замовлення та отримання в електронному вигляді довідок та/або витягу з відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, замовлення послуги інформування за допомогою СМС-повідомлення та електронної пошти. До речі, станом на 01 грудня 2019 року близько 67 тисяч громадян отримують послуги інформування СМС-повідомлення.

   З вересня поточного року Пенсійним фондом України впроваджено у тестовому форматі новий електронний сервіс – мобільний додаток «Пенсійний фонд», який підвищує якість надання послуг та забезпечує:

         доступ пенсіонерам до даних електронної пенсійної справи та усім працюючим (застрахованим особам) – до інформації, яка міститься в електронній обліковій картці соціального страхування (у Реєстрі застрахованих осіб) – до анкетних даних, заробітної плати та інформації щодо надбаного страхового стажу;

        захист прав застрахованих осіб шляхом контролю за сплатою страхувальниками страхових внесків;

        оперативний доступ до Електронного реєстру листків непрацездатності.

   Завдяки додатку громадяни мають можливість доступу до електронних сервісів Фонду у зручному форматі з мобільних пристроїв – смартфонів та планшетів. Завантажити додаток можна за посиланням: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.gov.pfu .

background Layer 1