Пропустити навігацію

Інформація про виконання заходів щодо усунення (мінімізації) корупційних ризиків в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Одеській області на 2019-2020 роки за 2019 рік

Захід Інформація про виконання
1. Управління персоналом та організація роботи щодо запобігання та виявлення корупції
1.1. Проведення додаткових навчань, лекцій, семінарів, узагальнення типових порушень антикорупційного законодавства та доведення їх до кожної посадової особи з метою зменшення ризиків вчинення корупційних та пов’язаних з корупцією правопорушень У головному та підвідомчих управлінях проводено 67 нарад, навчань, семінарів, лекцій серед держслужбовців за темами, що стосуються антикорупційного законодавства, зокрема подання електронних декларацій, попередження виникнення та врегулювання конфлікту інтересів, етичної поведінки держслужбовців, основних антикорупційних обмежень і заборон, встановлених законодавством, для осіб, уповноважених на виконання функцій держави. Розроблено пам’ятку державному службовцю щодо запобігання і протидії корупції на державній службі, пам’ятку державному службовцю щодо неправомірної вигоди або подарунка, пам’ятку державного службовця щодо врегулювання конфлікту інтересів, які доведено до працівників під підпис. На мережевих дисках та у вебдоступі розміщено інформаційні матеріали з питань антикорупційного законодавства. Головному управлінні  проведено тестування серед працівників з питань додержання антикорупційного законодавства яке пройшли 1003 особи. 858 працівників (86%) отримали оцінку «відмінно». Результати тестування вказують на високий  рівень знань антикорупційного законодавства.  Аналіз отриманих результатів допоміг виявити ряд питань які викликають складнощі та потребують додаткового опрацювання,  отримані результати будуть враховані при плануванні роз’яснювальних заходів серед працівників Головного управління у 2020 році.

 

 

1.2. Забезпечення ознайомлення кожного працівника, що має намір припинити діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, з пам’яткою щодо дотримання вимог законів України “Про державну службу” та “Про запобігання корупції” в частині обов’язку передачі справ та майна, подання декларацій, за період, не охоплений раніше поданими деклараціями; обмежень, заборон після припинення діяльності, пов’язаної 3 виконанням функцій держави

 

На постійній основі проводиться роз’яснювальна робота з працівниками, які мають намір припинити діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави. Протягом року в головному  та підвідомчих управліннях  припинили діяльність 216 осіб.

При звільненні працівників повідомляють про  вимоги ст. 45 Закону України “Про запобігання корупції”, про передбачену законодавством адміністративну, кримінальну відповідальність та про обмеження після припинення державної служби відповідно до вимог законів України “Про державну службу” та “Про запобігання корупції” та  обов’язк передачі справ та майна. 100% працівників надали до управління по роботі з персоналом  належно оформлені акти передачі справ та майна Під час ознайомлення з наказом про звільнення надається пам’ятка особи, яка припинила діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави.

 

1.3. Перегляд існуючих процедур взаємодії між уповноваженими підрозділами (особами) з питань запобігання та виявлення корупції і службами управління персоналом органів Фонду при здійсненні контролю за своєчасністю подання суб’єктами декларування декларацій та при проведенні спеціальних перевірок

 

Наказом головного управління від 03.06.2019  №185 «Про здійснення заходів із запобігання порушенням вимог фінансового контролю» визначено порядок взаємодії управління по роботі з персоналом та сектором з питань запобігання та виявлення корупції.
2. Управління фінансовими та матеріальними ресурсами, здійснення внутрішнього аудиту
2.1. Систематизація заходів моніторингу повноти відшкодування виявлених в ході аудитів та інших контрольних заходів незаконних витрат та усунення допущених порушень. Щоквартально проводиться моніторинг інформації про стан повноти  відшкодування виявлених за результатами ревізій, перевірок, аудитів та інших контрольних заходів коштів та виправлення допущених порушень.

Узагальнена інформація направлена до Пенсійного фонду України  листами головного управління  від  29.03.2019 №5272/08, 27.06.2019 №12000/09  та від 27.09.2019 № 23523/09-2, 28.12.2019 № 35292/09.

 

2.2. Зміна пріоритетів при проведенні внутрішніх аудитів, перехід від орієнтації на виявлення фінансових порушень до здійснення оцінки ефективності, результативності та якості виконання завдань, функцій, надання адміністративних послуг, здійснення контрольно-наглядових функцій, ступеня виконання і досягнення цілей тощо (у 2020 році частка таких аудитів повинна становити не менше 50 % в загальній кількості запланованих внутрішніх аудитів).

 

У 2019 році згідно зведеного операційного плану діяльності з внутрішнього аудиту в Пенсійному фонді України на 2019 рік заплановано та проведено три аудити відповідності, один фінансовий  аудит  та два аудита ефективності. Таким чином аудити оцінки якості та ефективності організації роботи становлять 33,3% від загальної кількості аудитів.
2.3. Використання під час визначення характеристик предметів закупівлі примірних специфікацій у сфері публічних закупівель Під час визначення характеристик предметів закупівлі  враховуються примірні специфікації у сфері публічних закупівель.

 

2.4. Застосування електронної системи публічних закупівель під час здійснення закупівель для товарів, робіт, послуг, вартість яких визначена замовником у відповідному розпорядчому акті та є меншою за вартість, встановлену абзацами другим та третім частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), крім випадків, передбачених частиною другою статті 35 Закону Головним та підвідомчими управліннями застосовано електронну систему  публічних закупівель під час проведення  161 закупівель на суму 219341 тис. грн. В результаті підписано 161 договір на суму 208756 тис. грн.

 

 

background Layer 1