Пропустити навігацію

ЗАПОБІГАННЯ ТА ВИЯВЛЕННЯ КОРУПЦІЇ В ГОЛОВНОМУ ТА ПІДВІДОМЧИХ УПРАВЛІННЯХ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ ЗА 2019 РІК

Пріоритетним напрямом роботи головного управління є проведення роз`яснювальної роботи серед державних службовців щодо основних положень антикорупційного законодавства та попередження можливих правопорушень, запобігання виникненню конфлікту інтересів та його врегулювання.

За 2019 рік відповідальними особами головного та підвідомчих управлінь перевірено факт своєчасного подання 1381 декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави за 2018 рік за типами «щорічна» та «після звільнення», 810 – декларацій осіб, переможців конкурсу, що працевлаштовуються на посади державної служби в Головному управлінні, та 216 – за типом  «перед звільненням». Встановлено 5 випадків несвоєчасного подання декларацій державними службовцями,  що  припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, та 3 випадки несвоєчасного подання  декларації за 2018 рік. По встановлених фактах порушень до Національного агентства з питань запобігання корупції України направлено листи-повідомлення.

Здійснюється постійний контроль дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, протягом 2019 року року випадків виникнення  конфлікту інтересів не встановлено. У червні – вересні 2019 року працівникам надано методичну допомогу у проходженні само тестування на наявність (відсутність) конфлікту інтересів.

При прийомі на роботу працівники проходять інструктаж, щодо обов’язків обмежень та заборон встановлених Законами України «Про державну службу» та «Про запобігання корупції, надають письмове повідомлення про близьких осіб які працюють в органах Пенсійного фонду України. З метою своєчасного виявлення та врегулювання конфлікту інтересів ведеться облік близьких осіб, що працюють в головному управлінні.

Протягом року здійснюється постійний моніторинг рішень про пенсійне забезпечення працівників головного і підвідомчих управлінь та членів їх сімей, у тому числі на виконання судових рішень з метою контролю за дотриманням вимог антикорупційного законодавства. За результатами перевірки  таких пенсійних справ конфлікту інтересів не виявлено.

З метою запобігання проявам корупції, недопущення подальшого перебування на державній службі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, в головному управлінні забезпечено облік працівників, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень.

За 2019 рік головним та підвідомчими управліннями проведено 67 роз’яснювальних заходів зокрема: наради, навчання, семінари, лекції серед держслужбовців, підготовлено та доведено до працівників роз’яснювальні листи, пам’ятки, навчальні матеріали за темами, що стосуються антикорупційного законодавства, зокрема подання щорічних електронних декларацій за 2018 рік, попередження виникнення та врегулювання конфлікту інтересів, етичної поведінки держслужбовців, основних антикорупційних обмежень і заборон, встановлених законодавством, для осіб, уповноважених на виконання функцій держави

За 2019 рік 34 державних службовців головного та підвідомчих управлінь офіційно пройшли навчання (підвищення кваліфікації), де у навчальному плані були лекції з питань щодо запобігання та  виявлення корупції, а також 751 працівників пройшли дистанційне навчання та одержали сертифікати навчальних онлайн-курсів в системі “Prometheus” з питань, що стосуються антикорупційного законодавства та запобігання корупції.

З нагоди Міжнародного дня боротьби з корупцією 9 грудня 2019 року Головному управлінні  проведено тестування серед працівників з питань додержання антикорупційного законодавства яке пройшли 1003 особи. 858 працівників (86%) отримали оцінку «відмінно». Результати тестування вказують на високий  рівень знань антикорупційного законодавства. 

З метою виявлення причин, що призводять чи зможуть призвести до вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень уповноважені особи з питань запобігання та виявлення корупції у головному та підвідомчих управліннях брали участь у проведенні експертизи проектів організаційно-розпорядчих документів, що видаються головним управлінням або підвідомчих управліннях, з метою виявлення причин, що призводять чи можуть призвести до вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, в тому числі з основної діяльності 563, адміністративно – господарських питань – 53, накази про відрядження – 521 та кадрових питань -1760 наказів.

Забезпечено функціонування механізмів зворотного зв’язку з громадськістю щодо повідомлень про факти корупційних правопорушень шляхом функціонування існуючої постійно діючої електронної поштової адреси для повідомлень:  anticorup@ods.pfu.gov.ua та спеціальної телефонної лінії (044) 725 02 47.

В практику роботи запроваджуються різноманітні методи попередження та протидії корупційним проявам. Так, системами аудіо- та відео- спостереження обладнано 6 приміщень відділів обслуговування громадян, забезпечено встановлення 40 відеокамер.

З метою виключення контактів між громадянами та працівниками, відповідальними за підготовку документів для прийняття рішень про призначення (перерахунок) пенсії та здійснення пенсійних виплат, постійно вдосконалюється механізм обслуговування громадян та обробки пенсійної документації. 

Повідомлень про випадки корупційних ризиків, пов’язаних з не доброчесною поведінкою працівників головного та підвідомчих управлінь під час виконання посадових обов’язків не надходило.

 

 

background Layer 1