Пропустити навігацію

В період карантину Головне управління використовує всі можливі комунікаційні канали

Карантин вніс свої корективи в роботу органів Пенсійного фонду області. Прийом громадян проводиться лише за нагальної потреби, а заяви приймають через скриньки, розміщені біля входу до приміщень. Консультації для громадян здебільшого надаються у телефонному режимі через “гарячі лінії” сервісних центрів Одеській області.

У визначені дні “Прямі гарячі телефонні лінії” проводяться керівництвом Головного управління області. Анонси про їх проведення та інша актуальна й корисна інформація щодо роботи органів Фонду області публікується на інформаційній сторінці Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області у відповідних розділах, а також на офіційній сторінці в мережі Facebook.

В умовах карантину пропонуємо максимально користуватись послугами Фонду дистанційно. Усю необхідну інформацію ви можете отримати без відвідування сервісних центрів за допомогою Порталу електронних послуг Пенсійного фонду України або мобільного додатку “Пенсійний фонд”.

Звертатись до органів Фонду особисто не потрібно, тому що всі визначені законодавством перерахунки проводяться в автоматичному режимі. Головне управління робить все необхідне для виплати перерахованих пенсій, компенсацій, грошової допомоги вчасно та з дотриманням чинного законодавства. Виплати проводяться через уповноважені банки або доставляються листоношами АТ “Укрпошта”.

background Layer 1