Пропустити навігацію

Звіт про стан виконання завдань і досягнення ключових показників службової діяльності керівників територіальних органів Пенсійного фонду України, визначених на 2020 рік

Прізвище, ім’я та по батькові Буряченко Олександр Євгенович
Повна назва посади Начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області
         
Номер завдання Завдання, визначене безпосереднім керівником разом з державним службовцем Ключові показники результативності, ефективності та якості Строк виконання  Інформація про стан досягнення ключових показників (станом на 01.07.2020)
1 2 3 4 5
1 Забезпечення надання якісних послуг громадянам 1) забезпечено відповідність стандартам обслуговування громадян 100% сервісних центрів та здійснено їх оцінку; протягом звітного періоду В усіх 24 сервісних центрах області послуги надаються відповідно стандартам обслуговування громадян. Прийом та обслуговування громадян з більшості питань здійснюється незалежно від місця реєстрації за затвердженими графіками прийому громадян без обідньої перерви. З метою наближення надання послуг до населення запроваджено прийом на віддалених робочих місцях (станом на 01.07.2020 – 32 р.м. в тому числі 14 робочих місць створено у 14 ОТГ), де з початку року надано послуг 1501 особі. У зв’язку з введеним карантином прийом громадян на віддалених місцях призупинено. Після закінчення карантинних заходів відповідні графіки прийому будуть оновлені та розміщені на інформаційній сторінці Вебпорталу ПФУ та в засобах масової інформації. Продовжується інформаційно-роз’яснювальна робота щодо переліку дистанційних послуг ВЕБ порталу ПФУ, завдяки чому протягом 1 півріччя новою послугою, а саме призначення пенсії в «один дотик», скористалися 724 особи, 517 з яких вже призначена пенсія. На даний час проводиться інформаційна робота щодо електронних трудових книжок та авто призначення пенсій. Протягом півріччя опрацьовано 4299 письмових звернень громадян, в тому числі звернення на УКЦ. Відповіді надаються своєчасно згідно норм чинного законодавства без порушення термінів розгляду. На телефони “гарячих ліній” звернулись за роз’ясненнями та консультаціями майже 34 тис осіб. На виконання окремого доручення начальника Головного управління 16-ОД від 16.04.2020 проведена оцінка відповідності приміщень та обладнання до стандартів обслуговування громадян в усіх сервісних центрах. За результатами аналізу оновлені Паспорти відповідності сервісних центрів. Відповідно до проведеного аналізу 24 сервісних центра розміщені в 33 приміщеннях, з них 25 або 75,7% відповідають Стандартам обслуговування громадян в органах Пенсійного фонду України, 8 або 24,3% частково відповідать Стантартам обслуговування. Зауваження та проблемні питання, які були виявлені в частині відповідності приміщень, робочої зони та зони очікування частково вирішено позитивно та забезпечено відповідність стандартам обслуговування громадян, по решті приміщень відповідність стандартам буде забезпечена протягом року. Всі приміщення відповідають вимогам пожежної безпеки, санітарно — гігієнічним правилам та нормам, пристосовані для прийому громадян з особливими потребами, обладнані інформаційними куточками тощо. У лютому п.р. Малиновський відділ обслуговування громадян розпочав роботу у міському центрі Інтегрованних послуг, який відповідає стандартам обслуговування громадян. З метою уникнення комерційної оренди, Головним управлінням укладено договір оренди з Іванівською районною радою Одеської області для розміщення Іванівського підрозділу Роздільнянського відділу обслуговування громадян, здійснено переїзд та впроваджені єдині Стандарти обслуговування громадян.
2) за результатами опитування громадян, які звернулися до Головного управління, отримано не менше 80% позитивних відгуків щодо якості обслуговування; протягом звітного періоду За результатами опитування 14,7 тис. громадян отримано позитивні відповіді щодо якості обслуговування громадян від 13499 осіб, що складає 91,9%, частково задоволено якістю надання послуг 1102 особи (7,5%), не задоволено 89 осіб (0,6%); отримано позитивні відповіді щодо рівня задоволеності якістю надання консультативної допомоги від 13731 особи, що складає 93,5%, частково задоволені 894 особи (6,1%), не задоволені 65 осіб (0,4%).
3) забезпечено оцифровування паперових пенсійних справ згідно з планом, доведеним Пенсійним фондом України протягом звітного періоду Протягом 1 півріччя оцифровано 35634 пенсійні справи, що складає 89,3% плану.
2 Забезпечення своєчасного призначення (перерахунків) пенсій та фінансової стабільності пенсійної системи 1) забезпечено 100% своєчасність призначення пенсій та проведення їх перерахунків у зв’язку зі змінами в законодавстві та за заявами у строки, визначені законодавством; протягом звітного періоду Протягом 6 місяців 2020 року оброблено 27643 пенсійні справи, з яких: призначено — 8556 (з дотриманням 10-ти денного терміну опрацьовано 8245 справ, що становить 96,4%, решта справ опрацьовано протягом трьохмісячного терміну, згідно ст. 45 Закону 1058 через відсутність довідок МСЕК, даних про сплату внесків по добровільному страхуванню, довідок внутрішньо-переміщених осіб, паспорту, рішення Комісії по підтвердженню пільгового стажу); своєчасно перераховано – 19087 справ.
2) забезпечено своєчасне фінансування пенсійних виплат; протягом звітного періоду За 1 півріччя поточного року на фінансування пенсійних виплат згідно з планом-графіком спрямовано 11221,5 млн. грн.
3) забезпечено 100% надходження коштів, адміністрування яких здійснюють органи Пенсійного фонду України, відповідно до запланованих обсягів; протягом звітного періоду Планові показники надходження власних коштів, які адмініструють органи Пенсійного Фонду України, виконані на 109,4% (перевиконання склало 4,1 млн.грн).
4) забезпечено контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та в установах, у яких особи перебувають на повному державному утриманні; протягом звітного періоду З початку року з метою здійснення контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України було заплановано 70 перевірок та проведено 71 перевірку об’єктів поштового зв’язку, цільового використання коштів Пенсійного фонду України установами (закладами), де особи перебувають на повному державному утриманні, банківських установ. За результатами перевірок виявлені порушення несвоєчасного повернення коштів на загальну суму 9,5 тис. грн, які повернуто до бюджету Фонду, накладено адміністративних штрафів на суму 1,5 тис. грн. Крім того, застосовано штрафних санкцій та пені на суму 0,8 тис. грн. Вживаються заходи щодо стягнення зазначених сум до бюджету Пенсійного фонду України.
5) забезпечено 100% інформаційне наповнення першої черги підсистеми “Правова робота” Інтегрованої комплексної інформаційної системи Пенсійного фонду України протягом звітного періоду Станом на 01.07.2020 до системи “Правова робота” юридичним управлінням внесено: до розділу “Судові справи” – 2433 судові справи, що становить 82,1% судових справ; до розділу “Виконавчий документ” – 3609 виконавчих вправаджень (75%); до розділу “Адміністративне стягнення” – три постанови про накладення адміністративного стягнення (100%)
3 Забезпечення управління персоналом 1) забезпечено перегляд положення про службу управління персоналом Головного управління, в якому передбачено положення щодо спроможності реалізації ключових інструментів управління персоналом (добір на посади державної служби, адаптація новопризначених осіб, мотивація, професійний розвиток, оцінювання результатів службової діяльності, професійна культура та комунікація державних службовців Головного управління); протягом звітного періоду Наказом Головного управління від 05.04.2019 № 113 затверджено Положення про управління по роботі з персоналом, яке було розроблено у відповідності з Типовим положенням про службу управління персоналу державного органу, затвердженим наказом Національного агентства України з питань державної служби від 03.03.2016 № 47. З метою його удосконалення та передбачення у ньому функцій щодо спроможності реалізації ключових інструментів управління персоналом (добір на посади державної служби, адаптація новопризначених осіб, мотивація, професійний розвиток, оцінювання результатів службової діяльності, професійна культура та комунікація державних службовців головного управління) розпочато роботу по перегляду зазначеного Положення.
2) забезпечено підвищення престижу Головного управління як роботодавця (організовано поширення інформації про конкурси на посади державної служби Головного управління для потенційних кандидатів на такі посади; у 80% конкурсів на посади державної служби Головного управління взято участь не менше трьох кандидатів на одну посаду); протягом звітного періоду В І кварталі в Головному управлінні оголошено 32 конкурси на заміщення вакантних посад державної служби. Відповідні накази були оприлюднені через особистий кабінет на Єдиному порталі вакансій державної служби Національного агентства України з питань державної служби та на інформаційній сторінці Головного управління на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, працівники управління по роботі з персоналом брали участь у «Ярмарку вакансій», організованому службою зайнятості. У зв’язку із встановленням карантину в Україні відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 призупинення проведення конкурсів не було. У конкурсах взяло участь 112 осіб. У 80% конкурсів на посади державної служби взяло участь 3 особи на одну посаду.
3) забезпечено проведення опитування та здійснення аналізу рівня емоційної залученості, задоволеності умовами державної служби, потреби у професійному розвитку державних службовців Головного управління; І квартал На виконання наказу начальника Головного управління від 27.01.2020 № 43 “Про проведення опитування державних службовців” та з метою виявлення рівня емоційної залученості, задоволеності умовами державної служби, потреби у професійному розвитку державних службовців у лютому 2020 року проведено анонімне опитування. В опитуванні взяли участь 830 державних службовців, що становить 79,6% їх фактичної чисельності. До анкетування були долучені державні службовці, які займають посади державної служби категорії «Б» – 23,4%, категорії «В» – 76,6%. В середньому 89,7% державних службовців задоволені займаною посадою, умовами праці, готові й надалі працюваи в Головному управлінні та докладатимуть максимум зусиль для досягнення кращого результату, в колективі сформована довірлива атмосфера, а це сприяє підвищенню рівня залученості працівників.
4) забезпечено складання аналітичного звіту та плану заходів щодо розв’язання виявлених проблем та задоволення виявлених потреб; І квартал За результатами проведеного у лютому 2020 року анонімного опитування щодо виявлення рівня емоційної залученості, лояльності, задоволеності умовами державної служби, потреби у професійному розвитку працівників складено аналітичний звіт та затверджено наказом від 31.03.2020 № 171 «Про результати проведеного опитування державних службовців” план заходів щодо розв’язання виявлених проблем та задоволення потреб у діяльності Головного управління.
5) організовано проведення повторного опитування та здійснення аналізу результативності реалізації плану заходів; ІІІ квартал Пунктом 1 Плану заходів, затверджених наказом Головного управління від 31.03.2020 № 171 «Про результати проведеного опитування тдержавних службовців» заплановано проведення у липні поточного року повторного опитування працівників Головного управління.
6) забезпечено підвищення кваліфікації державних службовців Головного управління (100% визначеної потреби) протягом звітного періоду В системі підвищення кваліфікації за програмами короткотермінових очних та дистанційних семінарів пройшли навчання 572 державних службовця Головного управління Фонду, що становить 55,5 % до визначеної потреби у підвищенні кваліфікації. Крім того, 3 особи пройшли навчання за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів за спеціальністю “Публічне управління та адміністрування”, 3 особи навчалися на базі НМЦ ДП «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України», всі державні службовці пройшли навчання шляхом самоосвіти з використанням онлайн-платформ.
4 Забезпечення дотримання антикорупційного законодавства 1) вжито заходів щодо врегулювання 100% виявлених випадків конфлікту інтересів працівників Головного управління; протягом звітного періоду Випадки неврегульованих конфліктів інтересів відсутні (100% врегульовано). Здійснюється постійний контроль дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, випадків конфлікту інтересів у працівників Головного управління не виявлено. При прийомі на роботу 25 кандидатів (100% від новопризначених) на посади, що передбачають виконання функцій держави проходять інструктаж, щодо обов’язків обмежень та заборон встановлених Законами України «Про запобігання корупції та надають письмове повідомлення про близьких осіб які працюють в органах Пенсійного фонду України. З метою своєчасного виявлення та врегулювання конфлікту інтересів ведеться облік близьких осіб, що працюють в Головному управлінні. З метою контролю за дотриманням вимог антикорупційного законодавства здійснено перевірку 7 рішень про пенсійне забезпечення працівників Головного управління та членів їх сімей, у тому числі на виконання судових рішень. Повідомлень від працівників про наявність у них конфлікту інтересів не надходило.
2) забезпечено проведення перевірок факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону України “Про запобігання корупції” (100% суб’єктів декларування) та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій (100% таких випадків) протягом звітного періоду Забезпечено перевірку 100% фактів подання декларацій суб’єктів декларування відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”, зокрема, перевірено факт своєчасного подання: 1387 декларацій за 2019 рік за типами «щорічна» та «після звільнення», 33 – за типом «кандидат на посаду», 43 – за типом «перед звільненням». Виявлено 1 випадок неподання декларації “після звільнення” про, що у встановленому законом порядку повідомлено до НАЗК (100% випадків). При звільненні з 43 працівниками (100 %) проведено роз’яснювальну роботу щодо вимог ст. 45 Закону України “Про запобігання корупції”, про передбачену законодавством адміністративну та кримінальну відповідальність та під підпис ознайомлено з відповідною пам’яткою. У Головному управлінні проведено 12 навчань серед держслужбовців що до подання електронних декларацій. Проведено роз’яснювальну роботу серед 202 суб’єктів декларування, що припинили виконання функцій держави у Головному та підвідомчих управліннях у 2019 році (100% від загальної кількості), зокрема засобами телефонного зв’язку та поштою за адресами місця проживання та реєстрації.
5 Забезпечення прозорості та відкритості діяльності Головного управління забезпечено 100% висвітлення інформації з питань діяльності Головного управління відповідно до вимог законодавства на власній інформаційній сторінці веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, єдиному державному веб-порталі відкритих даних, в засобах масової інформації, інформаційних стендах тощо протягом звітного періоду Протягом І півріччя 2020 року оприлюднено 350 інформацій у відповідних розділах інформаційної сторінки Головного управління веб-порталу Пенсійного фонду України, з яких 24 інформаційні матеріали у формі відкритих даних. Проведено 4 прес-конференції, 26 флешмобів, відбулося 75 виступів на телебаченні та 38 у радіоефірі. На сторінках друкованих видань розміщено 176 публікацій та 379 інформаційних повідомлень на веб-ресурсах, на єдиному державному веб-порталі відкритих даних — 15 наборів даних, що перебувають у володінні Головного управління.
background Layer 1