Пропустити навігацію

Жителів області консультували з питань обслуговування громадян в телефонному форматі

Заступник очільника Головного управління Фонду Одещини — начальник управління обслуговування громадян Наталія Вєчканова провела «пряму» телефонну лінію з питань обслуговування громадян у сервісних центрах та деяких питань пенсійного забезпечення громадян.

У дистанційному форматі мешканці області цікавилися питаннями щодо особливостей надання послуг фахівцями відділів/секторів обслуговування громадян в карантинних умовах, перерахунку пенсії, зарахування страхового стажу, переведення з одного виду пенсії на інший та автоматичного призначення пенсії.

Наталія Вєчканова під час розмови із дозвонювачами надавала роз’яснення та пропонувала користуватись сучасними електронними сервісами Пенсійного фонду України.

Vyechkanova na sajt 18.12.20 - Жителів області консультували з питань обслуговування громадян в телефонному форматі

background Layer 1