Жителів області консультували з питань обслуговування громадян в телефонному форматі
Заступник очільника Головного управління Фонду Одещини — начальник управління обслуговування громадян Наталія Вєчканова провела «пряму» телефонну лінію з питань обслуговування громадян у сервісних центрах та деяких питань пенсійного забезпечення громадян.
У дистанційному форматі мешканці області цікавилися питаннями щодо особливостей надання послуг фахівцями відділів/секторів обслуговування громадян в карантинних умовах, перерахунку пенсії, зарахування страхового стажу, переведення з одного виду пенсії на інший та автоматичного призначення пенсії.
Наталія Вєчканова під час розмови із дозвонювачами надавала роз’яснення та пропонувала користуватись сучасними електронними сервісами Пенсійного фонду України.