Витяг із зведеного операційного плану діяльності з внутрішнього аудиту на 2021 рік
Витяг із
ЗВЕДЕНОГО ОПЕРАЦІЙНОГО ПЛАНУ
ДІЯЛЬНОСТІ З ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ
на 2021 рік
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
№ з/п |
Об’єкт внутрішнього аудиту |
Підстава для включення об’єкту внутрішнього аудиту |
Орієнтовний обсяг дослідження |
Назва структурного підрозділу/установи/підприємст-ва/організації, в якій проводиться внутрішній аудит |
Період, що охоплюється внутрішнім аудитом |
Термін здійснення внутрішнього аудиту |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Пріоритетні об’єкти внутрішнього аудиту зі Стратегічного плану (включено за результатами оцінки ризиків): |
||||||
1. |
Складання та виконання основних вимог до виконання кошторисів на фінансування адміністративних видатків, пов’язаних із виконанням функцій, покладених на органи Пенсійного фонду України. Облік матеріальних цінностей |
Оцінка ризиків діяльності об’єктів аудиту |
Дотримання законодавчих і нормативно-правових актів щодо виконання кошторису на фінансування адміністративних видатків, пов’язаних із виконанням функцій, покладених на органи Пенсійного фонду України, ведення обліку матеріальних цінностей |
Фінансово-економічне управління |
З 01.01.2019 по завершений місяць 2021 року |
І квартал |
2. |
Облік переплат пенсій, повнота охоплення заходами стягнення надміру виплачених коштів, списання переплат пенсій |
Оцінка ризиків діяльності об’єктів аудиту |
Дотримання порядку ведення обліку зайво виплачених сум пенсій та допомоги. Повнота охоплення заходами стягнення надміру виплачених сум. Дотримання порядку списання переплат пенсій |
Управління з питань виплати пенсій Юридичне управління |
З 01.04.2019 по завершений місяць 2021 року |
І квартал |
3. |
Використання коштів на утримання службових приміщень, транспортних засобів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв. Витрачання коштів на оплату праці |
Оцінка ризиків діяльності об’єктів аудиту |
Дослідження відповідності вимог законодавства щодо використання коштів на утримання службових приміщень, транспортних засобів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, витрачання коштів на оплату праці |
Фінансово – економічне управління Управління адміністративного забезпечення |
З 01.01.2019 по завершений місяць 2021 року |
ІІ квартал |
4. |
Повнота та своєчасність направлення підприємствам до відшкодування розрахунків фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах |
Оцінка ризиків діяльності об’єктів аудиту |
Дотримання нормативно-правових документів щодо формування, направлення та відшкодування витрат, пов’язаних з виплатою пенсій, призначених на пільгових умовах |
Фінансово-економічне управління Управління пенсійного забезпечення |
З 01.09.2019 по завершений місяць 2021 року |
ІII квартал |
5. |
Прийом та обслуговування громадян |
Оцінка ризиків діяльності об’єктів аудиту |
Дослідження якості обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України |
Управління обслуговування громадян Управління пенсійного забезпечення Управління з питань виплати пенсій |
З 01.01.2020 по завершений місяць 2021 року |
ІII квартал |
6. |
Функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного фонду України |
Оцінка ризиків діяльності об’єктів аудиту |
Дотримання технологічної інструкції адміністрування ресурсів інформаційно-телекомунікаційної системи Головного управління. Захист інформації та запобігання несанкціонованого доступу до неї |
Управління інформаційних систем та електронних реєстрів |
З 01.01.2020 по завершений місяць 2021 року |
ІV квартал |