Пропустити навігацію

Увага! Оновлений порядок виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії померлого пенсіонера

             З 01.04.2021 виплата допомоги на поховання та виплата недоотриманої пенсії померлого пенсіонера здійснюється виключно через уповноважені установи банків. Даний порядок передбачений постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1279 “Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги”.

          Для виплати допомоги на поховання особа, яка здійснила поховання, подає до будь-якого органу Пенсійного фонду, незалежно від того, де перебував померлий пенсіонер на обліку, відповідну заяву та додає наступні документи:

– документ, що посвідчує особу заявника;

– свідоцтво про смерть;

– витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або довідку про смерть пенсіонера;

– номер банківського рахунку.

        Для виплати недоотриманої пенсії померлого пенсіонера члени сім’ї померлого пенсіонера, які звертаються протягом 6 місяців з дати смерті пенсіонера, звертаються до органу Пенсійного фонду України, де перебував на обліку померлий пенсіонер, та надають:

– документ, що посвідчує особу заявника;

– свідоцтво про смерть;

документи, які підтверджують родинні стосунки;

номер банківського рахунку.

         Для виплати недоотриманої пенсії, яка ввійшла до складу спадщини, надається:

– документ, що посвідчує особу заявника;

– свідоцтво про смерть;

свідоцтво про право на спадщину;

номер банківського рахунку.

      Якщо, заявник згідно з паспортом зареєстрований на тимчасово окупованій території, йому необхідно надати власну довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

background Layer 1