Інформаційно-роз’яснювальна робота в сервісних центрах Одещини
У відділі обслуговування громадян №8 (сервісний центр м. Одеса) постійно проводяться “Дні інформування” населення.
Під час заходу спеціалісти надають роз’яснення відвідувачам з питань щодо:
– послуги оформлення автопенсії;
– механізму оформлення паперових та електронних пенсійних посвідчень;
– послугу СМС-інформування тощо.
Також присутніх інформують про нові технології вебпорталу Пенсійного фонду України, а саме: запровадження е-лікарняних для отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності та електронних трудових книжок.
Наприкінці заходу громадянам надають інформаційні буклети з питань пенсійного забезпечення та сучасних сервісів електронних послуг вебпорталу ПФУ, відповідають на особисті питання відвідувачів.