Пенсійний фонд на Одещині до Міжнародного дня людей з особливими можливостями
Щороку, 3 грудня разом із світовою спільнотою Україна відзначає день людей з інвалідністю.
Проведення Міжнародного дня людей з обмеженими фізичними можливостями спрямовано на привернення уваги до проблеми цієї категорії суспільства, захист їх гідності, прав та благополуччя.
На сьогодні в Україні понад 2,7 млн осіб, які мають інвалідність; із них 85,7 тис. осіб проживають та отримують пенсію по інвалідності в Одеській області.
Пенсійники Одещини створюють всі можливі умови для комфортного обслуговування громадян цієї категорії, керівництво сервісних центрів постійно взаємодіє з органами УТОС і УТОГ з метою надання якісних послуг особам з фізичними вадами здоров’я. Прийом та обслуговування громадян ведеться 20 відділами обслуговування громадян (сервісними центрами) за принципом «єдиного вікна», що розміщені на 33 територіях та, як правило, на першому поверсі з дотриманням встановлених стандартів обслуговування громадян.
В усіх сервісних центрах створено зручні та комфортні умови, зони очікування облаштовані місцями для сидіння, терміналами електронної черги, інформаційними стендами, звуковими орієнтирами типу «метроном», кнопками виклику спеціалістів, інформаційними показниками шрифтом Брайля, тактильними мнемосхемами.
Для осіб з вадами слуху при прийомі залучаються сурдоперекладачі в режимі online, а до громадян з фізичними вадами виїжджають фахівці за місцем їх мешкання. Частина приміщень забезпечена засобами відеофіксації. Всі сервісні центри обладнані телевізорами, що транслюють соціальну рекламу. Послуги надаються за допомогою сучасних програм та техніки. В зонах очікування розміщені скриньки для відгуків відвідувачів, журнали скарг та пропозицій, а також інформаційні матеріали у вигляді буклетів та листівок з пенсійної тематики. В загальному доступі є кулери та аптечки.
З метою наближення надання послуг до населення створено 73 віддалених робочих місця в об’єднаних територіальних громадах (що складає 80,2 % від загальної кількості наявних в області громад), де працівники Головного управління ведуть прийом за окремими графіками.
Всього з початку року мешканцям Одещини надано понад 355,2 тис. послуг, із 255,2 тис. послуг на віддалених робочих місцях. Послуги громадянам надаються з додержанням вимог чинного законодавства, етичних норм поведінки за принципом прозорості, відкритості та зрозумілості дій.
Робота в цьому напрямку триває!