Пропустити навігацію

Інформація щодо закупівлі у лютому 2022 року – послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі

(в зв’язку з внесенням змін до тендерної документації)

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області, 65012, м. Одеса, вул Канатна, 83, код ЄДРПОУ 20987385.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, код ДК 021:2015:75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:

Відкриті торги.

Ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2022-02-08-002529-a.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 717 170,16 грн.

Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.

В розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі включено всі витрати, необхідні для якісного надання послуг, а саме:

– придбання спеціальних засобів індивідуального захисту, форменного одягу та взуття, засобів зв’язку;

забезпечення постів охорони Замовника медичними масками та спиртовмісним антисептиком у кількості, достатній для забезпечення запобіжних заходів щодо поширення Короновирусної хвороби (COVID-19) на період дії карантинних заходів на території України;

проведення систематичних навчально-тренувальних заходів;

– інші витрати, які відносяться до надання послуг.

Нормативно-правове регулювання: Закон України «Про оплату праці» від 24.03.1995 108/95-ВР, Закон України «Про охорону праці» від 14.10.1992р. №2694-XII, Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 №1264-XII, Закон України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI, Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України
від 18.11.2015 № 960 та інші нормативно-правові акти, що стосуються предмета закупівлі.

Обґрунтування технічних характеристик:

Строк надання послуг: протягом березня — грудня 2022 року.

Послуги надаються з понеділка по п’ятницю відповідно графіку роботи відділів обслуговування громадян (сервісних центрів) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, крім святкових та вихідних днів.

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку включають в себе:

можливість негайного реагування групами при виникненні ситуацій протиправної поведінки та дій, що набрали великих розмірів, саботажу, озброєного нападу, пожежі та інших надзвичайних обставин.

Адреси надання послуг: м. Одеса, вул. Прохоровська, 3; м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 42; м. Одеса, просп. Добровольського, 125; Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Івана Франка, 10.

Обґрунтування якісних характеристик:

Виконавець повинен надавати послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку згідно вимог щодо надання послуг з охорони відповідно до вимог, зазначених нижче.

1. Вимоги щодо надання послуг з охорони

1.1. Виконавець надає Послуги із охорони об’єкта кваліфікованими працівниками, які мають досвід виконання аналогічних послуг. Можливість негайного реагування групами при виникненні ситуацій протиправної поведінки та дій, що набрали великих розмірів, саботажу, озброєного нападу, пожежі та інших надзвичайних обставин (документально підтверджуються технічні можливості).

1.2. Виконавець забезпечує своїх працівників на Об’єктах Замовника технічною можливістю з передачі сигналів тривоги.

1.3. Виконавець забезпечує оперативне реагування групами швидкого реагування на «спеціалізованому» транспорті реагування, який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність» для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку.

2. Виконавець зобов’язаний забезпечити:

2.1. Наявність у своїх працівників спеціальних засобів (ліхтарі, засоби зв’язку посту, тощо), засобів індивідуального захисту, форменного одягу та взуття, яка має відповідати кліматичним умовам періоду несення служби на посту охорони.

2.2. Дотримання пропускного режиму.

2.3. Дотримання встановлених правил пожежної безпеки.

2.4. Негайне оповіщення пожежної частини та відповідальних працівників Замовника у випадку виявлення на Об’єкті пожежі або спрацювання охоронно-пожежної сигналізації, сприяння ліквідації пожежі.

2.5. Організовувати та забезпечувати підтримку правопорядку на Об’єкті, проводити заходи, направлені на виявлення і попередження порушення громадського порядку третіми особами на Об’єкті.

2.6. Негайне оповіщення чергової частини органів Національної поліції та відповідальних працівників Замовника у випадку виявлення порушення цілісності Об’єкту, крадіжки, грабежу, розбою, підпалу, тощо; до прибуття представників вищезазначених органів Виконавець забезпечує недоторканість місця події.

2.7. Проведення контролю за виконанням обов’язків щодо охорони Об’єкту охоронцем – не менше ніж раз на місяць відвідування постів охорони відповідальною особою Виконавця з метою перевірки несення служби. Надавати Замовнику щомісячно лист щодо дати проведення контрольних заходів.

2.8. Наявність службового автотранспорту для забезпечення доставки додаткових сил охорони на об’єкти замовника для підсилення постів охорони в разі необхідності (загострення ситуації) на об’єктах охорони та здійснення перевірок постів охорони.

2.9. З огляду на загострення епідеміологічної ситуації в країні та специфіки роботи об’єктів Замовника, які є місцем відвідування значної кількості людей (зокрема похилого віку, що відносяться до найбільш вразливих верств населення щодо ураження короновірусною хворобою), Учасник повинен гарантувати вжиття наступних заходів:

-забезпечення за власний рахунок постів охорони Замовника медичними масками та спиртовмісним антисептиком у кількості, достатній для забезпечення запобіжних заходів щодо поширення Короновирусної хвороби (COVID-19) на період дії карантинних заходів на території України (надати гарантійний лист про забезпечення кожного поста охорони);

-забезпечення працівниками дотримання при наданні послуг Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 09.05.2020 № 16.

2.10. Послуги повинні надаватись із забезпеченням вимог законодавства щодо охорони праці.

2.11. При надані послуг Виконавець зобов’язаний вживати заходи із захисту довкілля.

2.12. Для підтримання фізичної форми, підготовки, перепідготовки та  підвищення кваліфікації охоронників, які будуть задіяні в наданні послуг охорони, Учасник має забезпечити проведення систематичних навчально-тренувальних заходів, які будуть проводиться на території надання послуг (м. Одеса та Одеська область).

2.13. Безперебійне надання Послуг, у разі звільнення, відпустки, лікарняного тощо, охоронця та своєчасно замінити його іншим охоронцем, який відповідає кваліфікаційним критеріям.

2.14. В разі необхідності організувати Пост охорони на ґанку об’єкту охорони.

2.15. В разі необхідності тимчасового посилення постів – виставлення додаткових постів за власний рахунок.

3. Вимоги до працівників Виконавця, які здійснюють охорону Об’єкта

3.1. Виконавець надає послуги з охорони кваліфікованими працівниками, які мають досвід виконання аналогічних послуг та володіють умінням попередити потенційну небезпеку і уникнути її, знають, як діяти в екстремальних ситуаціях, уміють швидко реагувати, не піддаватися паніці, аналізувати ситуацію, миттєво приймати рішення, володіють знаннями та навичками роботи з приладами охоронної та протипожежної сигналізації, засобами для гасіння пожежі.

3.2 Проведення замовником незалежної оцінки відповідності, або діяльності кожного охоронника, в разі незадовільної оцінки, заміна даного охоронника.

4. Обов’язки чергового охоронця

– Перебувати на Об’єкті вдягнутим у форменому одязі Учасника, мати при собі посвідчення охоронника та всі необхідні засоби для охорони майна та Об’єктів Замовника.

– Перевіряти документи, що посвідчують особу в сторонніх осіб, які прибули до Замовника.

– Пропускати працівників Замовника на Об’єкт за посвідченнями.

-Утримувати формений одяг, засоби захисту та спеціальне обладнання в охайному та справному стані.

– Постійно перебувати на посту охорони.

– У разі виникнення пожежі організувати пропуск пожежних машин, направити їх до місця пожежі та повідомити про найближчі джерела пожежного водопостачання.

– Здійснювати обхід Об’єкту.

– Не допускати на Об’єкти осіб, які мають явні ознаки знаходження під впливом алкоголю чи наркотичних засобів.

– Спостерігати за поведінкою осіб, які знаходяться на Об’єкті охорони.

– Запобігати та/або не допускати чи припиняти будь-які протиправні і несанкціоновані дії на Об’єкті охорони.

– Запобігати та/або не допускати пошкодження або псування майна.

5. Працівникам Виконавця, які залучаються до охоронних послуг Замовника, забороняється

– створювати перешкоди чи заважати діяльності представників правоохоронних та інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, а також громадянам у здійсненні ними повноважень, наданих їм законами та іншими нормативно-правовими актами України;

– розголошувати відомості про вжиті заходи щодо організації та здійснення охоронної діяльності, а також інформацію з обмеженим доступом, що стали відомі у зв’язку із здійсненням охоронної діяльності, крім випадків, передбачених законодавством;

– приховувати факти про кримінальні правопорушення, що вчиняються або готуються, незалежно від інтересів замовника послуг з охорони;

– здійснювати заходи, що належать до оперативно-розшукових відповідно до Закону України “Про оперативно-розшукову діяльність”.

background Layer 1