Інформація щодо закупівлі у жовтні 2023 року – офісне устаткування та приладдя різне
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
ОБҐРУНТУВАННЯ
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області, 65012, м. Одеса, вул. Канатна, 83, код ЄДРПОУ 20987385.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):
Картриджі згідно ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:
Відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2023-10-26-001742-а.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 33 000,00 грн з ПДВ.
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель “Prozorro”, ВІ Prozorro.
Кошти на закупівлю передбачені додатковими коштами відповідно до листа Пенсійного фонду України від 16.10.2023 № 2800-040203-9/57915.
Обґрунтування технічних характеристик:
Технічні характеристики предмета закупівлі сформовано з урахуванням вимог, які надавалися Пенсійним фондом України для проведення закупівлі аналогічного предмету закупівлі в минулих періодах.
Найменування товару |
Гарантійний строк |
Одиниця виміру |
Кількість |
Картриджі OKI Ribbon Microline MX1050/1100/1150 (09004294) |
Не менше 12 місяців |
шт. |
10 |
Упаковка, в якій постачається товар, повинна відповідати загальноприйнятим стандартам та технічним умовам, забезпечувати зберігання товару, та/або його неушкодженість при транспортуванні.
Кожна одиниця товару повинна бути упакована в індивідуальну оригінальну упаковку.
Ціна за одиницю товару повинна бути сформована з урахуванням вартості доставки, тари, упакування і маркування, вантажно-розвантажувальних робіт, податків, зборів та всіх інших витрат, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням договору про закупівлю.
Місце поставки товару: 65012, м. Одеса, вул. Канатна, 83.
Строк поставки товару: до 05.12.2023 включно.
Обґрунтування якісних характеристик:
Учасник гарантує, що весь запропонований ним товар є новим, не є предметом будь-якого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України, не перебуває під забороною відчуження, країною походження товару не є Російська Федерація/Республіка Білорусь.
Учасник гарантує, що до країни виробника товару не застосовані санкції згідно Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII.
Учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля.