Пропустити навігацію

Звіт виконання роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області за 9 місяців 2022 року

ЗВІТ
з виконання плану роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області
за 9 місяців 2022 року

з/п

Кроки

Обґрунтування

Відповідальні за виконання

Строк

Індикатор виконання

(протягом 2022 року)

Виконання *

ПРІОРИТЕТ I

Забезпечення стійкості фінансового стану Пенсійного фонду України, проведення актуарних розрахунків фінансового стану системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, відповідальне проведення виплат

1.

Забезпечення виконання планових показників з надходження до бюджету Пенсійного фонду України коштів, адміністрування яких здійснюють органи Пенсійного фонду України

Закон України

Про загальнообов’яз- кове державне пенсійне страхування”

Аброскіна О. М., Ізобіліна І. Л.

Щомісяця

Забезпечено 100 % виконання планових показників з надходження до бюджету Пенсійного фонду України коштів, адміністрування яких здійснюють органи Пенсійного фонду України Виконується. План надходження власних коштів у січні-вересні 2022 року виконано на 86,3 % в сумі 71592,2 тис. грн.

Не виконання плану пов’язано з припиненням діяльності ПАТ “Одеський припортовий завод” у зв’язку з воєнним станом. Внаслідок несплати фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, борг платника по обов’язкових платежах станом  на  01.10.2022 збільшився на 13354,1 тис. грн.

2.

Підготовка та формування плану доходів і видатків, кошторису та плану асигнувань Головного управління

Порядок розроблення, затвердження та виконання бюджету Пенсійного фонду України, затверджений постановою правління Пенсійного фонду України від

31 серпня 2009 року № 21-2, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 вересня 2009 року за № 897/16913

(у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 09 грудня 2021 року

35-1)

Аброскіна О. М., Ізобіліна І. Л.

У місячний термін після затвердження Кабінетом Міністрів України бюджету Пенсійного фонду України

Затверджено план доходів і видатків, кошторис та план асигнувань Головного управління

Виконується. Для забезпечення фінансовими ресурсами витрат Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, наказами Пенсійного фонду України № 188 від 31.12.2021, № 46 від 31.03.2022 та № 92 від 30.09.2022 доведено Тимчасові розписи доходів та видатків на I, II, ІІІ та ІV квартали 2022 року. Формування бюджету, кошторису та плану асигнувань Головного управління буде проводитись після отримання граничних показників бюджету від Пенсійного фонду України.

 

3.

Моніторинг погашення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування (далі – страхові внески) та відновлення страхового стажу застрахованих осіб.

Активізація взаємодії з органами державної податкової служби, державної виконавчої служби, органами місцевої виконавчої влади, органами місцевого самоврядування

Закон України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, Закон України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”

Аброскіна О. М.,

Яворська Т. П., Ізобіліна І. Л.,

Чернявська І. В.,

Березовська І. В.

Протягом року, контроль щокварталу

За результатами моніторингу сформовано та надано інформаційно-аналітичні матеріали Пенсійному фонду України, зацікавленим органам місцевого самоврядування, органам виконавчої влади в області для вжиття заходів реагування погашення заборгованості

Виконується. Після моніторингу сформовано та надано інформаційні матеріали органам місцевого самоврядування для вжиття заходів реагування щодо погашення заборгованості та направлено 395 листів по 44690 боржниках. На комісіях з питань погашення заборгованості заслухано 87 керівників підприємств- боржників. Про наявність заборгованості зі сплати ЄСВ поінформовано 4599 осіб.

Органам виконавчої влади області для вжиття заходів щодо погашення заборгованості зі сплати ЄСВ направлено 410 листів.

Щомісяця Пенсійному фонду України надається інформація щодо погашення заборгованості зі сплати обов’язкових платежів до Фонду та єдиного внеску на загальнобов’язкове державне соціальне страхування . Станом на 01.10.2022 надійшло 189214,3 тис. грн, в т. ч. в рахунок погашення заборгованості по ЄСВ -181501,2 тис. грн.

4.

Моніторинг відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообовʼязкового державного соціального страхування (далі – Реєстр застрахованих осіб) щодо виявлення ознак використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю

Постанова правління Пенсійного фонду України від

29 травня 2017 року № 11-1 “Про Порядок обміну інформацією про відомості, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю”, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 20 червня 2017 року за № 776/30644

Аброскіна О. М.,

Яворська Т. П.,

Ізобіліна І. Л.,

Чернявська І. В.

Щокварталу до 05 числа третього місяця, наступного за звітним кварталом

За результатами моніторингу відомостей Реєстру застрахованих осіб підготовлено інформацію про виявлені ознаки порушення законодавства про працю, яку надано до відповідних органів Державної служби України з питань праці та органів Державної податкової служби України

Виконується. Після моніторингу відомостей Реєстру застрахованих осіб про виявлені ознаки порушення законодавства про працю направлено 9 листів до Державної служби України з питань праці та 5 листів до органів Державної податкової служби України.

Направлено матеріали контролюючим органам по 51701 суб’єкту господарювання.

5.

Забезпечення контролю за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України

Закон України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”

Аброскіна О. М.,

Яворська Т. П.,

Шарапова Л. М.,

Чернявська І. В.

Яворська Т. П.,

Шарапова Л. М.,

Родіна О. Р.

Аброскіна О. М.,

Яворська Т. П.,

Ізобіліна І. Л.,

Шарапова Л. М.,

Чернявська І. В.,

Габатель О. Є.,

Омелькова Т. О.

Щомісяця

Щомісяця, узагальнення щокварталу

За окремими графіками Головного управління

1. Опрацьовано результати реєстрації актових записів про смерть з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

2. Здійснено моніторинг щодо нарахування сум пенсій за визначеними критеріями, про результати поінформовано Пенсійний фонд України.

3. Забезпечено контроль за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду України організаціями, що здійснюють виплату і доставку пенсій, та в установах, у яких особи перебувають на повному державному утримані

Виконується. Опрацьовано 27,4 тис. записів щодо померлих осіб.

Виконується.

Здійснена перевірка 3,3 тис. записів щодо особових рахунків, по яким виплата пенсії здійснювалась в розмірі понад 50 тис. грн;

– 0,8 тис. особових рахунків внутрішньо переміщених осіб;

– 17,1 тис. записів щодо осіб, які не отримують пенсію в банківських установах понад один рік або отримують пенсію за довіреністю;

– 0,6 тис. особових рахунків, по яким проводяться утримання згідно із виконавчими документами та на користь установ, де особи перебувають на повному державному утриманні;

– 2,0 тис. особових рахунків, по яким виявлено переплати пенсій.

Виконується. Протягом січня-вересня 2022 року заплановано та проведено 38 перевірок цільового використання коштів Пенсійного фонду України установами (закладами), де особи перебувають на повному державному утриманні.

Встановлені порушення по 50 особам отримувачів пенсій, що перебувають в установах (закладах), з них по 12 особам порушення, які не вплинули на суми перераховані установам; по 38 особам порушення на загальну суму 64716,49 грн, які сплачені в повному обсязі.

Протягом звітного періоду проведено 33 перевірки об’єктів поштового зв’язку, під час яких перевірено 462 пункти зв’язку з них: 12 планових перевірок Центрів поштового зв’язку згідно графіка та 21 позапланова перевірка відділень з питань виплати пенсії після смерті отримувача.

На 16 поштових відділеннях виявлено 16 випадків виплати пенсій неналежним особам без довіреності на суму 60839,54 грн, та зайво стягнуто поштовий збір на суму 1084,47 грн.

За умовами договору нарахована фінансова санкція на суму 25414,51 грн та пеня на суму 4607,16 грн.

На посадових осіб накладено 3 адміністративних штрафи на загальну суму 1530,00 грн.

Протягом січня-вересня 2022 року перевірки банківських установ не заплановані.

6.

Забезпечення призначення пенсій та проведення їх перерахунків у зв’язку зі змінами в законодавстві та за заявами у строки, визначені законодавством

Законодавство про пенсійне забезпечення

Яворська Т. П.,

Родіна О. Р.,

Чернявська І. В.

Протягом року

Забезпечено призначення та проведення перерахунків пенсій у строки, визначені законодавством

Виконується.

Протягом січня-вересня 2022 року прийнято 21785 звернень на призначення пенсій, оброблено відповідно до п.5 ст.45 Закону України “Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування” (далі — Закон) 19371 або 88,92%, 1993 справи (9,33%) опрацьовані поза межами 10 днів (це: справи, прийняті з 16.02.2022 по 23.02.2022 в кількості 775, по яким станом на 23.02.2022 не настав 10-денний термін та 1218 справ зі зверненням після 24.02.2022, з 24.02.2022 по 09.03.2022 системи не працювали). Середнє значення кількості днів, протягом яких оброблені звернення- 8,7 днів. По 421 справі не сплив 10- денний термін.

Протягом січня-вересня 2022 року прийнято 24660 звернень на перерахунок пенсій, оброблено відповідно до п.5 ст.45 Закону 22292, що становить 90,40%, 1855 перерахунки (7,68%) опрацьовані поза межами 10 днів (це: справи, прийняті з 16.02.2022 по 23.02.2022 в кількості 1318, по яким станом на 23.02.2022 не настав 10-денний термін та 537 справ зі зверненням після 24.02.2022, з 24.02.2022 по 09.03.2022 системи не працювали). Середнє значення кількості днів, протягом яких оброблені звернення-6,3 днів. По 513 справам не сплив 10- денний термін.

Військові —своєчасно призначено — 1327, своєчасно перераховано — 4525.

Безперебійну роботу локальних мереж та комп’ютерної техніки забезпечено. Нарахування та роздрук відомостей на призначення та перерахунки пенсій проводяться у строки, визначені законодавством.

7.

Забезпечення виплати пенсій пенсіонерам іноземних держав, які постійно проживають в області

Міжнародні договори з питань пенсійного забезпечення, Інструкція про порядок переказування пенсій громадянам, які виїхали за кордон, та виплати пенсій пенсіонерам іноземних держав, які проживають в Україні, затверджена постановою правління Пенсійного фонду України від 23 квітня 1999 року № 4-5, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 24 червня 1999 року за № 413/3706

Аброскіна О. М.,

Вєчканова Н. В.,

Яворська Т. П.,

Ізобіліна І. Л.,

Родіна о. Р.

Щокварталу

Дотримано строків виплати пенсій

Виконується. Забезпечено своєчасний збір 149 довідок про фактичне проживання пенсіонерів іноземних держав, які постійно проживають в Україні для забезпечення їм своєчасного переказу пенсій. З початку року отримано та виплачено у встановлені терміни пенсії 146 особам призначені відповідно до законодавства Латвії, Литви, Естонії та Болгарії на суму 8387,4 тис. грн.

8.

Забезпечення роботи віддалених робочих місць з обслуговування громадян Головного управління, в тому числі в об’єднаних територіальних громадах

Покращення доступності до послуг, які надають органи Пенсійного фонду України

Аброскіна О. М.,

Вєчканова Н. В.,

Ізобіліна І. Л.,

Шендрик С. О.

Протягом року,

контроль щокварталу,

у строк до 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом

У 90 % об’єднаних територіальних громадах обладнано віддалені робочі місця з обслуговування громадян органами Пенсійного фонду України

Виконується. В Одеській області створено 91 ОТГ. Станом на 01.10.2022 створено 83 віддалених робочих місць (91%). Крім того, створено 18 віддалених робочих місць на підприємствах та установах. Всіх працівників Головного управління забезпечено витратними матеріалами

9.

Проведення оцінки впровадження стандартів обслуговування громадян в Головному управлінні та рівня задоволеності громадян якістю наданих послуг

Положення про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затверджене постановою правління Пенсійного фонду України від 30 липня 2015 року № 13-1, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 18 серпня 2015 року за № 91/27436

Аброскіна О. М.,

Вєчканова Н. В.,

Яворська Т. П.,

Шендрик С. О.,

Чернявська І. В.,

Ціповяз Н. В.,

Резніченко І. А.

Грудень

Оцінено 100 % сервісних центрів щодо їх відповідності стандартам обслуговування громадян в органах Фонду;

не менше 80 % громадян, які звернулись до органів Пенсійного фонду України та взяли участь в анкетуванні, надали позитивну оцінку якості обслуговування.

Виконується. З метою визначення оцінки відповідності сервісних центрів Стандартам обслуговування громадян, у ІІІ кварталі поточного року було проведено всіх 100% сервісних центрів, за результатами якої розроблені 34 Паспорти відповідності сервісних центрів, в яких визначено 27 ключових показників (балів) відповідності.

Так, з 918 максимально можливих балів (26,8 балів на СЦ) Сервісні центри відповідають на 911 балів, або 99,24% (26,8 балів на СЦ). Сервісні центри забезпечені сучасною комп’ютерною технікою.

Щомісяця проводиться моніторинг анкетування громадян. Протягом 9 місяців поточного року у проведенні анкетування взяли участь 119 тис. громадян, із них задоволено якістю обслуговування громадян 117 тис. осіб або 98%.

10.

Забезпечення обстеження приміщень Головного управління, підготовки їх до роботи в осінньо-зимовий період

2022 – 2023 років

Безперебійне функціонування органів Фонду в області

Аброскіна О. М.,

Вєчканова Н. В.,

Шендрик С. О.

до

15 жовтня

100 % готовність адміністративних приміщень Головного управління до роботи в осінньо-зимовий період

2022 – 2023 років

Виконується.

Видано наказ Головного управління № 18-АГ від 09.06.2022 “Про підготовку приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області до роботи в осінньо–зимовий період 2021-2022 років”. Проведено опитування осіб, уповноважених виконувати деякі функції в окремих приміщеннях Головного управління та визначена потреба в матеріалах, послугах тощо, для забезпечення готовності приміщень до роботи в осінньо-зимовий період 2022 -2023 років.

Організовано обстеження автономних котелень, систем централізованого опалення, водопостачання, водовідведення тощо.

Приміщення до роботи в осінньо-зимовий період 2022-2023 підготовлені.

ПРІОРИТЕТ ІІ

Узагальнення практики застосування законодавства з питань,

що належать до компетенції Пенсійного фонду України, та підготовка пропозицій

щодо його вдосконалення, зокрема, шляхом розроблення відповідних змін до нормативно-правових актів

1.

Перегляд актів Головного управління з метою стандартизації процесів, спрямованих на забезпечення виконання основних завдань, забезпечення їх відповідності чинному законодавству

Необхідність підтримання розпорядчих актів Головного управління в актуальному стані

Аброскіна О. М.,

Вєчканова Н. В.0

Яворська Т. П.0

Березовська І. В.,

керівники самостійних структурних підрозділів

За окремим графіком

Внесені зміни до актів Головного управління, виключені норми, що суперечать законам України, указам Президента України, постановам Верховної

Ради України, актам

Кабінету Міністрів України, іншим нормативно-правовим актам

Виконується.

Усі акти Головного управління перевіряються на відповідність законам України, указам Президента України, постановам Верховної

Ради України, актам

Кабінету Міністрів України, іншим нормативно-правовим актам. У разі необхідності вносяться зміни до них. Так, за період з 01.01.2022 по 30.09.2022 за погодженням з юридичним управлінням видано 5882 накази та 383 договори.

2.

Здійснення моніторингу та контролю повноти та достовірності обробки інформації про стан розгляду судами справ про пенсійне забезпечення та виконання рішень суду в ІКІС ПФУ

Необхідність забезпечення ефективного використання відомостей, внесених до підсистем ІКІС ПФУ

Яворська Т. П.,

Березовська І. В.,

Родіна О. Р.,

Чернявська І. В.

Протягом року

Сформовано аналітичну та звітну інформацію з використанням відомостей, внесених до підсистем

Виконується. За січень-вересень 2022 року до “Реєстру судових рішень”внесено 9,5 тис. судових рішень. Відповідно до завдань Пенсійного фонду України щодо уточнення даних у реєстрі опрацьовано 551 запис.

Моніторинг та контроль повноти та достовірності обробки інформації про стан розгляду судами справ про пенсійне забезпечення та виконання рішень суду в ІКІС ПФУ проводиться щомісячно при подачі звітності до ПФУ за формою ЮМ-1 та щоквартально при подачі звітності за формами ЮК-1 та ЮК-2. Крім того, спільно з відділом з питань запобігання та виявлення корупції проведено вибірковий моніторинг прийнятих судових рішень за участю Головного управління та його органів у справах, які винесені не на користь Головного управління, про результати якого поінформовано начальника Головного управління доповідною запискою від 29.03.2022 № 28/14-16 та від 19.09.2022 № 65/13-16

3.

Здійснення моніторингу та узагальнення результатів судової практики у справах за участю Головного управління, забезпечення якісного обґрунтування правової позиції, у тому числі з урахуванням рекомендованих Пенсійним фондом України зразків її викладення

Забезпечення ефективного захисту інтересів Головного управління у судах

Яворська Т. П.,

Березовська І. В.,

Родіна О. Р.,

Шарапова Л. М.

Постійно, але не рідше ніж двічі на рік

Постійно, але не менше 4 заходів на рік

1) підготовлено не менше двох оглядів судової практики на рік та доведено до відома зацікавлених структурних підрозділів Головного управління;

 

2) проведено не менше 4 заходів внутрішнього контролю щодо якості обґрунтування правової позиції Головного управління у справах

Виконується. 1) Огляди судової практики за участю органів Пенсійного фонду України зазначені у листах ПФУ від 10.01.2022 № 2800-0603-9/1219, від 22.02.2022 № 2800-0603-9/10504, від 18.03.2022 № 2800-0603-9/11431, від 29.04.2022 № 2800-0603-9/15689, від 16.08.2022 № 2800-0603-9/33917 доводились до відома відповідних зацікавлених структурних підрозділів. Огляд судової правової практики за участю Головного управління підготовлений та листом від 08.08.2022 № 10296/09-16 доведений до зацікавлених структурних

підрозділів.

2) За 9 місяців 2022 року юридичним управлінням Головного управління з шести тематичних перевірок якості представництва інтересів у судах проведено 5 (накази Головного управління від 21.06.2022 № 2639, від 24.06.2022 № 2736, від 16.08.2022 № 3618, від 06.09.2022 № 3971 та від 12.09.2022 № 4076). Одна тематична перевірка виключена з графіку перевірок (службова записка від 24.03.2022 № 3495/09-16).

4.

Здійснення моніторингу розгляду повторних звернень та скарг на дії/бездіяльність посадових осіб Пенсійного фонду України та його органів

Необхідність належного розгляду звернень громадян

Аброскіна О. М.,

Яворська Т. П.,

Вєчканова Н. В.,

Родіна О. Р.,

Шендрик С. О.

Щокварталу

Проведено аналіз повторних звернень та скарг, про його результати поінформовано керівництво Головного управління для прийняття управлінських рішень

(за необхідності)

Виконується. За 9 місяців 2022 року до Головного управління надійшло 261 повторне звернення. Повторні звернення, як правило, пов’язані з виконанням рішень суду військовослужбовцям та деяким іншим категоріям громадян. Скарг на дії/бездіяльність посадових осіб Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області протягом звітного періоду не надходило.

Щокварталу, нарастаючим підсумком, проводиться аналіз повторних звернень та скарг на дії/бездіяльність посадових осіб Головного управління та інформація надається до Пенсійного фонду України за підписом начальника Головного управління (листи від 08.04.2022 №1500-1205-5/33016, від 04.07.2022 №1500-1205-5/67915, від 04.10.2022 №1500-1205-5/102740).

ПРІОРИТЕТ ІІІ

Цифровізація діяльності Пенсійного фонду України та його органів як складова розвитку Єдиної інформаційної системи соціальної сфери та основа для визначення нових підходів до надання послуг населенню

1.

Використання безпаперових технологій при наданні послуг громадянам у сфері пенсійного забезпечення

Закон України “Про особливості надання публічних (електронних публічних) послуг”

Аброскіна О. М.,

Вєчканова Н. В.,

Яворська Т. П.,

Чернявська І. В.,

Шарапова Л. М.

Після впровадження Пенсійним фондом України відповідного програмного забезпечення

1) забезпечено автоматичне продовження виплати пенсій в разі втрати годувальника дітям віком від 18 до 23 років, які навчаються за денною формою навчання, без надання довідки навчального закладу про навчання (без звернення особи) на підставі даних про навчання, отриманих з Єдиної державної електронної бази з питань освіти;

2) забезпечено автоматичне продовження виплати пенсій по інвалідності (без звернення особи) на підставі даних Централізованого банку даних з проблем інвалідності;

3) реалізовано оформлення допомоги на поховання за зверненнями в електронному вигляді через Портал Дія

Виконується. Запроваджено обмін даними між Пенсійним фондом України та Міністерством освіти і науки України. Станом на 01.10.2022 автоматично продовжено виплату пенсії по 1175 особам.

2.

Впровадження механізму підтвердження втрачених документів, що посвідчують особу, її трудову діяльність та/або соціальний статус

Необхідність забезпечення заходів щодо післявоєнного відновлення та розвитку України

Аброскіна О. М.,

Вєчканова Н. В.,

Яворська Т. П.,

Чернявська І. В.,

Ізобіліна І. В.

Після впровадження Пенсійним фондом України відповідного програмного забезпечення

Реалізовано механізм надання на запит роботодавця та державних органів (за згодою особи) наявних копій документів, що обробляються в інформаційних ресурсах Пенсійного фонду України, підтвердження відомостей про страховий стаж особи

Термін не настав. Програмне забезпечення не впроваджено.

3.

Продовження оцифрування паперових пенсійних справ та їх валідація

Стратегія цифрової трансформації соціальної сфери, схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2020 року № 1353

Яворська Т. П.,

Агафонова С. П.,

Рябчук В. О.,

Родіна О. Р.,

Чернявська І. В.

Грудень

Оцифровано 55 % загальної кількості паперових пенсійних справ, що підлягали оцифруванню; проведено валідацію 95 % оцифрованих пенсійних справ

Виконується. Станом на 30.09.2022 оцифровано 269396 справ, що становить 55,2%.
Провалідовано
229288 справ, що становить 85,1%, від оцифрованих станом на 30.09.2022.

4.

Використання Кодифікатора адміністративно-територіальних одиниць та територій територіальних громад (далі – Кодифікатор)

Указ Президента України від 29 квітня 2021 року № 180/2021

Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 квітня

2021 року “Про заходи державної регіональної політики на підтримку децентралізації влади”

Яворська Т. П.,

Чернявська І. В.

Після впровадження Пенсійним фондом України відповідного програмного забезпечення

Забезпечено використання Кодифікатора

Термін не настав. Програмне забезпечення не впроваджено.

ПРІОРИТЕТ ІV

Проведення активної публічної комунікації та донесення до населення актуальної інформації

щодо пенсійного забезпечення, діяльності Пенсійного фонду України та його органів

1.

Забезпечення оперативного висвітлення у медіапросторі питань пенсійного забезпечення та соціального страхування громадян, напрямів та результатів діяльності Головного управління

Закони України “Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації”, “Про доступ до публічної інформації”

Аброскіна О. М.,

Вєчканова Н. В.,

Яворська Т. П.,

Глава Є. В.,

керівники самостійних структурних підрозділів

Протягом року

Оприлюднено

не менше 180 публікацій на сторінках у соцмережах;

Проведено не менше 40 заходів з інформаційно-роз’яснювальної роботи (засідання круглого столу, прес-конференції, брифінги, тощо), висвітлено не менше 120 публікацій в регіональних засобах масової інформації з питань діяльності Пенсійного фонду України.

Організовано та проведено медіа-заходи (прес-конференції, брифінги, прес-підходи, інтерв’ю).

Виконується. Станом на 01.10.2022 опубліковано 341 матеріал у друкованих виданнях,1961 інформаційний матеріал на веб-ресурсах, оприлюднено у мережі Facebook 677 інформаційних повідомлень. Проведено 159 “Прямих телефонних гарячих ліній”, 68 засідань круглого столу, 20 флешмобів, 75 ефірів на телебаченні та радіо, забезпечено 571 вихід в ефір відеороликів/відеоінструкцій та тематичних сюжетів на місцевих телеканалах.

Крім того, проведено 752 інших інформаційно-тематичних заходи (зустрічі в трудових колективах, з населенням, ветеранськими організаціями, з безробітними в центрах зайнятості, студентами, “Днів відкритих дверей, Днів Пенсійного фонду, заняття в “Школі майбутнього пенсіонера”, виїзні прийоми громадян). Розповсюджено більше 28,6 тис. інформаційних буклетів.

2.

Популяризація роботи вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України

Закон України “Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації”, Закон України “Про доступ до публічної інформації”, Закон України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2017 року № 576-р “Про схвалення Стратегії комунікацій у сфері запобігання та протидії корупції”

Аброскіна О. М.,

Вєчканова Н. В.,

Яворська Т. П.,

Чернявська І. В.,

Родіна О. Р.,

Глава Є. В.

Протягом року, контроль щокварталу

Забезпечено поширення інформації про надання Пенсійним фондом України та його органами послуг в електронному вигляді, про можливості та переваги використання вебпорталу

електронних послуг Пенсійного фонду України

Виконується. Станом на 01.10.2022 на вебпорталі Пенсійного фонду України зареєстровано 192003 користувача, 429 з них зареєструвались протягом 2022 року.

Про можливість використання засобів електронної комунікації поінформовано 7069 осіб, яким надано відповіді на письмові звернення, що надійшли на вебпортал та до Урядового контактного центру з питань пенсійного забезпечення. Крім того, під час усного консультування про переваги використання засобів електронної комунікації поінформовано 19,0 тис.осіб.

3.

Популяризація використання електронних документів з Єдиного державного вебпорталу електронних послуг “Портал Дія” (далі – “Портал Дія”)

Стратегія цифрової трансформації соціальної сфери, схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2020 року № 1353

Аброскіна О. М.,

Вєчканова Н. В.,

Яворська Т. П.,

Чернявська І. В.,

Глава Є. В.

Після забезпечення відповідної інформаційної взаємодії на централь- ному рівні

Забезпечено інформування громадян про можливість отримання державних послуг онлайн в електронному вигляді через застосунок “Портал Дія”

Виконується. Під час особистих звернень, у відповідях на звернення, під час проведення роз’яснювальних заходів про можливість отримання державних послуг онлайн в електронному вигляді через застосунок “Портал Дія” поінформовано – 7069 осіб, надано роз’яснень за телефонами “гарячих ліній” в сервісних центрах — 6580, під час зустрічі із соціальними партнерами — 1, робочої наради — 1, виступу на телебаченні — 1, проведенні прямої телефонної “гарячої лінії” керівника — 1, у мережі Facebook розміщено 1 відео-інструкцію та 2 інфографічно – роз’яснювальних матеріали.

ПРІОРИТЕТ V

Упровадження ефективного управління ризиками при виконанні

повноважень Пенсійним фондом України та реалізація державної антикорупційної політики

1.

Проведення внутрішніх аудитів у Головному управлінні

Стаття 26 Бюджетного кодексу України, інші нормативно-правові акти щодо діяльності з внутрішнього аудиту;

необхідність попередження та усунення недоліків в організації роботи Головного управління

Омелькова Т. О.,

керівники самостійних структурних підрозділів

У терміни, визначені Зведеним операційним планом проведення внутрішніх аудитів в органах Пенсійного фонду України

Проведено 100 % запланованих внутрішніх аудитів

Виконується. За 9 місяців 2022 року проведено чотири внутрішніх аудити, які передбачені зведеним операційним планом діяльності з внутрішнього аудиту на 2022 рік. Об’єкти проведених внутрішніх аудитів:

документування управлінської діяльності в автоматизованій системі електронного документообігу та контроль за виконанням документів;

публічні закупівлі робіт, товарів, послуг;

-здійснення пенсійних виплат,

використання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового соціального страхування.

Заходи щодо захисту прав застрахованих осіб, взаємодія з іншими державними органами.

2.

Забезпечення моніторингу результатів внутрішніх аудитів та контрольних заходів, здійснених в Головному управлінні, та стану впровадження аудиторських рекомендацій

Необхідність попередження та усунення недоліків в організації роботи Головного управління; здійснення оцінки стану реалізації результатів внутрішніх аудитів та контрольних заходів

Омелькова Т. О.

Щокварталу до 01 числа місяця, наступного за звітним кварталом

Узагальнено і підготовлено висновки щодо стану реалізації внутрішніх аудитів та контрольних заходів

Виконується. Забезпечено моніторинг за результатами внутрішніх аудитів: – “Стан організації роботи щодо забезпечення функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи Пенсійного фонду України, захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі Пенсійного фонду України”; – “Оцінка ефективності та результативності вжитих заходів щодо організації діловодства в автоматизованій системі електронного документообігу та контролю за виконанням документів”.

Оцінка додержання вимог законодавства про публічні закупівлі та власних рішень про організацію закупівельної діяльності”;

Оцінка якості виконання функцій з питань виплати пенсій особам, які перебувають на повному державному утриманні, ефективності вжитих заходів, спрямованих на попередження виникнення переплат пенсій”

Узагальнено та підготовлено інформацію щодо впровадження аудиторських рекомендацій та усунення порушень. Надано доповідні записки начальнику Головного управління від 09.06.2022 №83/11-16; від 23.06.2022 № 96/11-16, від 10.08.2022 №122/11-16, від 19.08.2022 №128/11-16. Узагальнено інформацію структурних підрозділів щодо виконання плану проведення контрольних заходів, їх результатів та стану вжитих об’єктами контролю заходів з виконання наданих рекомендацій. Надано доповідні записки начальнику Головного управління від 06.01.2022 № 7/11-16; від 09.02.2022 № 32/11-16; від 06.04.2022 №60/11-16; від 10.05.2022 № 68/11-16; від 08.06.2022 № 82/11-16; від 07.07.2022 № 100/11-16, від 08.08.2022 № 117/11-16, від 07.09.2022 № 138/11-16.

3.

Забезпечення моніторингу результатів зовнішніх контрольних заходів, проведених в Головному управлінні

Необхідність своєчасного реагування на недоліки і помилки в роботі Головного управління, виявлені зовнішніми контрольними заходами

Омелькова Т. О.,

керівники самостійних структурних підрозділів

Щомісячно до 05 числа місяця, наступного за звітним місяцем

Узагальнено результати зовнішніх контрольних заходів, визначено завдання щодо їх реалізації

Виконується. Узагальнено та підготовлено інформацію про результати та стан вжитих заходів щодо забезпечення виправлення і усунення недоліків і помилок, виявлених зовнішніми контрольними заходами. Інформацію направлено до Пенсійного фонду України листами від 04.01.2022 № 1500-1101-5/183; від 03.02.2022 № 1500-1101-5/15591; від 01.04.2022 № 1500-1101-5/30937; від 04.05.2022 № 1500-1101-5/43091; від 02.06.2022 № 1500-1101-5/56052; від 01.07.2022 № 1500-1101-5/67388, від 03.08.2022 № 1500-1101-5/77785; від 05.09.2022 № 1500-1101-5/89566.

4.

Виконання завдань та заходів, визначених

Антикорупційною програмою Пенсійного фонду України та його органів на

2021 – 2023 роки

Закон України “Про запобігання корупції”, Типове положення про уповноважений підрозділ (уповноважену особу) з питань запобігання та виявлення корупції, затверджене наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 27 травня 2021 року № 277/21, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 14 липня 2021 року за № 914/36536

Аброскіна О. М.,

Вєчканова Н. В.,

Яворська Т. П.,

Резніченко І. А.,

керівники самостійних структурних підрозділів

Щопівроку

100 % виконання заходів та завдань визначених Антикорупційною програмою Пенсійного фонду України та його органів на

2021 – 2023 роки

Виконується.

Забезпечено виконання заходів та завдань визначених Антикорупційною програмою Пенсійного фонду України та його органів на

2021 – 2023 роки на належному рівні, інформацію про стан виконання АКП направлено до ПФУ листами від 14.01.2022 № 1500-14-5/5715 та від 15.07.2022 № 1500-13-5/72325.

5.

Удосконалення системи розвитку персоналу

Розвиток та управління компетенціями працівників

Аброскіна О. М.,

Вєчканова Н. В.,

Яворська Т. П.,

Ціповяз Н. В.,

керівники самостійних структурних підрозділів

Вересень

Запроваджено щорічне тестування працівників на загальні знання щодо діяльності Пенсійного фонду України

Виконано. Наказом Головного управління від 06.07.2022 № 2959 запроваджено щорічне тестування.

6.

Підвищення ефективності управління людськими ресурсами та розвитку потенціалу жінок і чоловіків

Закон України “Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків”

Ціповяз Н. В.,

керівники самостійних структурних підрозділів.

Вересень

Проведено опитування працівників щодо оцінювання стану забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, виявлення існуючих проблем, визначення шляхів скорочення гендерної нерівності; складено аналітичний звіт та план заходів щодо усунення виявлених проблем та забезпечення виявлених потреб

Виконується. Згідно Окремого доручення начальника Головного управління від 02.09.2022 № 10- ОД 13.09.2022 проведено опитування, в якому взяли участь 795 працівників. За підсумками опитування підготовлено аналітичний звіт від 27.09.2022 № 610/08-16. Наказом Головного управління від 28.09.2022 № 4363 затверджено план заходів щодо усунення виявлених під час опитування проблем та забезпечення виявлених потреб.

 

background Layer 1