Пропустити навігацію

Інформація щодо закупівлі у грудні 2023 року – послуги з прибирання

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області, 65012, м. Одеса, вул Канатна, 83, код ЄДРПОУ 20987385.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

Послуги з прибирання офісних приміщень згідно ДК 021:2015 код 90910000-9 Послуги з прибирання

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:

Відкриті торги з особливостями.

Ідентифікатор процедури закупівлі UA-2023-12-29-006857-a.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 2 892 806,81 грн з ПДВ.

Закупівля здійснюється в межах кошторисних призначень на відповідний період (закупівля на 2024 рік).

Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а також здійснено збір та аналіз інформації про вартість, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель “Прозоро”.

В розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі включено всі витрати, необхідні для якісного прибирання, а саме:

– заробітна плата прибиральників;

– забезпечення прибиральників спецодягом;

– витрати на використання миючих, дезінфікуючих засобів та пакетів для сміття;

– витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання;

– витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами;

– інші витрати, які відносяться до надання послуг.

Нормативно-правове регулювання: Закон України «Про оплату праці» від 24.03.1995 108/95-ВР, Закон України «Про охорону праці» від 14.10.1992р. №2694-XII, Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 №1264-XII, Закон України «Про управління відходами» від 20.06.2022№ 2320-IX (із змінами), Закону Закону України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022 №№ 2573-IX (із змінами), та інші нормативно-правові акти, що стосуються предмета закупівлі.

Обґрунтування технічних характеристик:

Послуги з прибирання будинків та прибудинкової території Замовника мають відповідати вимогам діючих санітарних та санітарно-гігієнічних норм, а також повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.

Строк надання послуг: лютий – грудень 2024 року (до 31 грудня 2024 року включно). Послуги надаються відповідно графіку роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області. Вихідні дні: субота, неділя, святкові дні* (за винятком опадів снігу, аварійних ситуацій тощо).

Технічні засоби (витратні матеріали) мають бути придбані за рахунок Учасника (Виконавця) (їх вартість становить складову частину вартості прибирання будинків та прибудинкової території Замовника). Учасник (Виконавець) забезпечує спецодягом працівників за власний рахунок.

Послуги з прибирання включають в себе:

– комплексне прибирання;

– підтримуюче прибирання;

– прибирання прибудинкової території.

Адреси надання послуг:

п.п.

Адреса приміщення Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області, де надаються послуги з прибирання

Кабінети, м2

Зали прийому громадян м2

коридори, сходи, м2

архівні кімнати м2

технічні приміщення м2

Вбиральні м2

Площа

прибудинкової

території, об’єкту

обслуговування,

м2

Площа об’єкту

обслуговування,

м2

Загальна площа

1

66400, Одеська область, м. Ананьїв вул. Незалежності, 51

39,3

16,8

72,93

0

0

4,61

0

133,64

133,64

2

68404, Одеська область, м. Арциз, вул. Соборна, 27 б

228,8

39,4

87

66,5

15,9

18,3

1613

455,9

2068,9

3

66101, Одеська область, м. Балта, вул. Шевченка, 19

163,3

25,4

47,7

105,2

7,2

3,3

928

352,1

1280,1

4

67300, Одеська область, м. Березівка, вул М. Грушевського,1

166,5

81

299,2

101,1

77,1

6,8

924

731,7

1655,7

5

67701, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Єврейська, 28

258,7

29,3

17

117,5

18,13

5,1

0

445,73

445,73

6

67701, Одеська область,

м. Білгород-Дністровський,

вул. Михайлівська, 41 А

50

34,4

55,4

30,9

15,4

2,1

50

188,2

238,2

7

68702, Одеська область, м. Болград, пр-т Соборний, 149

98,9

37

70,4

47,7

0

9,8

0

263,8

263,8

8

68702, Одеська область, м. Болград, пр-т Соборний, 147

99,1

0

70,3

0

0

2

0

171,4

171,4

9

68604, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. І. Франка, 10

235,1

110,6

90,0

61,4

0

15,5

500

512,6

1012,6

10

68609, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, 46

268,3

0

58,8

35,6

0

9,8

255

372,5

627,5

11

68606, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Січових Стрільців, 2

74,3

0

9,0

0

0

2,7

86,0

86,0

172,0

12

68300, Одеська область,м. Кілія,

вул. Миру, 65

155,1

43,2

85,9

169,1

0

12,3

227,4

465,6

693,0

13

66000, Одеська область, м. Кодима, вул. Соборна, 88

84

15,2

40,8

11,4

0

0

0

151,4

151,4

14

66302, Одеська область, м. Подільськ, вул. Шкільна, 2 Б

224,4

47,3

122,6

54,00

25,1

11,3

366,0

484,7

850,7

15

68803, Одеська область, м. Рені,

вул. Вознесенська, 159

91,9

18,9

38,3

19,8

0

9,6

0

178,5

178,5

16

67400, Одеська область,

м. Роздільна, вул. Незалежності,7

233,3

35,6

133,9

199,8

0

4,3

0

606,9

606,9

17

68100, Одеська область,м. Татарбунари, вул. Лесі Українки, 14

244,6

25,7

121,0

201,2

16,6

17,3

158,1

626,4

784,5

18

68001,Одеська область,

м. Чорноморськ, вул. Хантадзе , 8-А

119,9

52,0

128,9

157,8

0

5,4

697,12

464,0

1161,12

19

68001, Одеська область,

м. Чорноморськ,

просп. Миру, 28/192-Н

57,0

0

22,8

12,6

0

1,3

0

93,7

93,7

20

67600, Одеська область, м. Біляївка, вул. Миру,1

414,01

0

0

0

0

0

0

414,01

414,01

21

67602, Одеська область, м. Біляївка, вул. Костіна, 3 а

229,4

0

142,35

23,4

0

0

0

0

395,15

22

67100, Одеська область, смт Велика Михайлівка, вул. Ватутіна, 43

176,7

16,1

179,2

77,2

19,4

5,2

1427,5

473,8

1901,3

23

66700, Одеська область,

смт Захарівка, вул. Європейська, 37

90,1

12,4

22,2

0

12

15,4

0

152,1

152,1

24

67200, Одеська область,

смт Іванівка, вул. Центральна, 93

81,1

0

0

90,4

0

0

0

171,5

171,5

25

66502, Одеська область,

смт Любашівка вул. Мирна, 37а

148,3

65

82,6

65,5

29,1

17,6

500

408,1

908,1

26

67801, Одеська область,

смт Овідіополь, вул. Солов’їна, 3-А

104,9

50,3

122,9

0

0

13,7

333,4

291,8

625,2

27

66200, Одеська область,

смт Саврань вул. Соборна, 20

68

48

3

62

0

0

0

181

181

28

68200, Одеська область,

смт Сарата, вул. Захисників

України, 17

144,7

25,1

147,9

262,2

13,8

17,7

681,4

611,4

1292,8

29

68500, Одеська область,

смт Тарутине, вул. Красна, 263

174,9

36

74,3

87,1

9,6

2,3

551,3

384,2

935,5

30

66800, Одеська область,

смт Ширяєве, вул. Соборна, 82

126,4

20,7

26,4

93,9

23,5

0

0

290,9

290,9

31

67500, Одеська область,

смт Доброслав, вул. Центральна, 33

308,9

0

0

0

0

0

0

308,9

308,9

32

67000, Одеська область,

смт Миколаївка,

вул. Незалежності, 71

27,2

0

0

0

0

0

0

0

27,2

Разом

4987,11

885,4

2372,78

2153,3

282,83

213,41

8932,22

10472,48

19927,05

Специфікація на послуги з прибирання приміщень

п/п

Приміщення

Площа, кв.м

Покриття

1

загальна

19927,05

Кахель, паркет, килимове покриття,лінолеум

2

кабінети

4987,11

паркет,лінолеум

3

коридори,сходи

2372,78

Кахель, паркет, килимове покриття

4

архівні кімнати

2153,3

Кахель, паркет

5

технічні приміщення

282,83

паркет,лінолеум

6

вбиральні

213,41

кахель

Перелік та періодичність надання послуг на об’єктах обслуговування:

п/п

Види обслуговування

Перелік послуг

Періодичність надання послуг

1

2

3

4

1

Прибирання приміщень з використанням власного обладнання, матеріалів та засобів, а саме: індивідуальних засобів захисту, миючих та дезінфікуючих засобів, засобів для очищення скла та догляду за меблями, пакетів для сміття, інвентарю для прибирання

Підмітання, сухе та вологе прибирання службових кабінетів, коридорів, сходових маршів і східців, прибирання та миття входів до будівлі

щоденно

Очищення корзин від сміття в службових приміщеннях, транспортування сміття в установлене місце, заміна сміттєвих пакетів

щоденно

Вологе прибирання меблів та інвентарю

раз на тиждень

Вологе протирання дверей

раз на тиждень

Вологе протирання картин

раз на тиждень

Чищення дзеркал

раз на тиждень

Вологе прибирання віконних блоків з підвіконням

раз на тиждень

Вологе протирання опалювальних приладів (радіаторів)

раз на тиждень

Обмітання пилу зі стелі та стін

раз на тиждень

Миття вікон

два рази на рік

Чищення офісних стільців

два рази на рік (додатково за потребою)

Миття підлоги

щоденно

Миття раковин

щоденно

Миття унітазів

дезінфікуючим засобом

щоденно

Миття стін дезінфікуючим засобом

раз на тиждень

Очищення корзин від сміття в туалетних кімнатах, заміна сміттєвих пакетів, транспортування сміття в установлене місце

щоденно

Вологе прибирання підлоги, витирання пилу, винесення сміття

щоденно

2

Обслуговування прибудинкової території та прилеглих тротуарів із використанням власного садового обладнання та інвентарю (мішків для сміття, відер, віників, лопат, грабель, піску тощо)

Прибирання прибудинкової території

щоденно

Поливання території, газонів, зелених насаджень та клумб

Влітку – постійно, у інший час – у разі необхідності та в залежності від погодних умов

езонна робота)

Прибирання від снігу входів до будівлі

постійно, у разі необхідності езонна робота)

Догляд за зеленими насадженнями, зрізання сухостоїв, висадка саджанців дерев та кущів

постійно, у разі необхідності та в залежності від погодних умов езонна робота)

Догляд за квітковими насадженнями, клумбами, висадка квітів

постійно, у разі необхідності та в залежності від погодних умов езонна робота)

Учасник (Виконавець) зобов’язується виконувати правила протипожежної безпеки, які діють на території Замовника й правила внутрішнього розпорядку, бере на себе зобов’язання за стан охорони праці та техніки безпеки під час надання послуг, самостійно дотримуватися вимог інструкцій з техніки безпеки, що застосовуються Замовником.

Учасник (Виконавець) повинен дотримуватися вимог Закону України “Про оплату праці”. Заробітна плата (на місяць) працівників Учасника (Виконавця) не може бути меншою мінімального розміру, встановленого законом.

Учасник гарантує, що у разі перебування на лікарняному/відпустці, або звільненні працівника, зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, послуги надаються безперебійно іншим працівником відповідної кваліфікації.

Надання послуг здійснюється професійними фахівцями Учасника (Виконавця).

Забезпечення працівників Учасника (Виконавця) засобами індивідуального захисту працівників здійснюється Учасником (Виконавцем) самостійно.

Обслуговування та ремонт власного обладнання, інструментів та інвентарю здійснюється Учасником (Виконавцем) за власний рахунок.

Прибирання не повинно створювати незручності для працівників Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області.

Учасник (Виконавець) вживає заходів щодо збереження майна Замовника та у випадку руйнування, пошкодження (псування) майна Замовника під час надання послуг відшкодовує останньому заподіяну шкоду в повному обсязі.

Учасник (Виконавець) забезпечує оперативне реагування у разі необхідності термінового надання послуг (термін прибуття на об’єкт обслуговування працівників Учасника (Виконавця) для виконання термінових завдань не повинен перевищувати 1,5 години).

Учасник (Виконавець) зобов’язаний забезпечити заміну прибиральника у разі його невідповідності, за результатами проведеної оцінки Замовником.

Учасник (Виконавець) зобов’язаний забезпечити щомісячне відвідування офіційним представником/відповідальною об’єктів прибирання для здійснення контрольних заходів за належним виконанням умов Договору.

Обґрунтування якісних характеристик:

1. Учасник (Виконавець) повинен надавати послуги з прибирання внутрішніх приміщень Головного управління та прибудинкової території згідно переліку Послуг та постійно підтримувати їх стан відповідно до вимог Таблиці 1.

2. Хімічні засоби (миючі, дезінфікуючі, тощо), що використовуються при наданні послуг з прибирання не повинні мати різкого неприємного запаху та відповідати Технічному регламенту мийних засобів, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717. Інвентар для прибирання (протиральний матеріал, швабри, щітки, губки) повинні використовуватися відповідно до вимог інструкцій фірм-виробника.

3. Послуги повинні надаватись відповідно до норм з охорони праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища, Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII (із змінами і доповненнями), Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 № 1264-XII (із змінами і доповненнями), Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX (із змінами), Закону України «Про систему громадського здоров’я» від 06.09.2022 №№ 2573-IX (із змінами).

4. Інвентар для прибирання після використання слід промивати проточною водою з миючими засобами.

5. Видалення бруду з різних поверхонь слід здійснювати із застосуванням відповідного способу прибирання. Не допускається залишати бруд на сходинках, краях, в кутах.

6. Вимоги до якості прибраних поверхонь:

– відсутність скупчення бруду, пилу або сміття під меблями, у кутках, на плінтусах та інших важкодоступних місцях, а також залишків протиральної тканини, плям, потьоків, розводів на поверхнях та стінах, надлишку вологи на підлозі.

– відсутність цементного нальоту та вапняних відкладень, водного та сечового каменю, жиру та плям іржі, скупчення бруду, залишків мила та окислення у важкодоступних місцях, на кранах, плям на металевих предметах, запахів, залишків миючих засобів.

7. Офіційний представник/відповідальна особа Учасника (Виконавця) особисто забезпечує щомісячний контроль (відвідувати об’єкти прибирання) за періодичністю і якістю надання послуг та своєчасно забезпечує прибиральників необхідними дезінфікуючими, миючими та іншими витратними матеріалами.

8. Учасник (Виконавець) має забезпечити дотримання основних вимог до якості послуг, визначених у Таблиці 1.

Таблиця 1: Основні вимоги до якості Послуг з прибирання офісних приміщень

Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області

Назва послуг

Вид поверхні

Якість поверхні після прибирання і догляду

1. Прибирання пилу і сміття

1.1. Тверді і напівтверді підлоги, стіни та ін.

Відсутність скупчення пуху, бруду, пилу або сміття під меблями, в кутах, на плінтусах і в інших важкодоступних ділянках, а також залишків протирального матеріалу

1. 2. Килими, килимові покриття, м’які меблі

Відсутність скупчення пуху, пил на ворсі килима або оббивного матеріалу

2. Виведення плям

2.1. Тверді підлоги, стіни, предмети

Плями повинні бути виведені. Забарвлення не повинно змінюватись. Не допускаються: сліди забарвлення на білій тканині, змоченій в засобі для виведення плям, після прикладання до поверхні килимового виробу; невиведені плями, за винятком тих, виведення яких передбачає руйнування забарвлення або волокна, ореолу навколо виведеної плями, порушення структури волокна, знебарвлення поверхні

2.2. Килими, килимові покриття, м’які меблі

3. Вологе прибирання, чищення

3.1. Тверді і напівтверді підлоги

Відсутність скупчення бруду, пилу, пуху і інших твердих частинок в важкодоступних місцях, плям і розводів, залишених шваброю або щіткою (насадкою) машини, надмірної вогкості, каламутності і втрати блиску поверхні підлоги. Помиті поверхні підлоги не повинні бути слизькими після висихання

3.2. Стіни

Відсутність клейкості поверхні, патьоків, висохлих крапель і бризок хімії, а також плям і інших відміток, за винятком тих видів плям і забруднень, виведення яких може викликати руйнування структури стіни або її поверхні (порушення забарвлення, рельєфу і ін.)

3.3. Вікна, дзеркала,

скляні поверхні

Відсутність скупчення бруду і пилу на склі і рамах, патьоків, плям, відбитків пальців, розводів бруду, висохлих бризок і крапель хімії, ореолів, розводів навколо очищених ділянок, каламутності, залишків ворсу протирального матеріалу

3.4. Килимові покриття, м’які меблі

Збереження цілісності, кольору і лінійних розмірів килимових виробів, відсутність невисохлого ворсу в основі, відсутність плям, знебарвлення або потемніння кольору, відсутність смуг від використовуваного устаткування. Не допускається деформація ворсу, залишки хімії на ворсі (ворс липкий або милкий на дотик).

3.5. Санітарно-технічне устаткування і водостійкі поверхні

Відсутність вапняних відкладень, водного і сечового каменів, накипу, сажі, жиру і плям іржі, скупчення бруду, залишків мила і окислення в важкодоступних місцях, за кранами, навколо петель сидінь, плям на металевих предметах, запахів, залишків хімії за винятком тих, які не видаляються з поверхні відповідно до інструкції виробника

4. Полірування

4.1. Меблі, металеві поверхні

Відсутність клейкості і залишків поліролі, нерівномірності блиску поверхні

5. Чистка

5.1. Металеві поверхні

Відсутність пилу, плям, відбитків пальців

* З урахуванням Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану».

background Layer 1