Інформації про оголошення добору станом на 30.07.2024
Запрошуємо долучитися до нашої команди
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 15 (сервісний центр) управління обслуговування громадян
(робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 3)
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
– прийом заяв та документів для призначення та перерахунку пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;
– видача довідок, передбачених Порядком подання та оформлення документів для призначення пенсій;
– аналіз наданих документів на відповідність вимогам чинного законодавства та передбачених Порядком подання та оформлення документів для призначення пенсій;
– участь у розгляді звернень, заяв про надання послуг, скарг, запитів про надання інформації;
– здійснення реєстрації користувачів на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України та реєстрації заяв “згода на інформування” з метою цільового індивідуального інформування громадян (СМС — інформування);
– надання консультацій про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій та спектру послуг, які надаються органами Пенсійного фонду, в тому числі про сервіси дистанційного обслуговування, можливість подання документів, звернень з використанням ЕЦП, через вебпортал електронних послуг;
– надання відповідей особам, які звертаються на телефон “гарячої “ лінії”.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктом 12 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році:
– посадовий оклад 11855,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період призупинення дії трудового договору, укладеного з працівником (на строк до відновлення можливості працівником виконання обов’язків, але не більше ніж період дії воєнного стану або скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 09 серпня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1014).
Телефон (048) 725-03-31 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади заступника начальника відділу надання житлових субсидій управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг, (робоче місце розташовано за адресою: Одеська область, смт. Велика Михайлівка, вул. Ватутіна, 43).
Завдання, які очікують на заступника начальника відділу:
– прийняття рішень щодо нарахування (перерахунків) житлових субсидій;
– забезпечення дотримання термінів щодо нарахування (перерахунку) житлових субсидій;
– забезпечення правильності застосування законодавства під час нарахування (перерахунку) житлових субсидій;
– ведення діловодства, контроль за збереженням документів, роботою з документами у встановленому законодавством порядку;
– надання консультацій, методичної та методологічної допомоги працівникам відділу;
– узагальнення, аналіз та надання начальнику відділу інформаційних та аналітичних матеріалів з питань, віднесених до компетенції відділу.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;
– вільне володіння державною мовою;
– досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктом 12 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році:
– посадовий оклад 13020,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Призначення на посаду передбачає проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 09 серпня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1014).
Телефон (048) 725-03-31 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
РЕЗЮМЕ
1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________
2. Число повних років ______________________________________________________
3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________
4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування закладу освіти |
Рік вступу |
Рік закінчення |
Галузь знань/ спеціальність/ спеціалізація |
Ступінь вищої освіти |
5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах
Число, місяць, рік |
Найменування підприємства, установи, організації |
Найменування посади |
Короткий опис основних функцій |
Кількість, в місяцях |
||
досвід у сфері* |
досвід на керівних посадах** |
|||||
призначення на посаду |
звільнення з посади |
|||||
Загальний досвід |
6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________
7. Додаткова інформація: ___________________________________________________
_____________________________________________________________________________
8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):
_____________________________________________________________________________
* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.
** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.