Інформація про оголошення добору станом на 15.08.2024
Запрошуємо долучитися до нашої команди
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади начальника відділу обслуговування громадян № 8 (сервісний центр) управління бслуговування громадян,
(робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Ак. Корольова, 9)
Завдання, які очікують на начальника відділу:
– спрямування, координація та контроль роботи відділу обслуговування громадян, розподіл роботи між працівниками відділу;
– здійснення особистого прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, відповідно до норм чинного законодавства;
– участь у розгляді звернень, заяв про надання послуг, скарг. Запитів про надання інформації та забезпечує передачу зазначених документів для опрацювання за належністю до відповідних структурних підрозділів;
– узагальнення, аналіз та підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів з питань віднесених до компетенції відділу;
– здійснення контролю за роботою “електронної черги”;
– організація прийому заяв та документів, видача довідок, передбачених Порядком подання та оформлення документів для призначення пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, а також документів для призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу. Страхових виплат та інших соціальних послуг;
– проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо висвітлення інформації про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій та спектр послуг, які надаються органами Пенсійного фонду;
– надання консультацій в усній та письмовій формі;
– здійснення виїзних прийомів громадян та виїзних мобільних груп до осіб з обмеженими можливостями.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;
– вільне володіння державною мовою;
– досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктом 12 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році:
– посадовий оклад 13633,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Призначення на посаду передбачає проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 25 серпня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1014).
Телефон (048) 725-03-31 управління по роботі з персоналом.
_______________________________________
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади начальника відділу перерахунків пенсій №2 управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг,
(робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, просп. Добровольського, 125)
Завдання, які очікують на начальника відділу:
Організація роботи щодо проведення:
– перерахунків пенсій та прийняття рішень про відмову в перерахунках відповідно до законодавства;
– перерахунків довічного грошового утримання суддям у відставці та прийняття рішень про відмову в перерахунках відповідно до законодавства;
– про перерахунок пенсій за особливі заслуги перед Україною;
– перевірки правильності оцифрування трудових книжок та внесення відомостей про періоди трудової діяльності;
– забезпечення дотримання термінів щодо перерахунків пенсій та щомісячного довічного грошового утримання суддів у відставці;
– забезпечення проведення індивідуально-масових перерахунків, відпрацювання судових рішеннь щодо пенсійного забезпечення, здійснює щомісячний моніторинг працюючих пенсіонерів, формує звіти контролю розпоряджень та організовує опрацювання справ, наявні в звітах ;
– організація роботи по спів-ставленню діючих складових пенсійної виплати з документами та атрибутами оцифрованої пенсійної справи в архіві (четвертий етап ретроконверсії-веріфікація);
– організація відпрацювання заяв щодо запиту пенсійних справ у зв’язку зі зміною місця проживання одержувачів пенсій;
– надання консультацій, методичної та методологічної допомоги працівникам відділу;
– узагальнення, аналіз та надання керівництву управління інформаційних та аналітичних матеріалів з питань, віднесених до компетенції відділу, складання статистичної звітності 3-ПФ, 5-ПФ, 6-ПФ;
– контроль за веденням діловодства, збереженням документів, роботою з документами у встановленому законодавством порядку.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;
– вільне володіння державною мовою;
– досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктом 12 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році:
– посадовий оклад 13633,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Призначення на посаду передбачає проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 25 серпня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1014).
Телефон (048) 725-03-31 управління по роботі з персоналом.
_______________________________________
РЕЗЮМЕ
1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________
2. Число повних років ______________________________________________________
3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________
4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування закладу освіти |
Рік вступу |
Рік закінчення |
Галузь знань/ спеціальність/ спеціалізація |
Ступінь вищої освіти |
5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах
Число, місяць, рік |
Найменування підприємства, установи, організації |
Найменування посади |
Короткий опис основних функцій |
Кількість, в місяцях |
||
досвід у сфері* |
досвід на керівних посадах** |
|||||
призначення на посаду |
звільнення з посади |
|||||
Загальний досвід |
6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________
7. Додаткова інформація: ___________________________________________________
_____________________________________________________________________________
8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):
_____________________________________________________________________________
* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.
** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.