Пропустити навігацію

Інформація про оголошення добору станом на 21.08.2024

Запрошуємо долучитися до нашої команди

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу адміністрування інформаційних систем управління інформаційних систем та електронних реєстрів,

(робоче місце  розташовано за адресою: м. Одеса, просп. Добровольського, 125)

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– забезпечення безперебійної роботи локальної мережі та комп’ютерного парку Головного управління, адміністрування ресурсів інформаційно-телекомунікаційних систем, серверів, баз даних, інших електронних засобів комунікації;

– проведення адміністрування ресурсів інформаційно-телекомунікаційної системи, програмного забезпечення та програмних комплексів, мережевих сервісів, серверів, мережі та комп’ютерного парку, баз даних, сервісів автоматизованих систем;

– ведення обліку засобів комп’ютерної техніки та програмного забезпечення, що перебувають на балансі Головного управління, що експлуатується органами Фонду, підготовка пропозицій та документів для списання засобів комп’ютерної техніки, що не підлягає подальшому використанню;

– забезпечення ідентифікованого доступу користувачів до електронних реєстрів, баз даних та підсистем інформаційно-телекомунікаційної системи за персональним логіном і паролем з метою забезпечення її цілісності, збереження та ефективності використання, веде відповідний облік таких прав доступу.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра за напрямом підготовки: кібербезпека та захист інформації, спеціалізація: системи технічного захисту інформації, управління інформаційною безпекою, безпека інформаційних та комунікаційних систем, адміністрування систем кібербезпеки, безпека державних інформаційних ресурсів;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктом 12 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році:

– посадовий оклад 11855,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 31 серпня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1014).

Телефон (048) 725-03-31 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головних спеціалістів відділу з питань призначення та перерахунків пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян  управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (2 посади)

(робоче місце  розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 3).

Завдання, які очікують на головних спеціалістів:

– здійснення призначення (перерахунок) пенсій військовослужбовцям та деяким іншим категоріям громадян та членам їх сімей, прийняття рішення про відмову в призначенні (перерахунку) пенсій відповідно до законодавства;

– здійснення:

продовження виплати пенсії у разі втрати годувальника та по інвалідності;

виконання судових рішень щодо пенсійного забезпечення;

запиту пенсійних справ у зв`язку зі зміною місця проживання одержувачів пенсій;

відпрацювання заяв щодо працевлаштування /звільнення;

формування електронних пенсійних справ, забезпечення обліку та зберігання паперових пенсійних справ;

призначення (відмову в призначенні) пенсій за особливі заслуги перед Україною відповідно до Закону України “Про пенсії за особливі заслуги перед Україною”;

– забезпечення надання начальнику відділу  інформаційних та аналітичних матеріалів в межах компетенції.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктом 12 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році:

– посадовий оклад 11855,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 31 серпня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1014).

Телефон (048) 725-03-31 управління по роботі з персоналом.

РЕЗЮМЕ

1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________

2. Число повних років ______________________________________________________

3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________

4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти

Найменування закладу освіти

Рік

вступу

Рік

закінчення

Галузь знань/

спеціальність/

спеціалізація

Ступінь вищої освіти

5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах

Число, місяць, рік

Найменування підприємства, установи, організації

Найменування посади

Короткий опис основних функцій

Кількість, в місяцях

досвід у сфері*

досвід на керівних посадах**

призначення на посаду

звільнення з посади

             

Загальний досвід

   

6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________

7. Додаткова інформація: ___________________________________________________

_____________________________________________________________________________

8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):

_____________________________________________________________________________

* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.

** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.

background Layer 1