Інформація про оголошення добору станом на 24.09.2024
Запрошуємо долучитися до нашої команди
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань виплати пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян управління з питань виплат (робоче місце розташоване за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 3).
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
– опрацювання списків померлих, наданих управлінням інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління, здійснення відповідного припинення виплати пенсій;
– опрацювання документів на виплату пенсій, допомоги на поховання, одноразової грошової допомоги та недоотриманої пенсії в разі смерті пенсіонера та документів про відмову в виплаті зазначених допомог відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”;
– забезпечення нарахування та виплати компенсації втрати частини грошових доходів згідно судових рішень, виконання яких здійснюється за окремою бюджетною програмою;
– своєчасне сканування судових рішень, відповідно до покладених судом зобов’язань, пов’язаних з пенсійним забезпеченням, в залежності від компетенції, яка належить до виплати пенсій;
– опрацювання виписок банківських установ щодо повернутих коштів на рахунок Головного управління допомоги на поховання, одноразової грошової допомоги, недоотриманої пенсії на рахунки одержувачів;
– своєчасне надання до уповноважених банків листів щодо повернення коштів;
– своєчасна підготовка відомостей на виплату пенсій та надання їх виплатним об’єктам національного оператора поштового зв’язку, через які здійснюється виплата пенсій;
– опрацьовання інформації, надану уповноваженими банками щодо осіб, які одержують пенсійні виплати за довіреністю більш як один рік або не одержують пенсію з поточного рахунка більш як один рік, та складання в установленому порядку звітності;
– надання інформації щодо виконання рішень суду та підготовка довідки про нараховану суму по рішенню суду відповідно до чинного законодавства.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України “Про державну службу”, пунктом 12 “Прикінцеві положення” Закону України “Про державний бюджет України на 2024 рік”, постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 “Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році”:
– посадовий оклад 11 855,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 03 жовтня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу опрацювання документації № 1 управління з питань виплат (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Івана Франка, 55).
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
– перевірка змісту та належного оформлення наданих документів для виплати пенсій, житлових субсидій, пільг, страхових виплат та соціальних послуг та опрацьовання їх;
– опрацьовання виплатних документів по пенсійним справам нового призначення та по яким проведено перерахунки, подовження, відновлення виплати пенсій, взяття на облік;
– опрацьовання документів для виплати допомоги на поховання, недоотриманої пенсії у разі смерті пенсіонера, пенсії у разі виїзду за шість місяців наперед у разі виїзду за кордон на постійне місце проживання;
– опрацьовання списків осіб, надані установами банків щодо осіб, по яким виплата пенсії по довіреності проводиться понад рік або кошти з поточного рахунку пенсіонера не знімалися понад рік;
– опрацьовання списків померлих пенсіонерів, надані управлінням інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області;
– підготовка листів до виплатних об’єктів щодо повернення коштів.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України “Про державну службу”, пунктом 12 “Прикінцеві положення” Закону України “Про державний бюджет України на 2024 рік”, постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 “Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році”:
– посадовий оклад 11 855,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду (на період соціальної відпустки для догляду за дитиною, яка потребує домашнього догляду, основного працівника) на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 03 жовтня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади заступника начальника відділу з питань відрахувань управління з питань виплат (робоче місце розташовано за адресою: Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Єврейська, 28).
Завдання, які очікують на заступника начальника відділу:
– організація роботи по відшкодуванню переплат пенсій, житлових субсидій та пільг та проведення утримань з пенсій, страхових виплат та соціальних послуг згідно з виконавчими листами;
– здійснення контролю за проведенням звірки щодо прийняття на облік переплат пенсій, житлових субсидій та пільг з відповідними структурними підрозділами Головного управління;
– здійснення контролю за погашенням заборгованості з відшкодування та повернення сум переплат пенсій, житлових субсидій та пільг, вжиття заходів щодо проведення відшкодування надмірно виплачених сум пенсій, житлових субсидій та пільг;
– здійснення контролю за своєчасним поданням документів до відділу представництва інтересів в судах у разі наявності переплат пенсій, житлових субсидій та пільг, які необхідно стягнути в примусовому порядку;
– підписання листів до підприємств, організацій, установ, громадян, візування документів за напрямком діяльності відділу;
– здійснення контролю за проведенням звірки щодо стану переплат, по яким не проводяться відрахування, з відділом представництва інтересів в судах та підготовка узагальненої інформації;
– забезпечення підготовки документів та здійснення контролю за своєчасним їх поданням на комісії про визнання сум переплат пенсій безнадійною заборгованістю та її списання;
– забезпечення контролю за веденням реєстрів утримань зайво виплачених сум пенсій, житлових субсидій та пільг;
– складання в установленому порядку звітності з питань відрахувань;
– участь у розгляді листів та запитів підприємств, установ, організацій, виявлення та усунення причини, що призводять до подання громадянами скарг та повторних звернень.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;
– вільне володіння державною мовою;
– досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України “Про державну службу”, пунктом 12 “Прикінцеві положення” Закону України “Про державний бюджет України на 2024 рік”, постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 “Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році”:
– посадовий оклад 13 020,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Призначення на посаду передбачає проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”.
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 03 жовтня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната № 1022).
Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
РЕЗЮМЕ
1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________
2. Число повних років ______________________________________________________
3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________
4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування закладу освіти |
Рік вступу |
Рік закінчення |
Галузь знань/ спеціальність/ спеціалізація |
Ступінь вищої освіти |
5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах
Число, місяць, рік |
Найменування підприємства, установи, організації |
Найменування посади |
Короткий опис основних функцій |
Кількість, в місяцях |
||
досвід у сфері* |
досвід на керівних посадах** |
|||||
призначення на посаду |
звільнення з посади |
|||||
Загальний досвід |
6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________
7. Додаткова інформація: ___________________________________________________
_____________________________________________________________________________
8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):
_____________________________________________________________________________
* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.
** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.