Пропустити навігацію

Інформація про оголошення добору станом на 24.10.2024

Запрошуємо долучитися до нашої команди

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади заступника начальника загального відділу управління документального забезпечення (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83).

Завдання, які очікують на заступника начальника відділу:

– організація прийому, попереднього розгляду, розподілу вхідної кореспонденції, що надійшла до Головного управління, та внутрішніх службових документів;

– забезпечення реєстрації вхідних документів в системі електронного документообігу Головного управління;

– здійснення контролю підготовки та оформлення документів, своєчасного проходження, додержання строків виконання постанов правління, наказів завдань та доручень Пенсійного фонду України та керівництва Головного управління, строків розгляду звернень підприємств, установ, організацій та громадян;

– надання працівникам Головного управління консультативної, методичної та практичної допомоги з питань вдосконалення діловодства, своєчасного та якісного виконання нормативно-правових документів, доручень вищих органів влади, наказів та доручень начальника Головного управління;

– організаційно-методичне керівництво і контроль за дотриманням вимог до підготовки електронних та паперових документів та організації роботи з ними;

– здійснення контролю за виконанням контрольних документів структурними підрозділами Головного управління. Підготовка щоденної інформації щодо стану виконання контрольних документів керівництву Головного управління;

– забезпечення укладення договорів з АТ “Укрпошта”, Державним підприємством спецзв’язку, Державним підприємством “Дія” та контроль за їх виконанням;

– засвідчення копій документів, які створюються у Головному управлінні та відносяться до компетенції управління документального забезпечення, а також, у разі підготовки документів для надання органам судової влади;

– здійснення перевірки стану організації діловодства у структурних підрозділах Головного управління. Ведення загального діловодства у відділі.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;

– вільне володіння державною мовою;

– досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України “Про державну службу”, пунктом 12 “Прикінцеві положення” Закону України “Про державний бюджет України на 2024 рік”, постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 “Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році”:

– посадовий оклад 11 322,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Призначення на посаду передбачає проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України “Про запобігання корупції”.

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 03 листопада 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната № 1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань виплати пенсій військовослужбовців та деяких інших категорій громадян управління з питань виплат (робоче місце розташоване за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 3).

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– опрацювання списків померлих, наданих управлінням інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління, здійснення відповідного припинення виплати пенсій;

– опрацювання документів на виплату пенсій, допомоги на поховання, одноразової грошової допомоги та недоотриманої пенсії в разі смерті пенсіонера та документів про відмову в виплаті зазначених допомог відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”;

– забезпечення нарахування та виплати компенсації втрати частини грошових доходів згідно судових рішень, виконання яких здійснюється за окремою бюджетною програмою;

– своєчасне сканування судових рішень, відповідно до покладених судом зобов’язань, пов’язаних з пенсійним забезпеченням, в залежності від компетенції, яка належить до виплати пенсій;

– опрацювання виписок банківських установ щодо повернутих коштів на рахунок Головного управління допомоги на поховання, одноразової грошової допомоги, недоотриманої пенсії на рахунки одержувачів;

– своєчасне надання до уповноважених банків листів щодо повернення коштів;

– своєчасна підготовка відомостей на виплату пенсій та надання їх виплатним об’єктам національного оператора поштового зв’язку, через які здійснюється виплата пенсій;

– опрацювання інформації, наданої уповноваженими банками щодо осіб, які одержують пенсійні виплати за довіреністю більш як один рік або не одержують пенсію з поточного рахунка більш як один рік, та складання в установленому порядку звітності;

– надання інформації щодо виконання рішень суду та підготовка довідок про нараховану суму по рішенню суду відповідно до чинного законодавства.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України “Про державну службу”, пунктом 12 “Прикінцеві положення” Закону України “Про державний бюджет України на 2024 рік”, постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 “Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році”:

– посадовий оклад 11 855,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 03 листопада 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

РЕЗЮМЕ

1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________

2. Число повних років ______________________________________________________

3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________

4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти

Найменування закладу освіти

Рік

вступу

Рік

закінчення

Галузь знань/

спеціальність/

спеціалізація

Ступінь вищої освіти

         

5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах

Число, місяць, рік

Найменування підприємства, установи, організації

Найменування посади

Короткий опис основних функцій

Кількість, в місяцях

досвід у сфері*

досвід на керівних посадах**

призначення на посаду

звільнення з посади

             

Загальний досвід

   

6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________

7. Додаткова інформація: ___________________________________________________

_____________________________________________________________________________

8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):

_____________________________________________________________________________

* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.

** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.

background Layer 1