Пропустити навігацію

Інформація про оголошення добору станом на 12.11.2024

Запрошуємо долучитися до нашої команди

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу забезпечення наповнення бюджету № 1 фінансово-економічного управління (робоче місце розташоване за адресою: м. Черноморськ, вул. Хантадзе, буд. 8А).

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– здійснення моніторингу відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування для виявлення ознак використання праці неоформлених працівників, порушень законодавства про працю та здійснення обміну інформацією про ці відомості;

– забезпечення аналізу відомостей з реєстру застрахованих осіб для опрацювання питань легалізації ринку праці та захисту прав застрахованих осіб, надання пропозицій щодо проведення автоматизованої обробки цих відомостей, аналіз процесів та показників в сфері оплати праці, ринку зайнятості та загальнообов’язкового державного соціального страхування;

– аналіз причин не зарахування страхового стажу застрахованим особам та вжиття заходів по їх усуненню;

– здійснення заходів щодо повного та своєчасного забезпечення надходження до Пенсійного фонду України коштів від відшкодування витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах;

– вжиття заходів по зменшенню заборгованості до Пенсійного фонду України, стягування у передбаченому законодавством порядку своєчасно не нарахованих та/або несплачених обов’язкових платежів, в т.ч. заборгованість боржників, які перебувають у різних процедурах банкрутства. Підготовка та подання до юридичного управління документів для складання позовних заяв;

– в межах компетенції взаємодія з контролюючими, правоохоронними органами, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями щодо забезпечення прав застрахованих осіб у пенсійному страхуванні, погашення заборгованості з платежів до Фонду, легалізації зайнятості та заробітної плати;

– за вимогою платника проведення звірки щодо сум нарахованих та сплачених страхових внесків, пільгових пенсій, складання актів звірки, формування подання на повернення коштів, підготовка довідок про відсутність/наявність заборгованості перед Пенсійним фондом України.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра за фінансово-економічним напрямом підготовки;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України “Про державну службу”, пунктом 12 “Прикінцеві положення” Закону України “Про державний бюджет України на 2024 рік”, постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 “Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році”:

– посадовий оклад 11 855,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 22 листопада 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

РЕЗЮМЕ

на посаду_________________________________

1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________

2. Число повних років ______________________________________________________

3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________

4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти

Найменування закладу освіти

Рік

вступу

Рік

закінчення

Галузь знань/

спеціальність/

спеціалізація

Ступінь вищої освіти

5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах

Число, місяць, рік

Найменування підприємства, установи, організації

Найменування посади

Короткий опис основних функцій

Кількість, в місяцях

досвід у сфері*

досвід на керівних посадах**

призначення на посаду

звільнення з посади

             

Загальний досвід

   

6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________

7. Додаткова інформація: ___________________________________________________

_____________________________________________________________________________

8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):

_____________________________________________________________________________

 

* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.

** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.

background Layer 1