Пропустити навігацію

Інформація про оголошення добору станом на 22.11.2024

Запрошуємо долучитися до нашої команди

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади начальника відділу виконання бюджету та бюджетно-фінансової звітності фінансово-економічного управління (робоче місце розташоване за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83).

Завдання, які очікують на начальника відділу:

– здійснення безпосереднього керівництва відділом, організація та забезпечення ефективного та своєчасного виконання покладених на нього завдань та функцій;

– здійснення контролю за станом розгляду (опрацювання) звернень, заяв та скарг громадян, підприємств, установ, організацій та посадових осіб працівниками відділу, дотриманням ними вимог законодавства України про державну службу та з питань запобігання корупції, правил етичної поведінки державних службовців, виконавської дисципліни, порядку ведення діловодства, правил внутрішнього службового та трудового розпорядку, вимог нормативно-правових актів з охорони праці та пожежної безпеки;

– організація належного прогнозування та виконання плану доходів та видатків Головного управління, здійснення аналізу розрахунків за основними групами видатків згідно законодавчих актів;

– забезпечення своєчасного спрямування коштів на виплату пенсій, грошової допомоги та інших виплат відповідно до заявленої потреби по програмному комплексу «Інтернет – Клієнт — банк»;

– забезпечення ведення аналітичного обліку по виплачених пенсіях, одноразової грошової допомоги, допомоги на поховання, житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу та інших виплат;

– здійснення оприлюднення на Єдиному веб-порталі звіту про використання публічних коштів “Є-дата” згідно Закону України “Про відкритість використання публічних коштів”.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища економічна освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;

– вільне володіння державною мовою;

– досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України “Про державну службу”, пунктом 12 “Прикінцеві положення” Закону України “Про державний бюджет України на 2024 рік”, постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 “Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році”:

– посадовий оклад 13 633, 00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 02 грудня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття тимчасово вакантної посади головного спеціаліста юрисконсульта відділу представництва інтересів в судах та інших органах № 1 юридичного управління на період мобілізації основного працівника (робоче місце розташоване за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 3).

Завдання, які очікують на головного спеціаліста:

– ведення претензійно-позовної роботи, забезпечення представлення (захисту) інтересів Головного управління в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів;

– участь у підготовці матеріалів та в порядку, передбаченому законодавством, в судових засіданнях, в яких однією з сторін є Головне управління;

– розгляд або участь у розгляді звернень підприємств, установ, організацій, громадян, запитів на публічну інформацію з питань захисту порушених прав Головного управління;

– внесення відомостей про стан розгляду судами справ за участю Головного управління та стан виконання Головним управлінням рішень судів про стягнення коштів (крім пенсій) та зобов’язання вчинити дії, не пов’язані з пенсійним забезпеченням, до підсистеми “Правова робота” та “Реєстр судових рішень” ІКІС ПФУ;

– здійснення моніторингу стану розгляду в судах справ за участю Головного управління, невідкладне повідомлення відповідних структурних підрозділів про набрання законної сили судовими рішеннями про покладення зобов’язань або стягнення коштів з Головного управління.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища юридична освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра;

– вільне володіння державною мовою.

Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України “Про державну службу”, пунктом 12 “Прикінцеві положення” Закону України “Про державний бюджет України на 2024 рік”, постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 “Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році”:

– посадовий оклад 13 633,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду (на період мобілізації основного працівника) на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану або повернення основного працівника).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 02 грудня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

РЕЗЮМЕ

на посаду_________________________________

1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________

2. Число повних років ______________________________________________________

3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________

4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти

Найменування закладу освіти

Рік

вступу

Рік

закінчення

Галузь знань/

спеціальність/

спеціалізація

Ступінь вищої освіти

5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах

Число, місяць, рік

Найменування підприємства, установи, організації

Найменування посади

Короткий опис основних функцій

Кількість, в місяцях

досвід у сфері*

досвід на керівних посадах**

призначення на посаду

звільнення з посади

             

Загальний досвід

   

6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________

7. Додаткова інформація: ___________________________________________________

_____________________________________________________________________________

8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):

_____________________________________________________________________________

* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.

** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.

background Layer 1