Інформація про оголошення добору станом на 05.12.2024 року
Запрошуємо долучитися до нашої команди
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу обслуговування громадян № 17 (сервісний центр) управління обслуговування громадян (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, просп. Князя Володимира Великого, 125).
Завдання, які очікують на головних спеціалістів:
– здійснення стаціонарного обслуговування, прийому заяв та документів для призначення (перерахунку) та виплати пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці, субсидій та пільг, грошової допомоги на поховання, недоотриманої пенсії, іноземних пенсій та підтвердження страхового стажу в порядку встановленому, міжнародними договорами (угодами) у галузі пенсійного забезпечення;
– здійснення попередньої правової оцінки наданих документів та визначення права;
– здійснення дистанційного обслуговування осіб за телефонами «гарячої» лінії Головного управління шляхом надання консультацій засобами електронної пошти, через сторінки Головного управління у соціальних мережах, іншими засобами комунікації;
– обробка заяв, які надходять через вебпортал, портал ДІЯ, а також з соцгромад;
– проведення аналізу винесених рішень про призначення (перерахунок) та виплату пенсій, субсидій та пільг, грошової допомоги на поховання, недоотриманої пенсії;
– інформування осіб про результати розгляду звернень і суть прийнятого рішення. Виявлення та усунення причин, що призводить до подання громадянами скарг та повторних звернень;
– здійснення реєстрації звернень в підсистемі ІКІС ПФУ «Звернення», сканування, підписання, завантаження документів, передача для опрацювання та контроль за своєчасністю відображення даних про прийняте рішення. Формування та надсилання у встановлені терміни повідомлення про відмову у призначенні (перерахунку) пенсій та інших виплат із зазначенням причин та порядку оскарження прийнятого рішення;
– популяризація можливості подання документів (звернень) з використанням кваліфікованого електронного підпису, доступ до інформаційних ресурсів через вебпортал електронних послуг, надання консультаційної та практичної допомоги з вказаних питань громадянам.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України “Про державну службу”, пунктом 12 “Прикінцеві положення” Закону України “Про державний бюджет України на 2024 рік”, постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 “Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році”:
– посадовий оклад 11 855,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану). Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 10 грудня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022),
телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань запобігання та виявлення корупції (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Канатна, 83).
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
– перевірка фактів подання суб’єктами декларування, які працюють (працювали бо входять чи входили до складу конкурсної комісії) в Головному управлінні, декларацій особи уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування;
– проведення інструктажу з працівниками, що розпочинають або припиняють діяльність пов’язану з виконанням функцій держави у Головному управлінні щодо спеціальних вимог і обмежень встановлених Законом України “Про запобігання корупції”;
– здійснення контролю за дотриманням вимог антикорупційного законодавства у Головному управлінні;
– надання структурним підрозділам та їх працівникам консультаційної допомоги з питань законодавства щодо запобігання корупції;
– здійснення прийому та перевірки повідомлень про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України “Про запобігання корупції”;
– забезпечення в межах своїх повноважень додержання вимог законодавства про інформацію, захист інформації з обмеженим доступом відповідно до режиму її обробки та відповідальність згідно з чинним законодавством України за розголошення службової інформації та іншої інформації з обмеженим доступом.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України “Про державну службу”, пунктом 12 “Прикінцеві положення” Закону України “Про державний бюджет України на 2024 рік”, постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 “Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році”:
– посадовий оклад 11 855,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 10 грудня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022),
телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади провідного спеціаліста відділу оцифрування документів та обробки даних № 1 управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (робоче місце розташовано за адресою: Одеська область, смт. Велика Михайлівка, вул. Олексія Алтуніна, 43).
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
– своєчасне опрацювання документів, які надійшли від підрозділів з обслуговування громадян (сервісних центрів) щодо призначення (перерахунків) пенсій, щомісячного довічного грошового утримання суддів у відставці, страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг;
– оцифрування відомостей про заробітну плату за період до 01.07.2000;
– участь в прийманні та тимчасовому зберіганні паперових пенсійних справ, справ про страхові виплати їх підготову до оцифрування. Забезпечення створення електронних пенсійних справ, справ про страхові виплати;
– обробка сканованих зображень, формування кадрів та аналіз їх якості. Документування сканованих матеріалів (забезпечення об’єднання відкадрованих сторінок в документи, їх класифікація згідно з чинним законодавством, заповнення атрибутів пенсійних справ, справ про страхові виплати) для подальшої передачі оцифрованих справ до центрального електронного архіву;
– взаємодія з іншими структурними підрозділами Головного управління з питань віднесених до компетенції відділу;
– надання начальнику відділу інформаційних та аналітичних матеріалів в межах компетенції.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України “Про державну службу”, пунктом 12 “Прикінцеві положення” Закону України “Про державний бюджет України на 2024 рік”, постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 “Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році”:
– посадовий оклад 10 309,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 10 грудня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022),
телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
_____________________________________
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу перерахунків пенсій №1 управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Сім`ї Глодан, 4а).
Завдання, які очікують на головного спеціаліста:
– на підставі наданих документів протягом 4-х днів здійснення аналізу та прийняття рішення щодо перерахунку (відмови у перерахунку) пенсій:
– відповідно до ст.42 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;
– у зв’язку з працевлаштуванням (звільненням);
– у зв’язку з продовженням виплати пенсії у разі втрати годувальника та по інвалідності;
– у зв’язку з переведенням виплати пенсії за новим місцем проживання (перебування);
– у зв’язку з переведення з одного виду пенсії на інший;
– встановленням пенсії за особливі заслуги;
– встановленням підвищень та доплат до пенсій;
– відпрацювання судових рішень щодо пенсійного забезпечення;
– відпрацювання кандидатів на індивідуально-масовий перерахунок;
– опрацювання пенсійних справ з урахуванням періодів перебування на канікулах осіб, які перебувають в будинках-інтернатах;
– опрацювання звітів контролю розпоряджень;
– здійснення аналізу моніторингу факту працевлаштування пенсіонерів; надходження страхових внесків; перевірки оцифрованих трудових книжок після підрозділу АТП (крім автопризначення). За результатами аналізу прийняття відповідного рішення щодо перерахунку пенсії;
– проведення аналізу діючих складових пенсійної виплати з документами та атрибутами оцифрованої пенсійної справи в архіві (четвертий етап ретроконверсії);
– надання начальнику відділу інформаційних та аналітичних матеріалів з питань, віднесених до компетенції відділу.
Ви нам підходите, якщо:
– відповідальні;
– уважні до деталей;
– комунікативні та ініціативні;
– можете працювати самостійно та в команді.
Обов’язкові вимоги:
– громадянство України;
– вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра;
– вільне володіння державною мовою.
Розмір оплати праці визначений статтями 50, 52 Закону України “Про державну службу”, пунктом 12 “Прикінцеві положення” Закону України “Про державний бюджет України на 2024 рік”, постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 “Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році”:
– посадовий оклад 11 855,00 грн. відповідно до штатного розпису;
– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
– премія.
Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 10 грудня 2024 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:
м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022),
телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.
РЕЗЮМЕ
на посаду_________________________________
- Прізвище та ім’я ________________________________________________________
- Число повних років ______________________________________________________
- Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________
- Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
Найменування
закладу освіти |
Рік вступу | Рік закінчення | Галузь знань/спеціальність/спеціалізація | Ступінь вищої освіти |
- Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах
Число, місяць, рік | Найменування підприємства, установи, організації | Найменування посади | Короткий опис основних функцій | Кількість, в місяцях | |||
досвід у сфері* | досвід на керівних посадах** | ||||||
призначення на посаду | звільнення з посади | ||||||
Загальний досвід |
- Володіння іноземними мовами: ___________________________________________
- Додаткова інформація: ___________________________________________________
_____________________________________________________________________________
- Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):
_____________________________________________________________________________
* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.
** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.