Пропустити навігацію

Оголошення добору станом на 13.01.2025 року

Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області запрошує до участі у доборі на зайняття вакантної посади заступника начальника відділу обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (сервісного центру) (робоче місце розташовано за адресою: м. Одеса, вул. Прохоровська, 3)

Завдання, які очікують на заступника начальника відділу:

– здійснення прийому заяв та документів, передбачених Законом України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” та прийом документів для призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово – комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат та інших соціальних послуг, здійснення реєстрації вхідної документації;

– узагальнення та підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів з питань віднесених до компетенції відділу;

– здійснення особистого прийому військовослужбовців та деяких інших категорій громадян, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, відповідно до норм чинного законодавств, надання консультацій в усній та письмовій формі та роз’яснень порядку оскарження дій (рішень) органів Пенсійного фонду України до вищого органу Пенсійного фонду України, а також до суду;

здійснення реєстрації отриманих паперових посвідчень та забезпечення їх своєчасної видачі в межах компетенції відділу;

– участь у розгляді звернень військовослужбовців та деяких інших категорій громадян, заяв про надання послуг, скарг, запитів про надання інформації;

– надання консультацій про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій, житлових субсидій та пільг на оплату житлово – комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат та інших соціальних послуг та спектру послуг, які надаються органами Пенсійного фонду, в тому числі про сервіси дистанційного обслуговування, можливість подання документів, звернень з використанням ЕЦП, через вебпортал електронних послуг;

– проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо висвітлення інформації про умови, порядок призначення, перерахунку, виплати пенсій, призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово – комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу, страхових виплат та інших соціальних послуг, роз’яснення процедури оскарження дій (рішень) органів Пенсійного фонду України до вищого органу Пенсійного фонду, а також до суду;

– надання відповідей особам які звертаються на телефон “гарячої” лінії.

Ви нам підходите, якщо:

– відповідальні;

– уважні до деталей;

– комунікативні та ініціативні;

– можете працювати самостійно та в команді.

Обов’язкові вимоги:

– громадянство України;

– вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра;

– вільне володіння державною мовою;

– досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

Розмір оплати праці визначений 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктами 11, 13 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році» (зі змінами):

– посадовий оклад 13 020,00 грн. відповідно до штатного розпису;

– надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;

– премія.

Призначення на посаду на період дії воєнного стану (до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану).

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) до 16 січня 2025 року на електронну адресу kadr@od.pfu.gov.ua

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.

У разі виникнення запитань звертайтеся за адресою:

м. Одеса, вул. Канатна, 83, (10 поверх, кімната №1022).

Телефон (048) 728-37-34 управління по роботі з персоналом.

_____________________________________

РЕЗЮМЕ

на посаду_______________________________________

1. Прізвище та ім’я ________________________________________________________

2. Число повних років ______________________________________________________

3. Контактні дані (електронна адреса та номер телефону) _________________________

4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти

Найменування закладу освіти

Рік

вступу

Рік

закінчення

Галузь знань/

спеціальність/

спеціалізація

Ступінь вищої освіти

5. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах

Число, місяць, рік

Найменування підприємства, установи, організації

Найменування посади

Короткий опис основних функцій

Кількість, в місяцях

досвід у сфері*

досвід на керівних посадах**

призначення на посаду

звільнення з посади

             

Загальний досвід

   

6. Володіння іноземними мовами: ___________________________________________

7. Додаткова інформація: ___________________________________________________

_____________________________________________________________________________

8. Рекомендаційні листи або контакті дані осіб, які готові надати рекомендації (за бажанням):

_____________________________________________________________________________

 

* Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого у відповідній сфері, в місяцях.

** Зазначається інформація про кількість часу, відпрацьованого на керівних посадах, в місяцях.

background Layer 1